AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #1 Skrevet 23. juni 2021 Jeg er ganske så ny på nettdating, så sliter litt med å finne ut av følgende. Har hatt kontakt med en mann som bor et stykke unna i ca 3 måneder. Kontakten føles naturlig og fin. Han skiller seg ut. Jeg reiser jevnlig til stedet han bor av ulike årsaker, og vi har fra ganske tidlig vært enige om at vi vil treffes når jeg kommer, og hvis det passer seg sånn. Så langt har det kommet ting i veien på begge sider, så vi har ikke fått møtes. Jeg hadde egentlig lagt det hele litt bort da jeg var i byen hans for et par uker siden. Vi har også hatt sjeldnere kontakt de siste uker. Sendte han en mld da jeg var der, da han spurte hvor lenge jeg skulle være og at han gjerne ville møtes. Jeg skulle hjem og det passet derfor heller ikke den gangen. Han ba meg om å si fra i god tid neste gang, igjen at han vil at vi skal få det til. Jeg skal dit igjen til helgen, men er så redd for å virke masete hvis jeg sier at jeg kommer. Noen tanker? Anonymkode: c859d...b17
Atsjo Skrevet 23. juni 2021 #2 Skrevet 23. juni 2021 Hei Han ba deg jo si i fra i god tid. Send ham en melding, du. Blir jo spennende å møtes etter lang tid med chatting 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #3 Skrevet 23. juni 2021 Hmmm.. Send en melding å si at du kommer neste helg. Om han da møter deg, evt flytter på planer for deg så vet du hvor du har han. Kan han ikke/vil ikke/dårlig unnskylding, så vet du det, og kan avslutte dette. Ikke vits å holde på dette om det ikke går fremover. Anonymkode: 6ae99...f26
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #4 Skrevet 23. juni 2021 Mitt inntrykk fra nettdating er at mange menn har store ord om å treffes, men så skjer det aldri når alt kommer til alt. Ta ham på ordet, gi beskjed i god tid - og får han det ikke til da tror jeg du har svaret du trenger. Anonymkode: af281...051 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå