AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #41 Skrevet 28. juni 2021 Mine krav: - Klarer å løse vanskelige situasjoner på en voksen måte - Har en ryddig økokomi (uansett hva han tjener, så lenge han har et godt system) Anonymkode: aad94...33c
Gjest ABM Skrevet 28. juni 2021 #42 Skrevet 28. juni 2021 Elder Millennial skrev (30 minutter siden): Best å ikke kaste bort tiden skjønner jeg😅 Også her trodde jeg at man måtte ha med seg notatblokk og ordbok. Nei... i entreen bruker vi andre remedier!!🤩😂🌹
Gjest Elder Millennial Skrevet 28. juni 2021 #43 Skrevet 28. juni 2021 ABM skrev (2 minutter siden): Nei... i entreen bruker vi andre remedier!!🤩😂🌹 Nysgjerrig, men redd for å spør 🤣🙈😬
Gjest ABM Skrevet 28. juni 2021 #44 Skrevet 28. juni 2021 Elder Millennial skrev (32 minutter siden): Nysgjerrig, men redd for å spør 🤣🙈😬 opP Med motet kvinne!!🤩
Gjest Elder Millennial Skrevet 28. juni 2021 #45 Skrevet 28. juni 2021 ABM skrev (1 minutt siden): opP Med motet kvinne!!🤩 Det skader vel ikke å spørre😆 Så hva skjer egentlig i entreen?
Gjest ABM Skrevet 28. juni 2021 #46 Skrevet 28. juni 2021 Elder Millennial skrev (3 minutter siden): Det skader vel ikke å spørre😆 Så hva skjer egentlig i entreen? Les veeldig nøye det forrige svaret mitt😅du vet hva de sier?.. Kvinner sier det mellom linjene...menn med store bokstaver..
Gjest Elder Millennial Skrevet 28. juni 2021 #47 Skrevet 28. juni 2021 ABM skrev (Akkurat nå): Les veeldig nøye det forrige svaret mitt😅du vet hva de sier?.. Kvinner sier det mellom linjene...menn med store bokstaver.. 🤣 dævver. Plent som eit escape room detta.
Gjest ABM Skrevet 28. juni 2021 #48 Skrevet 28. juni 2021 Elder Millennial skrev (Akkurat nå): 🤣 dævver. Plent som eit escape room detta. 😅😅😅😂😂😂🌹
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #49 Skrevet 28. juni 2021 Nå har jeg det barnet jeg skal ha, så trenger noe annet å kjempe for I et forhold (om det butter i mot av og til). Jeg ser heller ikke for meg å flytte med noen i uoverskuelig fremtid. Jeg trenger en som: - er snill og ærlig - fikser å være alene - har sosial kompetanse - selvstendig - ryddig økonomi og jobb - har interesser - aktiv (ikke bare bilde av den ene gangen han var på fjelltur og er "glad i fjellturer" Anonymkode: 815e9...0f3 2
Slitenmamma Skrevet 28. juni 2021 #50 Skrevet 28. juni 2021 Viktigst er nok orden på økonomien, og kunne gjøre husarbeid. Bl.a så må han vaske sitt eget tøy 🤣 Hater husarbeid så nekter å gjøre ekstra arbeid. Han må tolerere barn, da jeg har ett. Ellers vet jeg ikke om jeg har så mange andre krav 😁
Inwe Skrevet 29. juni 2021 #51 Skrevet 29. juni 2021 Arbeidsmoral, egne interesser, lar meg ha mine interesser, inkluderer meg i livet sitt, gjensidig respekt og gjerne noe aktiv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå