AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #1 Del Skrevet 23. juni 2021 Har brukt broadpark i over ti år, nå skal de begynne å ta seg betalt. Har også en Gmail og tenkte å begynne å bruke den mer, men jeg blir helt MATT av å tenke på hvor mange steder jeg må endre adresse. Noen tips på veien? Anonymkode: 1c49b...238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 26. juni 2021 #2 Del Skrevet 26. juni 2021 Jeg tok jobben med å skifte adresse i vinter. Bare å begynne å skrive en liste over alt du vet om og gå igjennom slavisk. Etterpå kommer det garantert endel flere du har glemt. Anbefaler å beholde den gamle i kanskje ett år etter byttet med mindre du har stålkontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 29. juni 2021 #3 Del Skrevet 29. juni 2021 Har ikke så mye bedre forslag enn skrue over meg her. Hvis du har vært nøye med å beholde alle "her er passordet ditt"-mailer fra alle innloggingsteder du har brukt den gamle adressen på, gjerne i en egen mappe, ville jeg startet der, så kopiert ut alle kontakter fra adresselisten. Sjekk også alle nettsider du har på bokmerker om det er innlogginger der, og dobbeltsjekk at du har innloggingsinformasjonen i backup. Så er det bare å gå inn på én og én innlogging og bytte til ny mailadresse hvis det er mulig. Enkelte steder kan det være umulig å endre epostadresse på innloggingen, da tar du bare backup av all informasjonen du har der, sletter kontoen og oppretter ny med den nye adressen. Husk Altinn, Helsenorge, bank og andre viktige ting. Først når du er helt sikker på at du har flyttet over alt av innlogginger på ny epost, lagrer du alt av eposter du vil ta vare på lokalt, evt sender dem til den nye eposten, så kan du slette den gamle eposten, evt be om at den stenges. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå