AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #1 Skrevet 23. juni 2021 Ahh, jeg blir så irritert over meg selv når jeg spiser mer enn det jeg burde. I dag var en slik dag. Jeg har vært sulten i hele dag, og spiste mye mer enn til vanlig. Får så dårlig samvittighet og tenker at jeg har ødelagt alt. jeg har trent bra og spist sunt og i underskudd i 4 dager, så boom, så skjer dette. Det ødelegger vel absolutt ingenting? Om jeg fortsetter som at ingenting skjedde i morgen så får jeg fortsatt gode resultater? Anonymkode: 8e184...ff2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #2 Skrevet 23. juni 2021 Det viktigste her er å forkaste ideen om at én dag ødelegger noe som helst, dersom det blir med den ene dagen, og du er rett tilbake til rutinene i morgen. Jeg har slanket meg i et halvt år, og har hatt flere episoder hvor kostholdet har sklidd ut. Ofte en dag, noen ganger over en hel helg, og likevel har jeg gått ned jevnt og trutt i vekt. Det er gjennomsnittet som teller. Glem denne dagen, ikke bruk mer energi på det, spist er spist, ikke la enkeltutskeielser få mer oppmerksomhet enn den jobben du gjør mesteparten av tiden. Anonymkode: a05f4...c79 10
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #3 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det viktigste her er å forkaste ideen om at én dag ødelegger noe som helst, dersom det blir med den ene dagen, og du er rett tilbake til rutinene i morgen. Jeg har slanket meg i et halvt år, og har hatt flere episoder hvor kostholdet har sklidd ut. Ofte en dag, noen ganger over en hel helg, og likevel har jeg gått ned jevnt og trutt i vekt. Det er gjennomsnittet som teller. Glem denne dagen, ikke bruk mer energi på det, spist er spist, ikke la enkeltutskeielser få mer oppmerksomhet enn den jobben du gjør mesteparten av tiden. Anonymkode: a05f4...c79 Nydelig sagt. Tusen takk!❤️ Anonymkode: 8e184...ff2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #4 Skrevet 23. juni 2021 Spist er spist og gjort er gjort 😊 Det betyr ikke at du er tilbake ved start, du bare fortsetter videre. Anonymkode: c5ec2...4fa 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #5 Skrevet 24. juni 2021 Sier som de andre, ingenting er ødelagt. Det er ikke rart kroppen protesterer etter fire dager i underskudd, spesielt om underskuddet er betydelig. Og det var det kanskje, siden du ikke klarte å la være å spise? Du kan kanskje heller tenke underskudd i løpet av uka i stedet for i løpet av dagen. Anonymkode: cbf7a...10a 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #6 Skrevet 24. juni 2021 Ingen ting er ødelagt, du må spise 3500 kalorier MER enn vedlikehold for å gå opp. (Tror det er 1 lb, ca en halvkilo). Og pass på å få nok næring gjennom dagen. Ikke rart du spiser mye når du sulter store deler av dagen. Underskudd skal helst ikke merkes så godt så lenge du spiser mettende mat! Anonymkode: fc378...455 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #7 Skrevet 24. juni 2021 Du ødelegger ikke noe av en dag eller en helg med mer mat Hadde det vært tilfelle hadde ingen av oss gått ned i vekt. Poenget er å fortsette med gode vaner etter det måltidet, den dagen eller etter den helga, og holde seg til det man har bestemt seg for. Tanken om at "nå har jeg ødelagt alt fordi jeg spiste mer enn planlagt en dag" er en av grunnene til at mange gir seg eller ikke får det til. Man gir opp så fort, i stedet for å fortsette og være tålmodig. Pass på å få i deg nok proteiner og fett når du spiser på kaloriunderskudd. Kroppen trenger næring, og jeg merker selv stor forskjell når jeg spiser proteinrikt vs karborikt. Anonymkode: c654c...106 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå