AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #1 Skrevet 23. juni 2021 Hvilket forhold har du til deg selv? Anonymkode: 4c589...057
Crobern Skrevet 23. juni 2021 #2 Skrevet 23. juni 2021 Jeg vet virkelig ikke hva du vil vite. Men jeg har et godt forhold til meg selv. Er veldig komfortabel med å være meg….
GammelKaktus Skrevet 23. juni 2021 #3 Skrevet 23. juni 2021 Føler jeg kommer godt overens med meg selv ja.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #4 Skrevet 23. juni 2021 Et hat og forakt forhold. Psykologen ville ha sagt at jeg mishandler meg selv og er min egen verste fiende. Anonymkode: 41379...a7c
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #5 Skrevet 23. juni 2021 Jeg og meg trives veldig godt sammen 😄 Anonymkode: c303e...edf
Almando Skrevet 23. juni 2021 #6 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Et hat og forakt forhold. Psykologen ville ha sagt at jeg mishandler meg selv og er min egen verste fiende. Anonymkode: 41379...a7c Dette.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #7 Skrevet 23. juni 2021 Jeg prøver å behandle meg selv slik jeg ville behandlet en god venninne. Hadde en tendens til å være ekstra hard og kritisk mot meg selv tidligere, men har lagt inn mye arbeid for å slutte med det. Anonymkode: a1736...95a 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #8 Skrevet 23. juni 2021 Godt, er trygg i dag. Trenger ikke bekreftelse fra andre lenger, hører ikke til en gjeng. Det verste jeg vet er Norsk saueflokkmentalitet. Alt må skje i flokk, farlig å stå utenfor. Ikke still store krav til deg selv, glem ordet perfekt. Det eksisterer ikke. Ikke lev etter andre sine forventninger, kutt ut mennesker som skal bestemme over eller kontrollere deg. Dette er veldig vanlig. Om du er et menneske som tenker selv, blir også ting litt utfordrende. De fleste siterer bare ting de har lest i bøker eller nyhetsbildet. Akademiske mennesker kan være farlig. Det som utviklet meg mest som menneske var å reise ut på reiser i verden på egenhånd, da får man automatisk kontakt med omgivelsene sine. I stedet for en Norsk saueflokk på tur der du er styrt av flokken. Har utviklet meg så mye at jeg ikke passer så godt i Norge lenger, men synes vi har flott natur her. Anonymkode: 9e7d4...7c2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #9 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Godt, er trygg i dag. Trenger ikke bekreftelse fra andre lenger, hører ikke til en gjeng. Det verste jeg vet er Norsk saueflokkmentalitet. Alt må skje i flokk, farlig å stå utenfor. Ikke still store krav til deg selv, glem ordet perfekt. Det eksisterer ikke. Ikke lev etter andre sine forventninger, kutt ut mennesker som skal bestemme over eller kontrollere deg. Dette er veldig vanlig. Om du er et menneske som tenker selv, blir også ting litt utfordrende. De fleste siterer bare ting de har lest i bøker eller nyhetsbildet. Akademiske mennesker kan være farlig. Det som utviklet meg mest som menneske var å reise ut på reiser i verden på egenhånd, da får man automatisk kontakt med omgivelsene sine. I stedet for en Norsk saueflokk på tur der du er styrt av flokken. Har utviklet meg så mye at jeg ikke passer så godt i Norge lenger, men synes vi har flott natur her. Anonymkode: 9e7d4...7c2 Så du liker deg selv med å rakke ned på andre med andre ord, for du snakker mest om andre mennesker på en negativ måte i dette innlegget. Men om det funker for deg så ok. Anonymkode: 6083f...1d3 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #10 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så du liker deg selv med å rakke ned på andre med andre ord, for du snakker mest om andre mennesker på en negativ måte i dette innlegget. Men om det funker for deg så ok. Anonymkode: 6083f...1d3 Jeg rakker ikke ned på noen, er bare du føler deg truffet pga egen usikker og lav selvfølelse. Klassiske for kvinner, de skylder alltid på andre. Slik skal jeg aldri bli. Anonymkode: 9e7d4...7c2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #11 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg rakker ikke ned på noen, er bare du føler deg truffet pga egen usikker og lav selvfølelse. Klassiske for kvinner, de skylder alltid på andre. Slik skal jeg aldri bli. Anonymkode: 9e7d4...7c2 😅 Jeg har det veldig bra med meg selv uten at jeg må rakke ned på andre av den grunn. Og du er allerede der ser jeg.. Anonymkode: 6083f...1d3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå