Gå til innhold

Hva er dine krav til fremtidig partner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er kravlisten realistisk, eller ligger det noe i at det er vanskelig å finne kjærligheten fordi vi har for mange krav?

Jeg innser at jeg har hengt meg litt for mye opp i utseende enkelte ganger, pluss at jeg sikkert har silt vekk mange gode kandidater da jeg kun har gitt barnløse en sjanse. 

Anonymkode: 4accf...1cb

AnonymBruker
Skrevet

At hun behandler meg godt, verdig og bretter også opp ermene og jobber også for at vi skal få til noe vakkert sammen. Ikke bare sitter som en prinsesse og skal behandle meg som en slave. 

Anonymkode: a6efe...146

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Finansmann

Anonymkode: 40e98...8bc

AnonymBruker
Skrevet

Krav? Er det krav å ville ha noen som er på samme nivå som en selv i livet. Liker noen av de samme tingene, men ikke nødvendigvis alt. Normal renslighet. Liker å ta vare på seg selv fordi jeg gjør det. Hvis det er krav, så krever jeg det. Har bare tenkt på det som en normal greie, å ville ha noen som er litt lik seg selv, i stand til å gjøre de samme tingene rent fysisk m.m. 

Anonymkode: c230a...c52

AnonymBruker
Skrevet

Gjensidig tiltrekning og felles interesser? Har ikke så mange konkrete krav. Ser mange forlanger at en eventuell partner har den og den jobben, så så høy inntekt, riktig antall barn, eier bolig, etc., men ingenting av det der er dealbreakers for min del. Kanskje det hadde stilt seg annerledes om jeg fortest mulig ville ha samboer og barn.

Anonymkode: c077e...fc6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke psykisk syk, ha ting på stell mtp økonomi, en blid og positiv mann som tar utfordringer på strak arm og ikke bare syter, være glad i å finne på ting, og ikke bare sitte inne hele tida.

Anonymkode: 71ce9...1c1

AnonymBruker
Skrevet

Snill, trofast, glad i barn og dyr. Høyere og tyngre enn meg selv. 

Under "snill" går også at han ikke utnytter meg økonomisk.

Anonymkode: 07ed3...a3b

AnonymBruker
Skrevet

En som er omtenksom, snill og grei. Har en porsjon humor, og er passe reflektert. Er ikke på jakt etter en drømmeprins, men er jo avhengig av at det er en viss tiltrekning der.

Anonymkode: 5050c...4a7

Skrevet

Åpen til sinns, utforskende, trygg, stor kølle og mye kroppshår. For å spesifisere: sexpartner. 

AnonymBruker
Skrevet

Voksen, men med humor og selvironi. Har ikke barn og vil ikke ha barn. Selvgående i forhold til husholdning, dvs at han selv skjønner at klær, oppvask osv ikke vandrer til maskinene for å vaskes, og ikke fra maskinene og inn i skapene sine. Alt angående husholdning egentlig. 
God kontroll på egen økonomi, hva han tjener er likegyldig. 
Lyst å bo utenfor by, gjerne en plass hvor det er lite naboer, eller særbo. 
God form, ikke nødvendigvis treningsgal, men gjøre det man kan for å ha god helse. 
Like å reise, men ikke sydenfeire. 

Anonymkode: c665f...641

• Liker 1
Skrevet

Barn over 18, helst 20 og at han klarer å leve sitt eget liv. Mine barn er voksne, så gidder ikke noe ungdommer inn i livet igjen. Og, jeg trenger tid til egne ting, så han må klare å bo for seg selv, og gjøre egne ting han og.

Utover det er jo selvsagt et utseende jeg finner tiltrekkende, normal hygiene og økonomi. Og, felles verdier og syn på verden.

Skrevet

En som er trygg i seg selv, på en sunn måte. Ikke psykisk syk. Har barn fra før. Økonomisk fornuftig. Fast inntekt. Omtenksom. 

AnonymBruker
Skrevet

Min liste gikk på verdier, ikke utseende. Det hører med til historien at jeg har blitt psykisk mishandlet, og mye av listen min kom pga dette.

- Økonomisk kontroll. Trenger ikke ha høy inntekt eller slikt, men at han ikke drukner i gjeld eller kjøper på kredittkort (på en ufornuftig måte). At han sparer penger.

- At han rett og slett er blid. Vi har alle våre perioder, men jeg våkner seg blir og fornøyd og ønsker det samme av partner.

- Til å stole på. Trengte en hvor jeg føler meg trygg i armene hans. At han gjør det han sier han skal gjøre. 

- En som respekterer andre mennesker og levende vesener, og bryr seg om venner og familie.

- Bidrar i hjemmet uten å bli mast på, er selvgående og litt handy.

- Helst rundt min egen alder.

Jeg fant ham :) Han er nå ektemannen min. I tillegg til det over har han en haug av flere gode kvaliteter som at han lager mat, han gir meg latterkrampe daglig, han er kjekk, men dette over var det jeg så etter i første omgang. Uten å føle meg trygg og godt behandlet ville jeg ikke gått videre med noen. 

Anonymkode: d6b98...2d6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kravene mine er: Livet på stell, er aktiv, er snill, har humor - avhengig av å ha noen å le med, kan ikke være lat/tiltaksløs, han må være positiv og engasjere seg i noe. At interessene våre ikke sammenfatter helt gjør meg ingenting, gjerne ha litt greier og gjøre for deg selv. Ellers er jeg ikke så opptatt av utseende, men må jo så klart være tiltrukket av fyren. Sexen må klaffe. Synes egentlig ikke dette er for mye å be om men sliter likevel med å finne han..

Anonymkode: 39f89...39c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har nok mange indirekte krav til tiltrekning, at man prater bra sammen osv, eksplisitt er at han må være lojal. Ikke bare ikke være utro, men interessert i et langvarig forhold med gjensidig tiltrekning, tillit og parterskap. 

Anonymkode: 1745e...c32

Skrevet

-grei økonomi og livet på stell. 

-empati for mennesker og dyr. Være hyggelig med andre rett og slett. 

-jeg må være tiltrukket av han utseendemessig og sexen må være på likefot. 

-ta i et tak i hjemmet. Vaske klær, støvsuge, rydde ut og inn av oppvaskmaskin gjør seg ikke selv. 

-egne hobbyer og venner. Kunne finne på ting uten meg. 

Og jammen meg dukket denne mannen med alle disse kvalitetene og mere til opp i januar. Han får meg til å føle meg som verdens heldigste hver eneste dag. Herregud, så forelsket jeg er ❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

- Må kunne være meg selv sammen med ham. 

- Gi og ta. Han må kunne vise at han er interessert og bryr seg (uten at det tipper over til needy!) fordi jeg også gjør det og er villig til å gå noen omveier ekstra for bra folk (venner, familie, partner, eller noen jeg vil være god mot bare). Praktisk og emosjonelt. 

- Han må være reflektert og ha humor. Han må ikke være Einstein men orker ikke måtte "snakke nedover" til en partner. 

- Han bør ha en fast jobb og fungere som et oppegående voksent menneske. Blåser i det materielle ellers og driter lang marsj i statussymboler men orker ikke et barn til å oppdra og passe på. 

- Utseende: høy(ere enn meg), ikke overvektig, synlig vanlig god hygiene, ikke nisseskjegg, ikke jålete, cirka like attraktiv som meg - altså ikke betydelig mer eller mindre attraktiv. 

Anonymkode: bcf8a...452

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

-Snill/trofast/ærlig.

-Ingen rus/store psykiskeproblem.

-Ha en jobb.

- glad i barn og dyr. 

- trenger ikke å være ett glansbildet, men må jo være noe der som tiltrekker.

- så har jeg en idiotisk ting for dialekt, av en eller annen grunn🙈 

Anonymkode: 12a67...d1c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff godt for 18 år siden.

Det viktigste kravet var samme verdier, og interesser. Og at vi matchet når det gjaldt utdannelsesnivå og karriereplaner. I tillegg til det opplagte som nevnt over, være snill, ingen rus, økonomi og alt praktisk på stell, med mer. 

Jeg visste hva jeg ville i livet, og det var ikke familieliv og 8-16 jobb. Så for meg var det avgjørende å finne en mann som trakk i samme retning, og aldri satt begrensninger for meg. 

Anonymkode: f090b...86b

AnonymBruker
Skrevet
  • Snill
  • Trofast
  • Ærlig
  • Minst 190 cm
  • Veltrent, behøver ikke ha six-pack, men synlige muskler
  • Minst 700.000 i lønn
  • Ingen barn
  • Helst et par år yngre enn meg (45)
  • Ferdig med tidligere forhold
  • Macho-look, ikke redd for å bli litt skitten og svett. En som skikkelig "mannemann"
  • Nevenyttig
  • Empatisk
  • Glad i dyr
  • Ikke-røyker
  • Tar meg for den jeg er og forventer ikke at jeg er perfekt

Anonymkode: cb050...486

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...