Gå til innhold

Hva er dine krav til fremtidig partner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.6.2021 den 16.59):

Er kravlisten realistisk, eller ligger det noe i at det er vanskelig å finne kjærligheten fordi vi har for mange krav?

Jeg innser at jeg har hengt meg litt for mye opp i utseende enkelte ganger, pluss at jeg sikkert har silt vekk mange gode kandidater da jeg kun har gitt barnløse en sjanse. 

Anonymkode: 4accf...1cb

Omsorgsfull, emosjonelt tilgjengelig. interessert i hvordan andre har det og har en intensjon som er god. ( vil hjelpe, vil bidra, vil dele tid og liv med noen ) Han må like barn og ønske å tilbringe tid med barn. Få barn til å føle seg sett.

Han må ha bena på jorda. Ikke drive med ville fester og ha vilt forbruk. Ønske å ha et hjemmeliv, ikke bare jobb liv. 

Utseendemessig er ikke så nøye men fint om han ser normal ut. Ikke sykelig overvektig, og ikke bare sløve men er noe aktiv og vil være med og bruke kroppen. 

God sex..må kunne bruke kroppen sin. 

God hygiene. Jobb og ha realistiske muligheter for å tjene bedre med tiden. Ikke være støkk i en jobb uten lønstigning feks.

Anonymkode: eda9c...f4e

AnonymBruker
Skrevet

Forstod selv at jeg hadde hengt meg opp i krav og måtte revurdere disse:

Høy, fin kropp

Humor

Egne venner og interesser så han kan finne på ting uten meg

Det jeg nektet å fire på av krav var at han måtte være grei, ha en stabil jobb og ikke psykisk syk. Han blir attraktiv etterhvert i mine øyne så lenge han er en grei kar. Humor kan jeg ha med venner. Savner egentid, men da får jeg heller reise på hytta en helg alene hvert halvår så får jeg ordnet det selv. Dersom man er kvinne i 30-åra og ønsker barn så må man rett og slett fire på krava.  

Anonymkode: 17ca8...250

AnonymBruker
Skrevet

Har overhodet ingen krav til noe som helst, men ønsker har man, jo. Eller rettere sagt, så vet jeg hva jeg trenger i et forhold, og da går jeg etter menn som passer min personlighet. Det viktigste er at vi har kjemi, er på bølgelengde, og har noen lunde like holdninger, verdier og mål i livet. 

Når det kommer til utseende, har jeg ingen andre preferanser enn at jeg må like det jeg ser. Mine ekser er totalt forskjellige, utseendemessig, så jeg har ingen "type". 

Anonymkode: f49cd...861

AnonymBruker
Skrevet

Hun må ha en godt vedlikeholdt trebåt.

Anonymkode: 9c82c...550

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:
  • Snill
  • Trofast
  • Ærlig
  • Minst 190 cm
  • Veltrent, behøver ikke ha six-pack, men synlige muskler
  • Minst 700.000 i lønn
  • Ingen barn
  • Helst et par år yngre enn meg (45)
  • Ferdig med tidligere forhold
  • Macho-look, ikke redd for å bli litt skitten og svett. En som skikkelig "mannemann"
  • Nevenyttig
  • Empatisk
  • Glad i dyr
  • Ikke-røyker
  • Tar meg for den jeg er og forventer ikke at jeg er perfekt

Anonymkode: cb050...486

Men han skal være perfekt.........

Anonymkode: 4f774...029

• Liker 5
Skrevet (endret)

Ifølge folk her på KG har jeg et krav som er for mye, men jeg har det enda som et krav 😁

Førerkort, ønsker barn, ikke liker trening og fjellturer (en lite gåtur i ny og ne er fint), liker katter (men ikke har noen), liker gaming/tv/serier/brettspill, liker å ha en koselig kveld hjemme og ikke ut på byen, ikke langt hår, bor/jobber nært meg, ikke har noe problemer med gambling/gjeld/luksusfellen og at han er klar til å etablere seg med hus, gifte seg, og få barn.

Tror det er de viktigste. Utseende har jeg jo ting som tiltrekker meg, mer enn annet, som rødt hår, fregner, skjegg. Men folk blir mer attraktiv jo mer man blir kjent med dem. Personlighet betyr faktisk en del.

Man har jo også alle tingene, som lojal, empatisk, snill etc… som er viktige kvaliteter jeg ser etter i en mann. 

Endret av Ariana807
  • Liker 1
Skrevet (endret)
On 6/23/2021 at 4:59 PM, AnonymBruker said:

Er kravlisten realistisk, eller ligger det noe i at det er vanskelig å finne kjærligheten fordi vi har for mange krav?

Jeg innser at jeg har hengt meg litt for mye opp i utseende enkelte ganger, pluss at jeg sikkert har silt vekk mange gode kandidater da jeg kun har gitt barnløse en sjanse. 

Anonymkode: 4accf...1cb

Ser helst at han ikke har barn 🤗 utover det så er ikke så mye som bryr meg. 

Endret av Blått
Skrevet

Jeg hører kanskje litt krass ut, men partner må være i arbeid. Min eks verken jobbet eller studerte, og det var veldig slitsomt at jeg var det eneste han hadde i livet. Unntak kan gjøres hvis det er snakk om sykdom og hvis han har et bra nettverk.

Jeg trenger en partner som opprettholder rutiner, og kan hjelpe meg i å ha en trygg og stabil hverdag. 

Partner må såklart være trofast. 

Jeg ønsker ikke egne barn, men framtidig partner kan godt ha barn fra tidligere forhold så lenge de ikke er fulltid hos oss. 

Ellers er det jo viktig at han er snill, at han kan strekke seg litt for meg, har humor og at vi har noen felles interesser. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En som er snill, ærlig, villig til å kjempe for oss i det lange løp, at vi har god kjemi, han må være selvstendig. Bryr meg svært lite om utseende og jobb.

Anonymkode: dd3d7...38a

Gjest TheCatLady
Skrevet

Jeg tror jeg har realistiske krav og jeg tenker at det må finnes en mann som har en god del av de tingene. 

På toppen har jeg nok at vi må kommunisere godt sammen, at vi liker å snakke med hverandre og at vi kan snakke om hva som helst. Det er nok såpass viktig for meg fordi jeg har vært i et forhold der vi var totalt forskjellige på det området. Han synes det var greit å kun holde det til det overfladiske og ville helst ikke prate med meg, men sånn er ikke jeg. Altså totalt kræsj der. 

Videre så må vi ha det gøy sammen og le sammen. Gjerne ha litt lik humor. 

Han må også se på oss som viktige og noe han prioriterer. Det er også viktig for meg å føle meg respektert. 

Seksuell kjemi er også viktig. Det er nok en ting jeg ikke prioriterte før og så ble det litt kræsj der også. 

Misliker også konfliktskyhet og uærlighet så håper han kan si fra. Samtidig så er en god dose sosiale antenner litt viktig også. 

Jeg er ikke så opptatt av hva han jobber med, men synes det er viktig at han har en egen inntekt og kan ta vare på seg selv. Noen husmor/mamma er jeg ikke interessert i å være for en voksen mann så forventer at husarbeid og sånt er noe han klarer å gjøre. 

Jeg har egentlig ikke lyst på egne barn, men det er ok om han har barn fra før så lenge vi blir enige om hvordan vi gjør det i forhold til dem. 

Når det gjelder utseendet så liker jeg så mye forskjellig og har sluttet å ha andre krav enn at jeg må like han og være tiltrukket av han. 

Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
Skrevet

Hun må kunne skrive et par lengre setninger uten fullt av skrivefeil....samt uten og/å feil og annet fjas..

Er hun bred over baken og har glimt i begge øya er vi så godt som i mål:)

Gjest Elder Millennial
Skrevet
ABM skrev (4 minutter siden):

Hun må kunne skrive et par lengre setninger uten fullt av skrivefeil....samt uten og/å feil og annet fjas..

Er hun bred over baken og har glimt i begge øya er vi så godt som i mål:)

Hvordan fungerer det om dere møtes på puben? Skriftlig eksamen ved kveldens ende? 😅 

Skrevet
Elder Millennial skrev (1 minutt siden):

Hvordan fungerer det om dere møtes på puben? Skriftlig eksamen ved kveldens ende? 😅 

Ja..vi tar avgangsprøven i taxikøen🤒🧐🤣

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kun tre krav, at han er ærlig, lojal og er empstisk. Allt annet er bare en bonus

Anonymkode: 20cba...708

AnonymBruker
Skrevet

At jeg er forelsket i ham og han er forelsket i meg.

Anonymkode: caa0e...1d7

• Liker 2
Gjest Elder Millennial
Skrevet (endret)

Ble for ivrig og klarte å poste dobbelt opp🤷‍♀️🙈 

Endret av Elder Millennial
Duplikat
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har kun tre krav, at han er ærlig, lojal og er empstisk. Allt annet er bare en bonus

Anonymkode: 20cba...708

Jeg klarer de to første...jæ&$$g usikker på den 3dje...? 🤔😂

Skrevet
Elder Millennial skrev (1 minutt siden):

Denne gangen tar vi testen i entreen🤩

Gjest Elder Millennial
Skrevet
ABM skrev (2 minutter siden):

Denne gangen tar vi testen i entreen🤩

Best å ikke kaste bort tiden skjønner jeg😅 

Også her trodde jeg at man måtte ha med seg notatblokk og ordbok. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...