AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #1 Skrevet 23. juni 2021 Hvor mye er dere sammen? Hver dag? Greit om dere sier hvor lenge dere har vært sammen også Anonymkode: 446d4...514
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #2 Skrevet 25. juni 2021 Hei! Jeg og kjæresten har vært sammen fem år nå. Mine barn er voksne, en bor igjen hjemme, hans barn er 11 og 16 , men han har de kun annenhver helg. Vi bor en time unna hverandre. I begynnelsen var han i ukesvis av gangen hos meg. Etter tre år var han mer hos seg og kom til meg i helger, men i det siste et og halvt år har vi kun vært sammen på hans sted annenhver helg et døgn. Så vi treffes kun to døgn i mnd. ( jeg jobber annenhver helg og da har han ungene) . Han har heller ikke lyst å komme til meg, så da er det jeg som kjører til han. Men han har veldig lyst at jeg skal leie ut huset mitt,, selge med tiden og bo hos han og finne jobb der han bor. Dette syns jeg virker skremmendes og tror ikke jeg tør. Så da blir det kun å treffes slk vi gjør fremover. Anonymkode: eb1fe...916 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #3 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei! Jeg og kjæresten har vært sammen fem år nå. Mine barn er voksne, en bor igjen hjemme, hans barn er 11 og 16 , men han har de kun annenhver helg. Vi bor en time unna hverandre. I begynnelsen var han i ukesvis av gangen hos meg. Etter tre år var han mer hos seg og kom til meg i helger, men i det siste et og halvt år har vi kun vært sammen på hans sted annenhver helg et døgn. Så vi treffes kun to døgn i mnd. ( jeg jobber annenhver helg og da har han ungene) . Han har heller ikke lyst å komme til meg, så da er det jeg som kjører til han. Men han har veldig lyst at jeg skal leie ut huset mitt,, selge med tiden og bo hos han og finne jobb der han bor. Dette syns jeg virker skremmendes og tror ikke jeg tør. Så da blir det kun å treffes slk vi gjør fremover. Anonymkode: eb1fe...916 En mann som du møter kun 2 døgn i måneden ! Du er ikke i ett forhold, du er sporadisk sex partner. Aldri i verden om jeg hadde offret bolig og jobb for en som viser liten vilje til å offre noe selv. Han kan jo kjøre 2 timer etter jobb innimellom for å besøke dere, men velger å la være Anonymkode: f0ddf...94b 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #4 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 23.6.2021 den 22.16): Hvor mye er dere sammen? Hver dag? Greit om dere sier hvor lenge dere har vært sammen også Anonymkode: 446d4...514 Kjæresten har en sønn på 21 som studerer i utlandet, men han har aldri bodd sammen med sønnen. Jeg har to barn på 11 og 13 som bor hos meg ca 90% av tiden. Vi treffes og overnatter sammen flere ganger i uka. Overnatter da hos meg. Når barna iblant er hos faren en helg, pleier kjæresten og jeg å være sammen hele helga hos han. Vi har vært sammen i snart to år. Anonymkode: 9f02a...7d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå