AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #1 Skrevet 23. juni 2021 Hørt om noen venner som har klart å flytte over pengene fra BSU til fond, med ulike kreative metoder. Da jeg spurte banken min om dette fikk jeg beskjed at dette var umulig å ikke lot seg gjøre. Erfaringer? Anonymkode: f06d6...24f
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #2 Skrevet 23. juni 2021 55 minutter siden, AnonymBruker said: Hørt om noen venner som har klart å flytte over pengene fra BSU til fond, med ulike kreative metoder. Da jeg spurte banken min om dette fikk jeg beskjed at dette var umulig å ikke lot seg gjøre. Erfaringer? Anonymkode: f06d6...24f Det er jo ikke lov uten å måtte betale tilbake skattefordeler og renter. Anonymkode: 1073d...88d 2
newman01 Skrevet 24. juni 2021 #3 Skrevet 24. juni 2021 Det kan fikses kreativt av banken ved at BSU-midler brukes til å nedbetale boliglånet, så refinansierer du huslånet og får ut de pengene som du kan bruke på hva du vil. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #4 Skrevet 24. juni 2021 Det må gjøres indirekte. Enten betaler du ned lånet med hele BSU-beløpet og deretter låner opp igjen det samme beløpet eller du betaler avdragene på boliglånet direkte fra BSU-kontoen. Da kan du bruke det samme beløpet til å handle aksjefond hver måned. Anonymkode: e6e94...baf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå