AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #1 Skrevet 23. juni 2021 Du som er I 30-årene, h or begge hadde barn fra før, når tok dere opp dette med å flytte sammen? Hvor lenge hadde dere vært sammen? Hvordan ble temaet tatt opp? Anonymkode: ae4a7...5b6
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #2 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Du som er I 30-årene, h or begge hadde barn fra før, når tok dere opp dette med å flytte sammen? Hvor lenge hadde dere vært sammen? Hvordan ble temaet tatt opp? Anonymkode: ae4a7...5b6 Han sa det til meg et par måneder etter at vi hadde blitt kjærester, og da sa han at han var så glad i meg at han ikke hadde lyst å gå hjem til seg selv, og ønsket at vi skulle flytte sammen. Jeg ønsket også dette men siden han hadde en X dame fra helvete som han hadde barn med, så kunne vi ikke flyttet sammen fordi hun laget masse problemer for oss. Anonymkode: ef295...e1d
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #3 Skrevet 23. juni 2021 er vel greit å vente i ca et år ? Anonymkode: 28df3...97a 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #4 Skrevet 23. juni 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Du som er I 30-årene, h or begge hadde barn fra før, når tok dere opp dette med å flytte sammen? Hvor lenge hadde dere vært sammen? Hvordan ble temaet tatt opp? Anonymkode: ae4a7...5b6 Jeg synes det kommer veldig an på hvor gamle barna er, og hvor lenge det har vært siden samlivsbrudd med barnemor/barnefar.. Anonymkode: 404f6...0fd 4
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #5 Skrevet 24. juni 2021 Her var det aldri et tema, vi kom hjem fra en ferie, han, min datter og jeg, og da hadde vi avtalt at han skulle bli hos meg noen dager for å passe datteren når jeg var på jobb. Og siden ble han. Vi hadde vært kjærester i litt over et år da. Han og datteren kjente hverandre godt. Først ble de kjent via treningen, han var instruktøren hennes, og min. Hun hadde timen før meg og var derfor i lokalet når jeg trente. Og når vi ble en "ting" ble det viktig for han at de ble kjent og at hun trivdes sammen med han, så under mine timer hang de sammen, han kjøpte feks kjeks som de delte ol. Hun var 8 år når dette skjedde og hun fikk vite om oss etter ca et år. Hun var på en måte med på bestemmelsen, hun spurte når han skulle bo med oss ol. Så han flyttet egentlig bare inn uten at vi egentlig hadde snakket om det😅❤ Nå er det 6 år siden, vi er gift og har det supert i vår lille familie. Jeg var 34 år da. Anonymkode: d55ea...838
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #6 Skrevet 24. juni 2021 Da han truet med å henge seg selv fordi han var blakk og måtte ha et sted å bo. Ville ikke bo på gaten så da ofret han meg, min økonomi og helse. Anonymkode: 88ece...db0 1
Gjest Alterego666 Skrevet 24. juni 2021 #7 Skrevet 24. juni 2021 Vi snakket om det før vi ble sammen. Det er en viktig samtale.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #8 Skrevet 24. juni 2021 Vi ventet 2 år før vi flyttet sammen. Vi var kjærester i 5 før vi valgte å flytte sammen. Nettopp fordi barna våre skulle bli vant til sitausjonen. Jeg og samboer skulle se om vi fungerte sammen også. Folk tar på lett for ting når barn er involvert syns jeg. Anonymkode: 8ff70...2e2 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #9 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Da han truet med å henge seg selv fordi han var blakk og måtte ha et sted å bo. Ville ikke bo på gaten så da ofret han meg, min økonomi og helse. Anonymkode: 88ece...db0 DU ofret deg selv. Men skjønner det er mer behagelig å være i offerrollen Anonymkode: 124a2...09e 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #10 Skrevet 24. juni 2021 Han begynte å mase om å leve livet sitt sammen med meg i huset sitt etter 14 dager sammen. Jeg ventet 2 år med å flytte inn, for ville være helt sikker 😂 Anonymkode: 1b715...6fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå