AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #1 Skrevet 23. juni 2021 Jeg og mannen har prøvd å bli gravide ca 1 år nå uten en eneste positiv graviditetstest.. 😔 De 4 siste syklusene har jeg prøvd letrozol. 2 mnd med enkel kur og 2 kurer med dobbel kur. Jeg har fått veldig tydelige tegn på eggløsning etter at jeg begynte på de. De finner ingenting galt hverken hos meg eller mannen. Nå står vi i kø til ivf offentlig.. Er det noe håp igjen at det kan gå for oss etter så mange kurer på letrozol? Jeg har eggløsning av meg selv men fikk letrozol for å øke sjansen. Jeg har fått beskjed av gynekologen at jeg skal fortsette med de mens vi venter på ivf. Jeg er virkelig livredd for å aldri klare å bli gravid. Ikke engang med ivf..💔 Håper noen har noen gode erfaringer med dette og kan fortelle! Anonymkode: 93047...965
Finki Skrevet 23. juni 2021 #2 Skrevet 23. juni 2021 Klart det er håp! De aller fleste som har prøvd like lenge som deg har fått det til til slutt. Ett år er ikke fryktelig lenge, og du er tydeligvis ganske ung og sprek siden du får ivf offentlig. Det at de ikke har funnet noe galt med dere til nå er bare positivt, da har de utelukket noen av de største problemene, så da er det færre igjen. Letrozol er ikke en magisk medisin som funker for alle, dessverre. Det kan være at den ikke gjør noen stor forskjell for deg, eller det kan være at du bare har hatt uflaks og det funker kjempebra på neste forsøk. Det er så mange tilfeldigheter involvert i det å bli gravid, så du må bare prøve på nytt og fortsette å håpe, og så plutselig ordner det seg når du minst venter det. Lykke til ❤️
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #3 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg og mannen har prøvd å bli gravide ca 1 år nå uten en eneste positiv graviditetstest.. 😔 De 4 siste syklusene har jeg prøvd letrozol. 2 mnd med enkel kur og 2 kurer med dobbel kur. Jeg har fått veldig tydelige tegn på eggløsning etter at jeg begynte på de. De finner ingenting galt hverken hos meg eller mannen. Nå står vi i kø til ivf offentlig.. Er det noe håp igjen at det kan gå for oss etter så mange kurer på letrozol? Jeg har eggløsning av meg selv men fikk letrozol for å øke sjansen. Jeg har fått beskjed av gynekologen at jeg skal fortsette med de mens vi venter på ivf. Jeg er virkelig livredd for å aldri klare å bli gravid. Ikke engang med ivf..💔 Håper noen har noen gode erfaringer med dette og kan fortelle! Anonymkode: 93047...965 Jeg hadde ikke mistet håpet, hadde jeg vært deg. Jeg ble gravid etter mange runder på letrozol. Først var det 4 doble kurer, så 7 med trippel. Ble da gravid etter de 11 rundene, men mistet i ma. Begynte på letrozol igjen etter det, og ble da gravid på 4 forsøk med trippel. Hadde jeg vært deg ville jeg ihvertfall fortsatt på dem som gynekologen sier. Lykke til, håper dere snart sitter med en positiv test. Anonymkode: f1760...3e7
Amatariel Skrevet 23. juni 2021 #4 Skrevet 23. juni 2021 Det kan absolutt skje at du kan bli gravid. Har du EL er sjansen der hver gang. Det et bare det at man må ha en dose flaks for at det skal gå Jeg gikk på to enkle doser letrozol, så over på dobbel dose. Jeg ble gravid på tilsammen den 6. syklusen med letrozol.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #5 Skrevet 24. juni 2021 De fleste kvinner blir gravide i dag med hjelp, så du har alle odds med deg 😊 Vet det kan være tungt å tenke at man må få hjelp, men jeg er sikker på at dere vil få en baby til slutt som de fleste andre som får hjelp 😊 Hater egentlig at jeg sier dette for det er litt klisje. Men nå har dere prøvd såpass lenge at dere egentlig bare venter på IVF. Så hva med å bare «go with the flow». Ha sex nyt livet litt før dere skal igang med IVF. Lykke til Anonymkode: 3c90f...291
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå