Gå til innhold

Sjekkesteder til oss over 40.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er best? Match, Møteplassen og så videre. 

Anonymkode: ad45b...a32

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker sist jeg var på sjekkern så var smuget i Oslo et bra sjekkested for de over 40. 

Anonymkode: f83ec...cbb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tinder, mest sannsynlig.

Anonymkode: 14249...85d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg husker sist jeg var på sjekkern så var smuget i Oslo et bra sjekkested for de over 40. 

Anonymkode: f83ec...cbb

Litt upraktisk om man bor i Narvik. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tinder

Anonymkode: 0cc45...0f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er best? Match, Møteplassen og så videre. 

Anonymkode: ad45b...a32

De nettsidene er bare søppel.

Prøv tinder eller happn.

Anonymkode: 02685...522

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tinder. Evt sukker, men det er litt dårligere utvalg der, og det koster.

kvinne 44.

Anonymkode: a348e...bda

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er interessant at Tinder anbefales ofte når forskningen viser at størstedelen ikke lykkes der? Gjelder vel hovedsaklig for menn, men kanskje årsaken er at det naturlig nok er overvekt av kvinner på KG.

Anonymkode: ef7cb...4c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tinder ja. 

k43

Anonymkode: 1e7cf...988

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bingohallen.

Anonymkode: fa381...6f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tinder eller Sukker. Prøvd Match og Møteplassen, og det har ikke vært så bra.

Anonymkode: 3be40...efd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

«Gamlingene» har tydeligvis invadert Tinder, så prøv der. 

Anonymkode: f609b...368

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk på vår alder på Dateapper, er desperate folk og de som vil ha lettvint sex. Ungdommene er dette mer naturlig for. Vår generasjon er da vant med å hendevende oss til hverandre på en naturlig måte i det virkelige liv. Bare se på de "lete etter kjærligheten ditten og datten trådene", desperasjon og frustrasjon. Bare tull.

Anonymkode: 6b3bc...cd4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Folk på vår alder på Dateapper, er desperate folk og de som vil ha lettvint sex. Ungdommene er dette mer naturlig for. Vår generasjon er da vant med å hendevende oss til hverandre på en naturlig måte i det virkelige liv. Bare se på de "lete etter kjærligheten ditten og datten trådene", desperasjon og frustrasjon. Bare tull.

Deg om det. Mann over 40 som brukar Tinder og er ikkje desperat ei heller ute etter lettvint sex.

Kjekt med å henvende seg på ein naturleg måte i det verkelege livet og, men noko seier meg at vi to nok ikkje hadde vore match der heller.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Deg om det. Mann over 40 som brukar Tinder og er ikkje desperat ei heller ute etter lettvint sex.

Kjekt med å henvende seg på ein naturleg måte i det verkelege livet og, men noko seier meg at vi to nok ikkje hadde vore match der heller.

Korrekt, det er vi garantert ikke :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Nettdating er som sendt fra gudene for oss voksne, som fremdeles er litt sjenerte i sjekkesituasjon, og kanskje ikke har kjent på sånt i forhold på 20+ år, vi som ikke flyr på byen hver helg, eller vi som jobber og omgås stort sett med samme kjønn. Uansett kommer alle digitale treffsteder bare i tillegg. Treffer jeg ei på Rema,  så gjør jeg jo det uansett. 

Anonymkode: 62186...23b

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Syns det er interessant at Tinder anbefales ofte når forskningen viser at størstedelen ikke lykkes der? Gjelder vel hovedsaklig for menn, men kanskje årsaken er at det naturlig nok er overvekt av kvinner på KG.

Anonymkode: ef7cb...4c8

Mange kvinner lykkes heller ikke, om det er sex de er ute etter så er det jo greit. Det kan de da også få med å stille seg på gaten en lørdagskveld og plukke opp noen. Sannheten er at seriøse som vil ha en seriøs partner sliter like mye på Tinder om det er menn eller kvinner. Så er det sikkert alltid noen unntak. Det vil det alltid være uansett datingside. På Sukker, match, møteplassen og lignende datingsider kan man komme mye lengre om man lager seg en skikkelig profil og betaler for det. Ingen garanti for å lykkes kjapt, men der kan man prate mer løst og bli litt "kjent" før man treffes. Ingen sveiping der og begynner man med sexprat ovenfor seriøse personer er det over og ut rimelig fort.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tja, jeg er kvinne på 42 og har møtt flere hyggelige, høflige og oppegående menn via Tinder. Jeg har flere venninner på min alder som har møtt samboere der. 
Ikke så lett å møte noen IRL dessverre. En del menn på jobb, men svært forsiktig med å date der. Menn i vennegjengen er opptatt, og skulle de bli single er det jo ufint å snappe opp en venninnes ex. Har prøvd hobbier som frivillige organisasjoner, fjellturer, kajakk etc, men det er jo ikke flust av single menn på riktig alder der heller. 

Anonymkode: 3eeb6...1ce

• Liker 5
Skrevet

For meg er sex viktig for at et forhold skal vare og ha et hærlig liv, så det blir begrenset hvor mange man treffer... Så disse kvinnene på disse appene som ikke vil diskutere sex, ønsker jeg fort lykke til videre. Jeg synes det er ti ganger lettere å treffe noen IRL, da bruker vi sansene bedre, med syn, lukt, hørsel og kroppspråk. Selv om jeg er på singel, trenger jeg ikke nødvendigvis å sjekke hver gang jeg er ute blandt folk... mange ganger er det bare så ok, å bare være hyggelig, koselig og slappe av. Det er også som regel da "tilbudene" dukker opp🙄 

Skrevet
Bamseklemmer skrev (32 minutter siden):

For meg er sex viktig for at et forhold skal vare og ha et hærlig liv, så det blir begrenset hvor mange man treffer... Så disse kvinnene på disse appene som ikke vil diskutere sex, ønsker jeg fort lykke til videre. Jeg synes det er ti ganger lettere å treffe noen IRL, da bruker vi sansene bedre, med syn, lukt, hørsel og kroppspråk. Selv om jeg er på singel, trenger jeg ikke nødvendigvis å sjekke hver gang jeg er ute blandt folk... mange ganger er det bare så ok, å bare være hyggelig, koselig og slappe av. Det er også som regel da "tilbudene" dukker opp🙄 

Vi er alle forskjellige.

Erfaringsvis så har jeg mye bedre sex dersom vi matcher på intellektuelt nivå. Samme humor, politisk verdisyn, interesse for språk, kultur etc. 
Menn som vil diskutere sex med en gang tenker jeg på som useriøse som er ute etter å få pleiet egoet sitt. Det er totalt turn off!

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...