AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #1 Skrevet 23. juni 2021 Heisann. Jeg står ovenfor et lite dilemma. Jeg og en fyr har holdt på i ca 4-5 måneder, og er enige om å ta ting rolig og ikke forhaste oss i noe. Vi har hatt en greie tidligere, så derfor vil vi bare se hvordan ting går. Saken er den at jeg føler ting går litt vel sakte? Men samtidig vil både jeg og han ikke stresse så mye. Litt av meg har lyst på en liten pause, på kanskje 1 uke eller noe. Bare litt tid der vi ikke har kontakt. Dette er mest for å kanskje få han til å få opp øynene, men også litt det at jeg trenger å se om han er den jeg vil være med. Men samtidig er jeg redd for at denne pausen kan ødelegge mer. Så klart frykten er jo at han da vil innse at han ikke vil være med meg. Så klart er jo det beste at jeg får vite det så fort som mulig, men kanskje jeg forhaster konklusjonen? Anonymkode: af82d...c8b
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #2 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Heisann. Jeg står ovenfor et lite dilemma. Jeg og en fyr har holdt på i ca 4-5 måneder, og er enige om å ta ting rolig og ikke forhaste oss i noe. Vi har hatt en greie tidligere, så derfor vil vi bare se hvordan ting går. Saken er den at jeg føler ting går litt vel sakte? Men samtidig vil både jeg og han ikke stresse så mye. Litt av meg har lyst på en liten pause, på kanskje 1 uke eller noe. Bare litt tid der vi ikke har kontakt. Dette er mest for å kanskje få han til å få opp øynene, men også litt det at jeg trenger å se om han er den jeg vil være med. Men samtidig er jeg redd for at denne pausen kan ødelegge mer. Så klart frykten er jo at han da vil innse at han ikke vil være med meg. Så klart er jo det beste at jeg får vite det så fort som mulig, men kanskje jeg forhaster konklusjonen? Anonymkode: af82d...c8b Ts her igjen. Tenkte bare å tilføye at jeg har prøvd en dag (haha) å ikke ta noe kontakt, men svarte han når jeg fikk melding. Dette tok han ganske raskt, å spurte om noe var galt. Da svarte jeg bare nei, har bare hatt mye å gjøre (som egentlig var sant den dagen). Så jeg kan jo forsåvidt bare prøve å ikke ta så mye kontakt, å la han komme til meg. Men da hvis han spør om noe er galt, skal jeg bare nei? Det er jo ikke noe galt, men vil ikke at han da skal tro at jeg ikke er interessert lenger. Anonymkode: af82d...c8b
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #3 Skrevet 23. juni 2021 Fortsett dette spillet. Det vil alltid høste frukter ⚠️ Anonymkode: 05232...ea8 15
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #4 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fortsett dette spillet. Det vil alltid høste frukter ⚠️ Anonymkode: 05232...ea8 Ts her. Haha hva mener du med det? 🤔. Vil jo i bunn og grunn bare at han skal savne meg hehe. Anonymkode: af82d...c8b
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #5 Skrevet 23. juni 2021 Pause er for tenåringer. Beklager, men det høres så useriøst ut. Hvorfor må du spille spill? Kun svare når han tar kontakt? Hva er poenget? Hvis du vil han skal være mer PÅ så må du faktisk si det til han. Menn tar generelt sett ikke hint. Hvis du liker han, slutt å spille. Anonymkode: a5b43...ca0 12
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #6 Skrevet 23. juni 2021 Hvis han forsvinner på ei uke så forsvinner han uansett, det skjer bare før.. Spør ham hva han vil med dette forholdet, svaret ligger der allerede, selvom du er redd for at det er et negativt ett. Anonymkode: 4f7de...806 5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #7 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Så jeg kan jo forsåvidt bare prøve å ikke ta så mye kontakt, å la han komme til meg. Men da hvis han spør om noe er galt, skal jeg bare nei? Ja. Og ja. Gjør som de som skal vellykket ned i vekt; Dropp kuren (i ditt tilfelle pausen) og legg heller om livsstilen (vær laidback uten å unnskylde deg). Da vil ting gå av seg selv. Anonymkode: bb24e...6db
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #8 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Pause er for tenåringer. Enig. Anonymkode: bb24e...6db 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #10 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Pause er for tenåringer. Beklager, men det høres så useriøst ut. Hvorfor må du spille spill? Kun svare når han tar kontakt? Hva er poenget? Hvis du vil han skal være mer PÅ så må du faktisk si det til han. Menn tar generelt sett ikke hint. Hvis du liker han, slutt å spille. Anonymkode: a5b43...ca0 Ts her. Ja i starten så var jeg veldig på det at jeg trengte mer fra han, men da syntes han at ting hadde gått litt fort. Det er jeg enig i, som jeg har nevnt tidligere så har vi vært mer enn det vi er nå, og da er det lett å havne tilbake der vi var. Anonymkode: af82d...c8b
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #11 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis han forsvinner på ei uke så forsvinner han uansett, det skjer bare før.. Spør ham hva han vil med dette forholdet, svaret ligger der allerede, selvom du er redd for at det er et negativt ett. Anonymkode: 4f7de...806 Ts her. i starten snakket vi mye om hva vi ville få ut av dette, men vi begge ble lei av alt det presset og maset. Jeg var kanskje værst. I de siste månedene nå har vi hatt det bedre enn noen gang siden vi fokuserer veldig på akkurat her å nå. Litt av meg vil ha et svar NÅ, men er redd jeg forhaster ting. Samtidig vil jeg bare nyte det her og nå. Men er litt vanskelig siden jeg føler meg litt mindre prioritert enn første gang. Anonymkode: af82d...c8b
emrik Skrevet 23. juni 2021 #12 Skrevet 23. juni 2021 Kan AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ts her. i starten snakket vi mye om hva vi ville få ut av dette, men vi begge ble lei av alt det presset og maset. Jeg var kanskje værst. I de siste månedene nå har vi hatt det bedre enn noen gang siden vi fokuserer veldig på akkurat her å nå. Litt av meg vil ha et svar NÅ, men er redd jeg forhaster ting. Samtidig vil jeg bare nyte det her og nå. Men er litt vanskelig siden jeg føler meg litt mindre prioritert enn første gang. Anonymkode: af82d...c8b Kan du ikke bare si det? 😊 at du føler deg mindre prioritert - og at det kanskje er for lite og akkurat nok samtidig? Dersom han ikke har forståelse for det, er det kanskje like greit å ende det, tenker jeg 😊
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #13 Skrevet 23. juni 2021 emrik skrev (2 minutter siden): Kan Kan du ikke bare si det? 😊 at du føler deg mindre prioritert - og at det kanskje er for lite og akkurat nok samtidig? Dersom han ikke har forståelse for det, er det kanskje like greit å ende det, tenker jeg 😊 Ts her. Ja har tenkt på det, men åh. Er bare så vanskelig dette her. Vil ikke gi opp for tidlig. Anonymkode: af82d...c8b
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #14 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts her. Ja har tenkt på det, men åh. Er bare så vanskelig dette her. Vil ikke gi opp for tidlig. Anonymkode: af82d...c8b Om dere er voksne så er det på tide å lære seg å kommunisere. Du må fortelle han hva du har behov for. Da gir du han en sjanse til å gjøre noe med det. Å foreslå en pause er en barnslig måte å takle dette på, og å hinte er noe som fungerer dårlig i det virkelige liv. Si at du trenger å bli prioritert litt mer, spør om han tror det er noe han kan gjøre, og spør på en hyggelig måte. Du gir opp om du foreslår pause og ikke kommuniserer behovet ditt tydelig. Ingen mennesker er tankelesere. Jeg og mannen min har en regel jeg syns er grei - hvis en av oss sier noe rart eller er utydelig så spør vi hverandre "hva mente du med det?". Med en gang. Da rekker man ikke å overanalysere eller å tro at noe er galt når det i realiteten bare var en bagatell eller tonefallet som ble feil. Kommunikasjon er så viktig, og sluntrer du unna nå kan du gå glipp av noe bra. Anonymkode: a5b43...ca0 2
emrik Skrevet 23. juni 2021 #15 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ts her. Ja har tenkt på det, men åh. Er bare så vanskelig dette her. Vil ikke gi opp for tidlig. Anonymkode: af82d...c8b Det er forståelig! Jeg ser ikke på det som å gi opp, heller tvert imot - legg grunnlaget for god kommunikasjon med en gang, går det ikke så går det ikke - men hvis det går så må det jo bare bli bra i lengden også ☺️ Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #16 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om dere er voksne så er det på tide å lære seg å kommunisere. Du må fortelle han hva du har behov for. Da gir du han en sjanse til å gjøre noe med det. Å foreslå en pause er en barnslig måte å takle dette på, og å hinte er noe som fungerer dårlig i det virkelige liv. Si at du trenger å bli prioritert litt mer, spør om han tror det er noe han kan gjøre, og spør på en hyggelig måte. Du gir opp om du foreslår pause og ikke kommuniserer behovet ditt tydelig. Ingen mennesker er tankelesere. Jeg og mannen min har en regel jeg syns er grei - hvis en av oss sier noe rart eller er utydelig så spør vi hverandre "hva mente du med det?". Med en gang. Da rekker man ikke å overanalysere eller å tro at noe er galt når det i realiteten bare var en bagatell eller tonefallet som ble feil. Kommunikasjon er så viktig, og sluntrer du unna nå kan du gå glipp av noe bra. Anonymkode: a5b43...ca0 Ts her. Jeg kjenner denne fyren så godt. Tidligere når vi var så og si sammen, var det ting jeg ville han skulle gjøre mer, han er ikke så flink på å kommunisere (det har jeg erfart). Han er ganske simpel i den veien kan man si. Kan være at jeg ordlegger meg feil foran han, for som regel ender det i dårlig stemning. Som jeg skrev tidligere har vi snakket om disse tingene, og når jeg har sagt at jeg trenger mer, sier han at han trenger litt mer tid (dette er for typ 3-4 mnd siden). Dette har jeg da respektert. Som sagt, jeg kjenner han veldig godt. Og hvis jeg nå skal begynne å snakke om dette IGJEN, så ender det ikke godt. Derfor vil jeg egentlig da trekke meg litt unna, og få han til å kanskje savne meg litt. Jeg har en tendens til å alltid være der på en måte, og jeg tror at han tror han har mer rundt lillefingeren. Anonymkode: af82d...c8b
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #17 Skrevet 23. juni 2021 Ts her. Og når man da ser på fasen vi er i da, vi dater jo bare? Hvor mye kan man kreve?. Ja vi har litt historie fra før, og kjenner hverandre godt. Men vi dater bare. Dating er stress😮💨 Anonymkode: af82d...c8b
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #18 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja. Og ja. Gjør som de som skal vellykket ned i vekt; Dropp kuren (i ditt tilfelle pausen) og legg heller om livsstilen (vær laidback uten å unnskylde deg). Da vil ting gå av seg selv. Anonymkode: bb24e...6db Ts her. Jaa, tenkt det kanskje. Anonymkode: af82d...c8b
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #19 Skrevet 23. juni 2021 Haha jeg må bare le litt av hvor mye arbeid det ligger i både dating og forhold. Selv har jeg ME og begrenset med krefter, så godt jeg er singel så jeg klarer deltidsjobb og å være litt med venner og familie☺️. Menn=100% ufør moaaaha😅🤣🤣🤣🤣🤪 Anonymkode: 4b0fc...e17 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #20 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha jeg må bare le litt av hvor mye arbeid det ligger i både dating og forhold. Selv har jeg ME og begrenset med krefter, så godt jeg er singel så jeg klarer deltidsjobb og å være litt med venner og familie☺️. Menn=100% ufør moaaaha😅🤣🤣🤣🤣🤪 Anonymkode: 4b0fc...e17 Ts her. huff ja.. er et styr🤣 Anonymkode: af82d...c8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå