AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #1 Skrevet 23. juni 2021 Nå velger jeg å søke råd her, før jeg blir helt koko av mine egne tanker. Jeg er 23 år gammel, og er sammen med en fantastisk fyr (27), som jeg egentlig kunne tenke meg å leve sammen med resten av livet. Han er drømmemannen og jeg ønsker virkelig at vi skal fortsette å være sammen. Problemet er at vi endte opp i et avstandsforhold, noe som ikke var planen. Vi har vært sammen med i snart 5 år, og for 3 år siden flyttet jeg 4 timer unna hjemstedet vårt, da jeg skulle begynne å studere. Sommeren før jeg skulle flytte til studiestedet hadde vi mange samtaler om flytting, og vi var enige om at vi skulle flytte til byen sammen. Mot slutten av sommeren bestemmer han seg allikevel for at han ikke flytter sammen med meg enda, da han ville vente til han var garantert jobb i byen. Jeg tenkte at det var helt greit, og godtok at jeg måtte bo det første året i byen i et kollektiv, uten han. Problemet er at 3 år senere så bor jeg fortsatt alene, og han har ikke gjort en innsats for å få seg jobb her (selv om han har sagt at han skal gjøre det, og han har et yrke som han kan ha hvor som helst). Jeg begynner å bli gal av dette, for han er jo verdens fineste fyr, og jeg vil virkelig være sammen med han! Men jeg sliter veldig med denne situasjonen han har satt oss i, og jeg føler meg litt sviktet egentlig, da vi jo hadde en enighet om at vi skulle flytte og bo sammen. Det skal sies at jeg sliter også med tidvis sterk angst og depresjon, noe som naturligvis ikke gjør dette noe enklere. Jeg har prøvd å gjøre det beste ut av situasjonen i disse 3 årene, men jeg har fortsatt 2 år igjen før jeg er ferdig, og dette tar helt knekken på meg. Jeg ville jo flyttet hvor som helst for han om det var motsatt! Hjelp Anonymkode: a53c9...ba1
Inwe Skrevet 24. juni 2021 #2 Skrevet 24. juni 2021 Er han virkelig verdens fineste fyr når han lover deg å flytte dit du studerer for å så ikke gjøre en innsats for det på tre år? For meg virker det som om han ikke vil flytte til byen du bor, og ikke tar det opp med deg. Han bare er jatter med for at du skal være fornøyd. Dere må snakke sammen ordentlig, for hadde han villet hadde han klart å skaffe seg jobb på tre år. 2
Gjest Alterego666 Skrevet 24. juni 2021 #3 Skrevet 24. juni 2021 ……eeeehhhh, det var du som flyttet langt vekk. Dersom han ikke vil flytte, bør han være ærlig om det. Meeen, er ikke du snart ferdig med studiene? Legges ikke kortene på ny da? Dersom du vil flytte hvor som helst for han, er det jo absolutt en mulighet at du flytter tilbake til deres felles hjemsted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå