AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #1 Skrevet 23. juni 2021 Kan menn få ufrivillig ereksjon? Sånn helt uten videre. Plutselig så står den liksom? Eller MÅ det være noe som trigger den? Anonymkode: 859ed...7b6
Katten.2.0 Skrevet 23. juni 2021 #4 Skrevet 23. juni 2021 Selvfølgelig. Blant annet om natten. Særdeles upraktisk på morgenen når man må pisse. 6
Dubidu Skrevet 23. juni 2021 #5 Skrevet 23. juni 2021 Kan også få det av å se noe som pirrer, uten at jeg var forberedt på det synet. 1
Jentegutt Skrevet 24. juni 2021 #6 Skrevet 24. juni 2021 Har ufrivillige ereksjoner med jevne mellomrom i løpet av en dag, noen ganger kjenner jeg en hardhet og et trykk som er litt mer enn en vanlig ereksjon, da vet jeg den ikke vil ned før jeg får utløsning, finner bare første og beste toalett og letter på trykket. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #7 Skrevet 24. juni 2021 Lå på sykehuset en gang når jeg var 24 og kunne ikke tisse måtte derfor katetiriseres, inn kommer det ei sykepleierstudent ifølge med ei litt eldre ei som skulle ha oppsyn, midt under *prosedyren* skjedde det som jeg fryktet mest av alt, jeg fikk en ereksjon av dimensjoner, så da lå jeg der da, med en kjempe ereksjon og hun som holdt i den, mens hu andre sto og så på hele greia. Ingen av oss sa at ord under hele greia, og jeg hadde bare lyst til og grave meg ned i sengen. Det er det flaueste jeg noensinne har vært med på. Anonymkode: f6104...da7 2
Bamseklemmer Skrevet 24. juni 2021 #8 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Lå på sykehuset en gang når jeg var 24 og kunne ikke tisse måtte derfor katetiriseres, inn kommer det ei sykepleierstudent ifølge med ei litt eldre ei som skulle ha oppsyn, midt under *prosedyren* skjedde det som jeg fryktet mest av alt, jeg fikk en ereksjon av dimensjoner, så da lå jeg der da, med en kjempe ereksjon og hun som holdt i den, mens hu andre sto og så på hele greia. Ingen av oss sa at ord under hele greia, og jeg hadde bare lyst til og grave meg ned i sengen. Det er det flaueste jeg noensinne har vært med på. Anonymkode: f6104...da7 Haha, å få ståkuk på sykehuset er jo like vanlig som om man får den hjemme. Det er ikke bare en knapp man trykker på for å dempe den bare for at det ikke passer seg å ha ståkuk. Sykepleiere har sett mange ståkuker opp gjennom tidene så du er ikke den første. Sykepleierne vet også om dette fenomenet, så det skal ikke føles pinlig😁 2
sicario Skrevet 24. juni 2021 #9 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kan menn få ufrivillig ereksjon? Sånn helt uten videre. Plutselig så står den liksom? Eller MÅ det være noe som trigger den? Anonymkode: 859ed...7b6 Menn kan i mange år oftere ha ufrivillig ereksjon en frivillig. 100% normalt
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #10 Skrevet 24. juni 2021 Ja, ofte på slutten av nattevakter… Anonymkode: e6a34...858
Gjest padawan Skrevet 24. juni 2021 #11 Skrevet 24. juni 2021 Katten.2.0 skrev (11 timer siden): Selvfølgelig. Blant annet om natten. Særdeles upraktisk på morgenen når man må pisse. Har blitt en del rare stillinger for å tisse om morgenen. 🤣🤣
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #12 Skrevet 24. juni 2021 1 hour ago, Bamseklemmer said: Haha, å få ståkuk på sykehuset er jo like vanlig som om man får den hjemme. Det er ikke bare en knapp man trykker på for å dempe den bare for at det ikke passer seg å ha ståkuk. Sykepleiere har sett mange ståkuker opp gjennom tidene så du er ikke den første. Sykepleierne vet også om dette fenomenet, så det skal ikke føles pinlig😁 Hva om du neste gang du svarer til en person, driter i og ha den eplekjekke holdningen du har vist meg? Anonymkode: f6104...da7
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #13 Skrevet 24. juni 2021 Hva er greia med å tisse selv om man har stå? Er ikke noe problem. Får eventuelt sitte. Anonymkode: 9f89c...5f8
Gjest padawan Skrevet 24. juni 2021 #14 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er greia med å tisse selv om man har stå? Er ikke noe problem. Får eventuelt sitte. Anonymkode: 9f89c...5f8 Ut fra det du skriver her så er du antageligvis kvinne og har ikke peiling på problemet. Det blir nesten som om jeg skal gi deg råd om hvordan du skal bruke bind og tamponger.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #15 Skrevet 24. juni 2021 3 minutter siden, padawan said: Ut fra det du skriver her så er du antageligvis kvinne og har ikke peiling på problemet. Det blir nesten som om jeg skal gi deg råd om hvordan du skal bruke bind og tamponger. Jeg er mann, så trenger ikke noe tips om bind. Anonymkode: 9f89c...5f8
Gjest Alterego666 Skrevet 24. juni 2021 #16 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kan menn få ufrivillig ereksjon? Det er regelen heller enn unntaket.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #17 Skrevet 24. juni 2021 Alterego666 skrev (2 minutter siden): Det er regelen heller enn unntaket. Det skjer ofte. Nå om sommeren skal det kanskje bare en fin kropp med bar hud til før det skjer. Anonymkode: 038e1...ab6
Gjest Alterego666 Skrevet 24. juni 2021 #18 Skrevet 24. juni 2021 padawan skrev (22 minutter siden): Har blitt en del rare stillinger for å tisse om morgenen. 🤣🤣 Jeg pleier å bøye overkroppen fram og staven ned. Så presser jeg ut de første dråpene. Etter det legger ereksjonen seg gradvis etter hvert som blæra trykker mindre mot prostata.
Gjest Alterego666 Skrevet 24. juni 2021 #19 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det skjer ofte. Nå om sommeren skal det kanskje bare en fin kropp med bar hud til før det skjer. Anonymkode: 038e1...ab6 Det er høysesong for ufrivillige ereksjoner.☺️
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #20 Skrevet 24. juni 2021 Og selvsagt er det den daglige morgenståen som krever litt oppmerksomhet. Kan være litt flaut når man overnatter sammen med andre. Anonymkode: 038e1...ab6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå