Gå til innhold

Voltaren 50 mg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er snakk om 8 dagers kur. Tre tabletter om dagen. Er det noen som har erfaringer med en? 
Fått bivirkninger? 

Anonymkode: c95c4...3b8

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er snakk om 8 dagers kur. Tre tabletter om dagen. Er det noen som har erfaringer med en? 
Fått bivirkninger? 

Les heller pakningsvedlegget 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
prt90 skrev (1 time siden):

Les heller pakningsvedlegget 

Det har jeg gjort. Det jeg spurte om var om noen har erfaring med viltaren og om de har fått bivirkninger. 

Jeg har allerede begynt på kuren, men lurer på andre sin erfaring. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker de ganske ofte, men ikke som kur. Bruker de når jeg kjenner jeg begynner å få betennelse. Har leddgikt. De kan nok være harde til magen for noen. 

Anonymkode: a0b82...bef

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det har jeg gjort. Det jeg spurte om var om noen har erfaring med viltaren og om de har fått bivirkninger. 

Jeg har allerede begynt på kuren, men lurer på andre sin erfaring. 

Jeg har stått på de i 7 dager grunnet en skade. Var på en gastroskopikontroll rett etterpå ( for noe annet) og da hadde jeg magesår og må stå på somac i 6 uker. 

Anonymkode: 6f418...769

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har stått på de i 7 dager grunnet en skade. Var på en gastroskopikontroll rett etterpå ( for noe annet) og da hadde jeg magesår og må stå på somac i 6 uker. 

Auda! 

Fikk du magesår av voltaren? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Fått bivirkninger? 

Gikk på tilsvarende kur nylig, ingen bivirkninger. Har også benyttet Voltaren tidligere, aldri hatt bivirkninger. Men vi reagerer jo forskjellig, og du vet ikke hvordan din kropp reagerer før du har forsøkt. Lurt å lese pakningsvedlegget slik at du er forberedt på hva som eventuelt kan oppstå av bivirkninger. 

Anonymkode: 1c245...f7d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Auda! 

Fikk du magesår av voltaren? 

Ja. Og det er ganske vanlig. Men de fleste er jo ikke på gastroskopi etterpå og får aldri vite om det. 

AnonymBruker
Skrevet

Voltaren er høydose NSAID og magesår er vanlig. 8 dager er ikke spesielt lenge, men lenge nok til at du kan få sterke bivirkninger. Jeg fikk helt hinsides galleanfall, luftsmerter og heftig diarè dag 5

Anonymkode: ce08f...dc3

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.6.2021 den 19.10):

Fått bivirkninger? 

Jeg gikk på 14 dagers kur. Ingen bivirkninger 👌 men som andre skriver, så kan noen få problemer med magen av de. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir dårlig av voltaren etter 2-3 dager. Andre tåler det fint. Du må nesten bare prøve.

Anonymkode: cca45...fa4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tåler ikke Voltaren, får vondt i magen av første tablett.

Anonymkode: 29eb1...6df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...