AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #1 Del Skrevet 23. juni 2021 Jeg blir så inni helvete provosert av folk som lar bilen stå på tomgang, mens de bruker 5-20 minutt i matbutikken! Jeg ser det ofte at folk, og ofte er det flest menn, lar bilen stå på tomgang mens de skal en tur på butikken. Om vinteren kan jeg på en måte forstå det hvis det er 18 kuldegrader, eller hvis du har en bil som er vanskelig å starte, slik at du er usikker på om du får den i gang igjen etter at du har vært på butikken. MEN det er ingen unnskylding å La motoren gå midt på sommeren når det er 20 varmegrader, uansett om du bare har tenkt å bruke 1 minutt i butikken eller 30 minutt! Anonymkode: 1be58...eba 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #2 Del Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg blir så inni helvete provosert av folk som lar bilen stå på tomgang, mens de bruker 5-20 minutt i matbutikken! Jeg ser det ofte at folk, og ofte er det flest menn, lar bilen stå på tomgang mens de skal en tur på butikken. Om vinteren kan jeg på en måte forstå det hvis det er 18 kuldegrader, eller hvis du har en bil som er vanskelig å starte, slik at du er usikker på om du får den i gang igjen etter at du har vært på butikken. MEN det er ingen unnskylding å La motoren gå midt på sommeren når det er 20 varmegrader, uansett om du bare har tenkt å bruke 1 minutt i butikken eller 30 minutt! Anonymkode: 1be58...eba Eller at folk lar motoren gå? Ts Anonymkode: 1be58...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #3 Del Skrevet 23. juni 2021 Om det er miljøet som gjør at du blir sur kan du bare legge det ifra deg med en gang. Det har så fantastisk lite å si Anonymkode: 33519...b11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 23. juni 2021 #4 Del Skrevet 23. juni 2021 Jeg legger meg ikke opp i hva andre gjør. De har sine grunner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #5 Del Skrevet 23. juni 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Om det er miljøet som gjør at du blir sur kan du bare legge det ifra deg med en gang. Det har så fantastisk lite å si Anonymkode: 33519...b11 For min del handler det mer om at jeg bor i sentrum og det er passe irriterende når en bil står på tomgang i 15min+ klokka 6 på morningen. Greit nok hvis du kjapper deg og skal bare en svipptur inn et sted og så ut i bilen igjen. Men biler som durer og går i evigheter forstår jeg ikke. De folkene gir faen i ikke bare miljø, men alt rundt de. Det er meg meg meg. Anonymkode: 73a9c...812 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #6 Del Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): For min del handler det mer om at jeg bor i sentrum og det er passe irriterende når en bil står på tomgang i 15min+ klokka 6 på morningen. Greit nok hvis du kjapper deg og skal bare en svipptur inn et sted og så ut i bilen igjen. Men biler som durer og går i evigheter forstår jeg ikke. De folkene gir faen i ikke bare miljø, men alt rundt de. Det er meg meg meg. Anonymkode: 73a9c...812 Du flyttet til et bebygd strøk. Hva er det neste? Skal du klage på en flyplass som var dær før du flyttet? Anonymkode: 33519...b11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #7 Del Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg blir så inni helvete provosert av folk som lar bilen stå på tomgang, mens de bruker 5-20 minutt i matbutikken! Jeg ser det ofte at folk, og ofte er det flest menn, lar bilen stå på tomgang mens de skal en tur på butikken. Om vinteren kan jeg på en måte forstå det hvis det er 18 kuldegrader, eller hvis du har en bil som er vanskelig å starte, slik at du er usikker på om du får den i gang igjen etter at du har vært på butikken. MEN det er ingen unnskylding å La motoren gå midt på sommeren når det er 20 varmegrader, uansett om du bare har tenkt å bruke 1 minutt i butikken eller 30 minutt! Anonymkode: 1be58...eba Startsett fordi jeg sitter i bilen å venter mens han handler. Trenger å lade mobilen, derfor har jeg bilen i gang Anonymkode: 14f9c...a1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #8 Del Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Startsett fordi jeg sitter i bilen å venter mens han handler. Trenger å lade mobilen, derfor har jeg bilen i gang Anonymkode: 14f9c...a1c Det er veldig egoistisk, og det er faktisk ulovlig. Man kan bli bøtelagt hvis bråket fra motoren og eksosen er sjenerende. Anonymkode: 1be58...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 24. juni 2021 #9 Del Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Om det er miljøet som gjør at du blir sur kan du bare legge det ifra deg med en gang. Det har så fantastisk lite å si Anonymkode: 33519...b11 Så du synes det er greitt å forgifte folk med eksos..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #10 Del Skrevet 24. juni 2021 For at det ikke skal bli så varmt/kaldt i bilen. Hunden er der... Anonymkode: b9da5...504 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #11 Del Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For at det ikke skal bli så varmt/kaldt i bilen. Hunden er der... Anonymkode: b9da5...504 Jeg snakker om å la motoren gå i sommerhalvåret, dessuten har hunder pels og tåler fint kuldegrader. Ts Anonymkode: 1be58...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #12 Del Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg snakker om å la motoren gå i sommerhalvåret, dessuten har hunder pels og tåler fint kuldegrader. Ts Anonymkode: 1be58...eba Og hvis det er så varmt ute at du er redd for at hunden skal bli overopphetet i bilen, så tar du hunden med deg. Ts Anonymkode: 1be58...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #13 Del Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og hvis det er så varmt ute at du er redd for at hunden skal bli overopphetet i bilen, så tar du hunden med deg. Ts Anonymkode: 1be58...eba Jeg velger hundene framfor deg. Anonymkode: fe26f...822 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. juli 2021 #14 Del Skrevet 9. juli 2021 for å bidra til den globale oppvarmingen, alt for kaldt i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #15 Del Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 24.6.2021 den 10.54): Jeg velger hundene framfor deg. Anonymkode: fe26f...822 Du gjør jo ikkje det når du lar den være i bilen. Anonymkode: 11e5b...8b5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå