Gå til innhold

Hvor mye veier du og hvor høy er du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Vedkommende som har skrevet kommentaren max 50 kg gjør det kun for å provosere, bare drit i trollet

Anonymkode: 0c4c9...8c8

Sorry, er verken et trolll eller ute etter å provosere. Det var kun slik jeg føler min kropp, beklager at det støtet deg.

Jeg er slank, men ser normalvektig ut. Har kun en liten kul på magen jeg ikke trives med, som kom når jeg bikket 50-51 kg. Ikke alle bærer kg likt vet du, og to kropper på samme høyde kan være totalt forskjellige hvis de også når samme vekt.

Anonymkode: 003fd...8b8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Den må du forklare. Hvordan vil det heve folks selvfølelse å få vite hva andre veier, hvor høye de er og hva de føler? Hvordan hjelper det din selvfølelse å få vite at jeg føler meg for tykk med en BMI på 21,5? 

Anonymkode: 5c25a...50c

Hjelper faktisk på min selvfølelse å få høre at du føler deg tykk med en bmi på 21,5 . Da skal jeg være fornøyd med bmi23!

Anonymkode: 86901...80c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

føler meg overvektig selv om jeg ikke er det. er 162 cm og 70 kg. 

Anonymkode: 05598...c56

Da er du i nederste grad overvektig jo! Jeg er 166 og var selv det for et år tilbake, da var jeg lett overvektig. Men betyr ingenting, er ikke kiloene som teller, så lenge du føler deg vel selv. Og 70 er ikke mye 

Anonymkode: c1178...9cb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da er du i nederste grad overvektig jo! Jeg er 166 og var selv det for et år tilbake, da var jeg lett overvektig. Men betyr ingenting, er ikke kiloene som teller, så lenge du føler deg vel selv. Og 70 er ikke mye 

Beklager jeg mente lett antydning til overvekt. Bare sjekk bmi så forstår du. Sier ikke dette for å være ekkel

AnonymBruker
Skrevet

163cm/58kg. Er gravid og spiser som en gris.

Anonymkode: 4b9a8...dac

AnonymBruker
Skrevet

157 cm og 42 kilo. Noen ganger føler jeg meg for tynn, andre ganger for stor. Aldri passe. Når jeg føler meg for liten, kunne jeg ønske jeg hadde mer muskler.

Anonymkode: b4c5b...29d

AnonymBruker
Skrevet

178 og 59 kg. Føler meg helt normal. På bilder ser jeg litt for tynn ut, i speilet kvapsete, men generelt i hverdagen tenker jeg ikke så mye over hvordan jeg ser ut. 

Anonymkode: 194f8...d7d

AnonymBruker
Skrevet

176 og veier 62,5. pleier å veie 66-67. Skal ned til 60 

Anonymkode: 12142...69a

AnonymBruker
Skrevet

170cm, 70kg, føler meg litt overvektig. Vanskelig å finne klær som passer, stor mage osv.:( Var 68kg men gått opp av noe medisiner jeg tar, og som jeg kanskje må fortsette å ta:(

Anonymkode: b0f6b...a4c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 167 og 52/53 kilo. Jeg føler meg ganske tynn. Trives helt greit med kroppen min, og bedre nå som jeg har litt mer muskler enn før.

Anonymkode: c34ba...774

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

172 - 80 kg

Føler meg tykk. Var 108 (!) for et år siden. Kjenner på klær at jeg har gått ned, men føler meg like tykk. 

Målet er 75 kg.

Anonymkode: b9115...d4c

Samme høyde og vekt som deg. Jeg jobber også med saken og vil ned til 72kg

Anonymkode: 8f05f...6aa

Gjest TheCatLady
Skrevet (endret)

187 og er 89-90 kilo nå. Jeg synes at vekta er litt for høy nå og ønsker å gå ned litt. 4-5 kilo kanskje. Vekta legger seg mest på magen og hoftene her så jeg blir lite fornøyd når det blir for mye fett der. 

Jeg er egentlig ikke så veldig opptatt av tall når det gjelder vekt, men det kan være en pekepinn på hvor man ligger. Pleier egentlig bare å veie meg når jeg merker større endringer.  

Endret av TheCatLady
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

170 cm, 92 kg. Jeg er tykk, men føler meg superflott. Har vært oppe i 130 kg. Vil ned til 75-80 kg. Vil ikke bli slank. 

Anonymkode: c71c4...d67

Kan jeg spør om du fikk mye løshud? Må selv gå ned fra 120 til rundt 80...

Anonymkode: 046af...fa0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

180 cm og 76 kg. Er misfornøyd med kroppen min og føler at jeg er for stor. Spesielt magen er for stor og dvask.

Anonymkode: ff089...424

• Liker 1
Skrevet

161 og 40 kg, har vært både 10 kg mindre og 10 kg mer. akkurat nå er jeg misfornøyd med kroppen min. men det er jeg jo stort sett hele tiden. vet ikke hvordan man blir fornøyd jeg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

185 og 70 kilo. Veldig fin trivselsvekt for meg de siste 30 årene.

Anonymkode: 0bc51...50b

AnonymBruker
Skrevet

180 og 87 kg. Jeg ser at jeg har litt ekstra, jobber med saken. Men jeg føler meg ikke veldig overvektig :) +- 5 kg ned så er jeg veldig fornøyd.

Anonymkode: 817d6...149

Skrevet

Jeg er 160 og 58 kg. Føler at jeg har tre-fire kg for mye rundt midjen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

170cm, 70kg, føler meg litt overvektig. Vanskelig å finne klær som passer, stor mage osv.:( Var 68kg men gått opp av noe medisiner jeg tar, og som jeg kanskje må fortsette å ta:(

Anonymkode: b0f6b...a4c

Du har ikke stor mage når du er 170/70.

Folk må slutte å sykeliggjøre normalvekt.

Jeg er 170/90 og har litt mage, da har ikke du stor mage.

Anonymkode: 4b839...78a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

167 cm og 53 kg. Føler meg ikke helt fornøyd. 

Anonymkode: 43894...953

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...