AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #1 Skrevet 23. juni 2021 Vet ikke helt hvor denne skal plasseres, men uansett.. Har i mange år hatt en kanskje for mange en sær fantasi. For meg er det en trygghets fantasi igrunn.. Er kvinne i 20 årene å alltid likt kvinner som er eldre enn meg selv, å fantasien jeg har kan vell kanskje kalles et rollespill men. Bli behandlet som et barn/baby, bruke smokk, å bli ammet. Høres sikkert ekstremt rart ut, å jeg synes det er litt rart selv, men med tanke på en veldig hard barndom så tror jeg kanskje det har med trygghet å gjøre..🤔 Å jeg tenker ikke noe seksuelt rundt det heller.. Anonymkode: 9c0ec...274
Edalokojs Skrevet 24. juni 2021 #2 Skrevet 24. juni 2021 Det er nok unormalt, som du selv har observert, men det trenger ikke å være negativt i utgangspunkt. Det henger nok litt sammen, slik som du selv beskriver det, med opplevelsene dine i barndommen. Det du kanskje søker i en eldre kvinne er et morsbilde, og omsorgen du får av å være et barn. Det kan være verdt å vurdere om dette er noe man bør ta opp med en man kan stole på, dersom det utvikler seg til å bli et problem.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #3 Skrevet 25. juni 2021 Er normalt om du har traumer fra barndommen, en slags forsvarsmekanisme som kompenserer for noe man manglet. Men det er nok et tegn på at du trenger å bearbeide tidligere traumer. Anonymkode: 4b172...e6f
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #4 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 23.6.2021 den 23.53): Vet ikke helt hvor denne skal plasseres, men uansett.. Har i mange år hatt en kanskje for mange en sær fantasi. For meg er det en trygghets fantasi igrunn.. Er kvinne i 20 årene å alltid likt kvinner som er eldre enn meg selv, å fantasien jeg har kan vell kanskje kalles et rollespill men. Bli behandlet som et barn/baby, bruke smokk, å bli ammet. Høres sikkert ekstremt rart ut, å jeg synes det er litt rart selv, men med tanke på en veldig hard barndom så tror jeg kanskje det har med trygghet å gjøre..🤔 Å jeg tenker ikke noe seksuelt rundt det heller.. Anonymkode: 9c0ec...274 Ikke hør på de som sier at dette er traumer, etc. Folk som svarer her er som regel ikke kompetente til det og svarer det de tror. Og det blir jo bare tull. Jeg tror dette er vanligere enn folk tror. Ev så har mine erfaringer bare vært tilfeldige. De siste årene har jeg truffet to kvinner som uoppfordret har fortalt meg at de har ønsket å bli behandlet som en yngre utgave av seg selv. Så de har likt å bli stelt med, pusset tenner på, brukt bleier og feks måtte legge seg tidlig. Det har riktignok vært noe mer seksuelt enn det du kanskje erfarer med din tenning, men det er likevel noe i samme gate. Anonymkode: e8935...ea0
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #5 Skrevet 25. juni 2021 Er uvanlig, ikke unormalt. To veldig ulike ting. Og at det er uvanlig (i formen sjeldent) er et kanskje ikke riktig det heller. Anonymkode: 29ae0...f91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå