Bamseklemmer Skrevet 28. juni 2021 #41 Skrevet 28. juni 2021 Antiviruset skrev (18 timer siden): Du lurer ingen Dette er så gjennomskuelig som det kan få blitt. De ti første samtalene ? Du har jo ikke verdier gutt! Du gidder ikke ta den tiden det tar å bli kjent med noen før du skal ha sex! Joda du pleier sexdriften din og ikke noe annet. Glem det ærlighet og sannhet tullet der Sex er det mest intime man kan dele med et annet menneske! Både i kroppslig og følelsesmessig relasjon. Det å ikke ta seg tid til å treffes, føle på kjemi, bli bedre kjent, over uker før man tar opp sex som et tema sier meg en ting! Du er ikke seriøs, du er bare ute etter sex. Jo kanskje også et forhold om hun klarer å tilfredstille deg seksuelt hele tiden godt nok. Jeg tar aldri opp sex som en samtale emne før jeg kjenner en kvinne godt, ofte mange dater og jeg vet at vi passer sammen. Interesser, verdier er på samme bølgelengde. Da først har det noen verdi å snakke om sex. For et forhold uten disse viktige indigriensene vil aldri vare. Dette vet de fleste menn og derfor bare later de som om de er seriøse. Så stikker de etter noen uker når de har fått den sexen de er ute etter. Neste kvinne de skal suge livsgnisten ut av for å tilfredstille seg selv. Problemet er at de ikke ser det selv, de tror at dette er noe som er helt ufarlig for seg selv og dem de skuffer. En så uintelligent kommentar har jeg ikke sett på lenge. Må du virkelig lyve om andre brukere for å fremheve din egen fremgangsmåte, som du tror passer alle og er helt perfekt? Problemet ditt er vel at ikke du ser det selv... men det kreves en viss seksuell forståelse, ikke lyve og det å være hyggelig når man skriver på et forum... Dette gjelder vel for alle brukere? Jeg dater ikke kvinner som holder igjen på seksuelle preferanser, og sporer meg inn i av et A4 liv. Den fella går jeg ikke i flere ganger. At noen kvinner ikke vil snakke om sex er helt iorden, jeg er hyggelig nok til å ikke ghooste og forklarer at vi ikke passer sammen. Jeg har aldri hørt en kvinne som har blitt forbannet over at jeg spør heller, de er faktisk vært veldig hyggelige og tatt det med et smil. Nå har jeg jo egen teft når det gjelder kvinner, så jeg lukter fort at noe ikke stemmer, så det er ikke bestandig jeg trenger å spørre. Kvinner som viser samme interesse som meg er bestandig hyggelige, de har en god del humor også... alt trenger ikke å være så seriøst og svart hvitt... Jeg har pr. dags dato aldri utnyttet en kvinne og har bestandig behandlet dem med respekt og på en god måte🧡
GrønnNellik68 Skrevet 28. juni 2021 #42 Skrevet 28. juni 2021 Antiviruset skrev (På 26.6.2021 den 11.27): Advarer mot å date på jobb for om man da får et forhold og det ryker så er dette som å drite i matfatet sitt. Det gjør man bare ikke. Mange gjør det og de får svi for det når forholdet ryker, det er tungt nok i seg selv om man ikke da må gå ut å lete etter ny jobb. Klart om man har en attraktiv utdannelse og nærmest kan vrake og velge i jobber så er det annerledes. Da kan et jobbskifte utføres i løpet av noen måneder. Møte på en ex hver dag på jobb? Er det noe som er verre for trivsel og personlig psykisk velvære en dette ? Skygge unna. Enig der ..ikke krøll det til på jobb. Har flere som har hintet men høflig avslått. De er kun ute etter sex..og hvordan hadde det blitt på jobb etterpå da når jeg jobber i ett mannsdominert arbeid.... å hu var så dårlig i senga eller hu var så rå i senga osv osv osv osv osv osv osv osv osv.. vil meg ikke så vondt og alle de blikka jeg hadde kommet til å fått da..er noe som heter ikke bland business og pleassure tror på den gitt. 3
GrønnNellik68 Skrevet 28. juni 2021 #43 Skrevet 28. juni 2021 (endret) Antiviruset skrev (På 27.6.2021 den 11.13): Du lurer ingen Dette er så gjennomskuelig som det kan få blitt. De ti første samtalene ? Du har jo ikke verdier gutt! Du gidder ikke ta den tiden det tar å bli kjent med noen før du skal ha sex! Joda du pleier sexdriften din og ikke noe annet. Glem det ærlighet og sannhet tullet der Sex er det mest intime man kan dele med et annet menneske! Både i kroppslig og følelsesmessig relasjon. Det å ikke ta seg tid til å treffes, føle på kjemi, bli bedre kjent, over uker før man tar opp sex som et tema sier meg en ting! Du er ikke seriøs, du er bare ute etter sex. Jo kanskje også et forhold om hun klarer å tilfredstille deg seksuelt hele tiden godt nok. Jeg tar aldri opp sex som en samtale emne før jeg kjenner en kvinne godt, ofte mange dater og jeg vet at vi passer sammen. Interesser, verdier er på samme bølgelengde. Da først har det noen verdi å snakke om sex. For et forhold uten disse viktige indigriensene vil aldri vare. Dette vet de fleste menn og derfor bare later de som om de er seriøse. Så stikker de etter noen uker når de har fått den sexen de er ute etter. Neste kvinne de skal suge livsgnisten ut av for å tilfredstille seg selv. Problemet er at de ikke ser det selv, de tror at dette er noe som er helt ufarlig for seg selv og dem de skuffer. Så bra skrevet Antiviruset--- det var spot on. tusen takk for den. Må bare føye til at jeg mente på generelt grunnlag ikke ut fra Bamseklemmers meninger. De må han få ha. Det er hans preferanser. Vi er alle forskjellige heldigvis. Endret 28. juni 2021 av Bente1234 glemte noe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå