Gå til innhold

Tenner på å vise meg frem

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har oppdaget at jeg har en liten "kink". Nemlig det at jeg liker å vise meg frem. Da i sexy undertøy, kostymer og lignende. Jeg tenner veldig mye på responsen jeg får. Kan bli fysisk våt og kjempe kåt bare av å sende dristige bilder til en mann. At han da responderer med runkevideoer/bilder av den harde pikken sin og skriver at jeg er deilig, sexy, han har så lyst til å knulle meg osv..... Det syns jeg er så tennende. 

Jeg har vært i noen forhold, men har aldri utforska denne siden av meg. Ene mannen jeg var sammen med ville at jeg skulle ha på meg sexy undertøy og overraske han i døråpningen, da med en kåpe rundt meg som han kunne ta av. Dette syns jeg hørtes så vanvittig sexy ut, men jeg ble nervøs når jeg skulle gjøre det, og i stedet for å opptre sexy og selvsikkert ble jeg mer fnisete. Han syntes det var søtt da, men jeg skulle ønske jeg var mer selvsikker. Dette kan kanskje henge sammen med en del kroppskomplekser. 

Har denne typen "kink" et navn? Jeg tenner veldig på at mannen tenner på meg, blir kåt av meg, sier til meg at jeg er deilig og sexy, at fitta mi er så våt/trang, at jeg smaker godt når han slikker meg osv. Nå har jeg i utgangspunktet dårlig selvtillit og selvbilde, kanskje det er derfor jeg liker så godt å høre at jeg er deilig når jeg er i en litt sårbar setting, uten klær osv? Om jeg tar bilder av meg i undertøy eller nakenbilder så blir jeg kjempe kåt. Ikke fordi jeg liker å se på meg selv, men fordi jeg gleder meg til responsen jeg får når jeg viser det til en mann... 

Anonymkode: e374f...123

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har oppdaget at jeg har en liten "kink". Nemlig det at jeg liker å vise meg frem. Da i sexy undertøy, kostymer og lignende. Jeg tenner veldig mye på responsen jeg får. Kan bli fysisk våt og kjempe kåt bare av å sende dristige bilder til en mann. At han da responderer med runkevideoer/bilder av den harde pikken sin og skriver at jeg er deilig, sexy, han har så lyst til å knulle meg osv..... Det syns jeg er så tennende. 

Jeg har vært i noen forhold, men har aldri utforska denne siden av meg. Ene mannen jeg var sammen med ville at jeg skulle ha på meg sexy undertøy og overraske han i døråpningen, da med en kåpe rundt meg som han kunne ta av. Dette syns jeg hørtes så vanvittig sexy ut, men jeg ble nervøs når jeg skulle gjøre det, og i stedet for å opptre sexy og selvsikkert ble jeg mer fnisete. Han syntes det var søtt da, men jeg skulle ønske jeg var mer selvsikker. Dette kan kanskje henge sammen med en del kroppskomplekser. 

Har denne typen "kink" et navn? 

Ekshibisjonisme kanskje. Dette er en nokså vanlig "kink" og noe de fleste har i seg i større eller mindre grad 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
911 skrev (58 minutter siden):

Ekshibisjonisme kanskje. Dette er en nokså vanlig "kink" og noe de fleste har i seg i større eller mindre grad 

Jeg trodde det, helt til jeg leste om ekshibisjonisme. Det er ikke slik at jeg alltid ønsker seksuell oppmerksomhet eller at noen skal finne meg attraktiv, det er kun når jeg selv ber om det. For eksempel på trening så blir jeg ukomfortabel om menn ser på meg og glor, jeg syns ikke det er gøy i det hele tatt. Men det kan være fordi jeg er på trening for å trene, og ikke for å vise meg frem, og fordi det er en hverdagslig setting hvor jeg ikke har gjort noen innsats for å se sexy/deilig ut. 

Er i utgangspunktet en person som ikke liker oppmerksomhet. Men jeg kan finne på å plutselig sende nudes til noen av mennene som jeg har delt med tidligere. Og da elsker jeg å få positiv og digg respons. Om jeg blir left on read så sletter jeg dem tvert, men det har bare skjedd èn gang, hehe... 

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke slik at ekshibisjonister alltid vil bli sett på, alltid vil vise seg fram. Det er jo mer når man selv har lyst til det.

Om du vil utforske det litt mer, kan du f.eks. lage deg en konto på fetlife og publisere anonymiserte bilder. Husk: Aldri ta med ansiktet eller tatoveringer som kan identifisere deg. Du kan evt redigere vekk slike ting.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har denne typen "kink" et navn? Jeg tenner veldig på at mannen tenner på meg, blir kåt av meg, sier til meg at jeg er deilig og sexy, at fitta mi er så våt/trang, at jeg smaker godt når han slikker meg osv. Nå har jeg i utgangspunktet dårlig selvtillit og selvbilde, kanskje det er derfor jeg liker så godt å høre at jeg er deilig når jeg er i en litt sårbar setting, uten klær osv? Om jeg tar bilder av meg i undertøy eller nakenbilder så blir jeg kjempe kåt. Ikke fordi jeg liker å se på meg selv, men fordi jeg gleder meg til responsen jeg får når jeg viser det til en mann... 

De fleste kvinner har mye av dette i seg..og menn:) jeg husker ganger det var sykt deilig å vise fram kuken for å se reaksjonen🤭

Skrevet
1 hour ago, ABM said:

De fleste kvinner har mye av dette i seg..og menn:) jeg husker ganger det var sykt deilig å vise fram kuken for å se reaksjonen🤭

Som i blotting? 

• Liker 4
Skrevet (endret)
Katten.2.0 skrev (3 timer siden):

Som i blotting? 

Nei er du gæærn! Sex med en kvinne, ons.:) Kjennes som en slags barnslig stolthet som ligger under? 

Endret av ABM
Skrevet
ABM skrev (3 timer siden):

Nei er du gæærn! Sex med en kvinne, ons.:) Kjennes som en slags barnslig stolthet som ligger under? 

Haha, samme her ABM... kanskje best hvis de er sjenerte, men da gjør de litt ekstra godt også når de runker den🙈

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg svarer ofte på slike kvinner som deg, det gjør jeg for å glede dem og gi dem ros og støtte. Det både tenner meg og gleden av å gi, som oftes blir vi ukjente venner som støtter hverandre opp og gir nesten daglig dose glede og kåthet.

Tar du BDSM testen vil du nok score mye på Ekshibisjonisme... jeg scoret iallefall mye på Voyeur og Ekshibisjonisme så jeg liker litt begge deler.

BDSM testen kan du ta her: https://bdsmtest.org/select-mode

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, ABM said:

Haha, sånn sett ja! Var noe med formuleringen som fikk meg til å tenke på noe annet enn sex.

Alltid digg å få god tilbakemelding fra partnere. 

AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg trodde det, helt til jeg leste om ekshibisjonisme. Det er ikke slik at jeg alltid ønsker seksuell oppmerksomhet eller at noen skal finne meg attraktiv, det er kun når jeg selv ber om det. For eksempel på trening så blir jeg ukomfortabel om menn ser på meg og glor, jeg syns ikke det er gøy i det hele tatt. Men det kan være fordi jeg er på trening for å trene, og ikke for å vise meg frem, og fordi det er en hverdagslig setting hvor jeg ikke har gjort noen innsats for å se sexy/deilig ut. 

Er i utgangspunktet en person som ikke liker oppmerksomhet. Men jeg kan finne på å plutselig sende nudes til noen av mennene som jeg har delt med tidligere. Og da elsker jeg å få positiv og digg respons. Om jeg blir left on read så sletter jeg dem tvert, men det har bare skjedd èn gang, hehe... 

Er helt lik. Etter mye seksuell oppmerksomhet på gata har jeg til og med fått angst for det, typ at ser jeg en stor guttegjeng foran bytter jeg gate for å slippe kommentarer. Men kan plutselig sende en nude til et lite fåtall, og blir da sprengkåt når de skriver at de ble hard 😅

Anonymkode: b8d37...45c

AnonymBruker
Skrevet

Liker å bade naken og synes det er moro når jeg legger merke til at menn titter litt ekstra. Særlig når dem er litt yngre enn meg!

Anonymkode: 1f586...8c2

AnonymBruker
Skrevet
Katten.2.0 skrev (15 timer siden):

Det er ikke slik at ekshibisjonister alltid vil bli sett på, alltid vil vise seg fram. Det er jo mer når man selv har lyst til det.

Om du vil utforske det litt mer, kan du f.eks. lage deg en konto på fetlife og publisere anonymiserte bilder. Husk: Aldri ta med ansiktet eller tatoveringer som kan identifisere deg. Du kan evt redigere vekk slike ting.

Jeg prøvde på Fetlife men dessverre fikk jeg lite respons der. Det er ikke så rart for siden er jo internasjonal og jeg konkurrerer med kvinner som er mye mer dristige, kreative, bedre kvalitet på bildene etc. Jeg har en del tatoveringer også og jeg klarer ikke helt å redigere dem bort selv uten at man ser at det er gjort, så jeg må posere slik at de ikke viser. Men takk for tips likevel. :) 

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
Katten.2.0 skrev (På 23.6.2021 den 21.55):

Dette kan ikke gjentas for ofte. I tillegg er det ganske situasjonsbetinget ift akkurat denne lysten, vil jeg tro. Dessverre er det mange som raskt tenker at: å ja, han/hun er "sånn". Til mange, først og fremst kvinners kanskje, store skrekk. Dette forhindrer uheldigvis at enkelte kvinner våger være fullt og helt ærlige overfor seg selv, også i ganske intime sammenhenger. Da blir denne frekkheten begrenset til ungdomstiden, maks, for da har du gode unnskyldninger.

Anonymkode: f80a3...2b6

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

TS:

På meg fremstår du som en ekshibisjonist rett fra læreboka.

Du tenner på å vise deg fram, men det er ikke (nødvendigvis) en invitasjon til sex, og det er heller ikke blotting.

Jeg kjenner godt igjen med selv i det du skriver.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.6.2021 den 20.12):

Dette er faktisk veldig vanlig blandt begge kjønn. Vil gjerne snakke mer om dette, men privat. Forslag?

Skrevet

Er du blotter TS? Tenner du på å vise frem kroppen og kanskje tiden din? Håper de du gjør det til har sagt Ja på forhånd, og at du ikke står naken med en frakk i en offentlig park. 

AnonymBruker
Skrevet

Tror også det går på at man blir tent og kåt på at partneren blir kåt på bilder man sender.

Typen blir veldig kåt når jeg har på trange jeans og høyhælte sko, og han elsker når jeg sender bilder til han i ført dette. Og jeg blir jo da kåt av reaksjonen hans når han får bilder og/ eller ser meg i dette

Anonymkode: fa231...94d

AnonymBruker
Skrevet

De fleste er slik. 

babyer som ikke blir sett blir apatiske og likegyldige, så at dere gjør dette om til en sak er bare rart. 

Anonymkode: f0e5f...0b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...