AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #1 Skrevet 23. juni 2021 Det reklameres for Philips Lumea hårfjernings apparater, og jeg lurer på om noen av dere har erfaringer med de? Jeg ser at det er forskjellige modeller og at den dyreste koster opp mot 6000kr. Kan det sammenlignes med laser hårfjerning hos hudpleier? Anonymkode: deac8...3a7
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #2 Skrevet 23. juni 2021 Bruker Braun sin, Silk expert pro 5, kommer i flere utgaver men er kun tilbehøret som varierer, maskinen er den samme. den har vunnet de fleste tester. Veldig fornøyd! Anonymkode: 2251d...532
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #3 Skrevet 23. juni 2021 Er det slik at man fjerner hårene for alltid? El kommer de igjen, og man må bruke maskinen flere ganger? Anonymkode: 3ca2e...b53
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #4 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bruker Braun sin, Silk expert pro 5, kommer i flere utgaver men er kun tilbehøret som varierer, maskinen er den samme. den har vunnet de fleste tester. Veldig fornøyd! Anonymkode: 2251d...532 Hva koster den da? Ts Anonymkode: deac8...3a7
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #5 Skrevet 25. juni 2021 Jeg kjøpte Silk Expert pro 5 for nesten en mnd siden og har brukt den 3 ganger så langt, iflg infoen som medfølger trengs det 4-12 behandlinger før du kan gå over til vedlikeholdsbehandling. Status så langt er at "barten" i ansiktet er borte, håret på leggene er mange steder borte og resten vokser myyyye senere tilbake. Jeg tok sist behandling på lørdag, og i dag (fredag) har de samme lengde som de normalt ville hatt etter 2 dager før jeg begynte med ipl. Under armene trengs det nok flere runder før det forsvinner skikkelig. Jeg er veldig fornøyd, og anbefaler den virkelig! Kjøpte min på salg for 4000 hos clas ohlson, og da fikk jeg med et hodet med smalere lysområdet til behandling av mindre hudområder som f.eks ansikt. Anonymkode: 0d7a2...c82 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #6 Skrevet 25. juni 2021 Dere som bruker det, er det ikke sånn at de funker best om du er lys i huden med mørke hår? Jeg har nokså mørke hår på leggene så det er ikke noe problem, men jeg blir ganske brun på sommeren så kan være en fordel å bruke den på vinteren kanskje? Legger ved bilde så om noen med omtrent samme hudfarge kan svare om de har brukt den med vellykket resultat 😊 Anonymkode: 258b9...e9f
Gjest Fnuggolina Skrevet 25. juni 2021 #7 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 23.6.2021 den 21.12): Er det slik at man fjerner hårene for alltid? El kommer de igjen, og man må bruke maskinen flere ganger? Anonymkode: 3ca2e...b53 Ingen hjemmeapparater er som salong, og heller ingen salong kan gi hårfritt på 1 behandling. Den fargen du har nå kan kanskje funke, men det er ikke lurt å kombinere sol og IPL. Vent til høsten Jeg har silk Expert pro 5, har kommet gjennom 11 uker - og hatt opphold i ca 4 uker. Ser at hårene på legger/lår/bikini vokser MYE saktere - føler de stopper opp leeeenge i vekstfasen. Før måtte jeg barbert annenhver dag for å ikke ha synlig utvekst. Tror endel felt har fått tynnere hår og på en måte....mindre synlige? 🤷♀️ Det mest gjenstridige for meg er nok foreløpig venusberget. Langt saktere vekst der og, men ingen felt som «henger etter». Legger, lår og under arm er åpenbart effekt - men ikke hårløst. Har ikke brukt nivå 3, kum 1 og 2.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #8 Skrevet 25. juni 2021 Fnuggolina skrev (35 minutter siden): Ingen hjemmeapparater er som salong, og heller ingen salong kan gi hårfritt på 1 behandling. Den fargen du har nå kan kanskje funke, men det er ikke lurt å kombinere sol og IPL. Vent til høsten Jeg har silk Expert pro 5, har kommet gjennom 11 uker - og hatt opphold i ca 4 uker. Ser at hårene på legger/lår/bikini vokser MYE saktere - føler de stopper opp leeeenge i vekstfasen. Før måtte jeg barbert annenhver dag for å ikke ha synlig utvekst. Tror endel felt har fått tynnere hår og på en måte....mindre synlige? 🤷♀️ Det mest gjenstridige for meg er nok foreløpig venusberget. Langt saktere vekst der og, men ingen felt som «henger etter». Legger, lår og under arm er åpenbart effekt - men ikke hårløst. Har ikke brukt nivå 3, kum 1 og 2. Okei, da spørs det om jeg skal unne meg en sånn til høsten, tenkte på det egentlig i flere år.. Jeg er myyye ute og har 3 unger så veldig deilig å sluppet å tenke på det.. Anonymkode: 258b9...e9f
Gjest Fnuggolina Skrevet 25. juni 2021 #9 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Okei, da spørs det om jeg skal unne meg en sånn til høsten, tenkte på det egentlig i flere år.. Jeg er myyye ute og har 3 unger så veldig deilig å sluppet å tenke på det.. Anonymkode: 258b9...e9f Jeg og vurderte det i mange år, bare gave in 😅 Bruker lite tid på det, den jeg kjøpte zapper ganske raskt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå