AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #1 Skrevet 23. juni 2021 Noen som har Grönlid eller Vimle sofa? Er dere fornøyde? Vurderer mellom disse to, men lurer litt på hvordan sofaputene/ryggputene på Grönlid egentlig er? Anonymkode: fce71...e93
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #2 Skrevet 26. juni 2021 Har Vimle. Ikke sånn kjempefornøyd, syns putene «faller sammen», og trekket på sjeselongen er aldri stramt. Vil ikke anbefale, det er ikke en sofa man sitter i, man ligger bare.. Anonymkode: 2cb23...383
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #3 Skrevet 26. juni 2021 Ok takk for svar! Anonymkode: fce71...e93
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #4 Skrevet 26. juni 2021 Generelt tips er at det lønner seg å kjøpe kvalitets sofa, og helst norsk. Min mor hadde en sofa fra Fagmøbler/Møbelringen og den har vart i mange, mange år og er fremdeles like god bortsett fra litt slitasje på skinntrekket. Jeg kjøpte BORK sofa fra Bohus, og den er fin på skumkvaliteten, men den knirker og trekket loer noe helt vanvittig fælt. Skulle skjønt det når jeg så "fast lav pris" på 9 999 kr at det var dårlig sofa, men så har jeg ikke all verden med penger og så ble det den. Det går å bruke, men den ser ikke pen ut nå nei og det er under ett år siden den ble kjøpt! Anonymkode: fa6ce...4f0
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #5 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Generelt tips er at det lønner seg å kjøpe kvalitets sofa, og helst norsk. Min mor hadde en sofa fra Fagmøbler/Møbelringen og den har vart i mange, mange år og er fremdeles like god bortsett fra litt slitasje på skinntrekket. Jeg kjøpte BORK sofa fra Bohus, og den er fin på skumkvaliteten, men den knirker og trekket loer noe helt vanvittig fælt. Skulle skjønt det når jeg så "fast lav pris" på 9 999 kr at det var dårlig sofa, men så har jeg ikke all verden med penger og så ble det den. Det går å bruke, men den ser ikke pen ut nå nei og det er under ett år siden den ble kjøpt! Anonymkode: fa6ce...4f0 Er nettopp sofa fra fagmøbler jeg har, har hatt den i seks måneder, og den er nedsittet (vi er heller ikke overvektige, veier 52 kg) og trekkene på sofaen er det blitt hull i og raknet flere steder i sømmene. Samtidig er den i et slags syntetisk trekk, så den tiltrekker seg konstant alt av støv og hår. Hard og vond å sitte i er den også, det er den verste sofaen jeg har hatt, og den får meg til å savne ektorpen min fra ikea hver gang jeg setter meg i dette spetakkelet av en sofa. Så mitt inntrykk er at Fagmøbler overpriser lavkvalitets-sofaer. Jeg velger derfor heller IKEA, da min erfaring er at de har mer holdbare trekk og kvalitet og i tillegg til lavere priser. Anonymkode: fce71...e93 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå