Gå til innhold

Vi «ikke vaksinerte» kan vi reise uten karantene??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan vi «ikke vaksinerte « reise til de grønne landene ?? Uten karantene .. er 23 år så venter fortsatt på vaksinen 

Anonymkode: c0633...f4a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At et land er grønt betyr at du kan reise fra disse landene og til Norge uten å måtte i karantene, også uvaksinerte. Det kan allikevel hende du må sitte i karantene ved innreise til et (for Norge) grønt land, hvis Norge f.eks er rødt for dem.

Anonymkode: 31489...ac5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror du kan det etter 5.juli ja! Men tror du må ta en test. 

Anonymkode: 340fe...da9

AnonymBruker
Skrevet

Dette lurer jeg også på. Noen som vet om uvaksinerte kan reise til Danmark nå?

Anonymkode: 62796...966

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette lurer jeg også på. Noen som vet om uvaksinerte kan reise til Danmark nå?

Anonymkode: 62796...966

Du må sjekke innreiseregler i Danmark. Norge som land er rødt, og det kreves grønt koronasertifikat. Men EU har delt land inn i regioner, og store deler av Norge er faktisk grønt. Om jeg husker riktig er det bare Agder (?) og Finnmark (?) som er røde nå. 

Men som sagt; du må sjekke ønsket lands innreiseregler.

Anonymkode: a1042...7dd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du må sjekke innreiseregler i Danmark. Norge som land er rødt, og det kreves grønt koronasertifikat. Men EU har delt land inn i regioner, og store deler av Norge er faktisk grønt. Om jeg husker riktig er det bare Agder (?) og Finnmark (?) som er røde nå. 

Men som sagt; du må sjekke ønsket lands innreiseregler.

Anonymkode: a1042...7dd

Og det kan vel forandres fra dag til dag? Hvis det f.eks. blir mye delta-mutanter i Norge og andre reisedestinasjonen kan det vel forandres?

Anonymkode: 1170d...e2b

AnonymBruker
Skrevet

Gjør et kjapt googlesøk så finner dere ut av dette på noen få minutter, folkens. Vær litt mindre hjelpeløse :)

Et søk på "reise korona" gir resultat nr 2 FHIs side som har all informasjon om dette fra Norges side.

Så må du selvsagt også sjekke informasjon fra myndighetene i landet du skal reise til.

Anonymkode: 8af3d...76b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bare å ta en test det, så kan du reise mange steder.

Men unngå i fellesferien. Vent til slutten av august eller i september, mindre folk.

Anonymkode: 462b6...1ea

Skrevet

Det som er det store spørsmålet er om de forandrer reglene før en rekker å komme hjem ? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...