Cookiemonster! Skrevet 23. juni 2021 #1 Del Skrevet 23. juni 2021 Jeg sliter med å få i meg frokost og nok næring i løpet av dagen. Jeg vil prøve frokostsmoothie som er næringsrik og mettende. Finner ulike oppskrifter på nett, men trenger litt hjelp til å forstå hvordan jeg kan komponere egne smaker uten å utelate viktige næringsgrupper. Hva bør en frokostsmoothie inneholde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #2 Del Skrevet 23. juni 2021 All frukt blir godt i smoothie, men det er ikke spesielt næringsrikt. Hiv oppi litt havre i det minste. Et egg gir god konsistens og smaker ingenting. Melk og proteinpulver. Anonymkode: 7e3fe...951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #3 Del Skrevet 23. juni 2021 Forresten, om du ikke er sulten om morgenen er det ingen grunn til å tvinge i seg frokost. Vent heller til du faktisk blir sulten. Anonymkode: 7e3fe...951 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #4 Del Skrevet 23. juni 2021 Appelsin + banan + gulrot + mango + protein pulver + mandelmelk. Anonymkode: 0cb04...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #5 Del Skrevet 23. juni 2021 Flytende næring holder ikke så lenge, så kombiner den gjerne med en porsjon havregrøt. Kokt på store gryn, 1DL. Anonymkode: 2c257...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #6 Del Skrevet 23. juni 2021 Jeg lager en frokostsmoothie som holder meg mett fram til lunsj. Slumper litt med ingrediensene, og varierer litt hva jeg har i også, alt etter som hva jeg har lyst på, men her er den jeg lager: Smoothie - ca 2 porsjoner - 4 dl biola - 1 beger cottage cheese - 1 egg - bær etter ønske (ca en neve) - 1 dl havregryn - 1 ts honning - 1 ts kanel Kjøres i blender eller med stavmikser, oppbevares i kjøleskap. Anonymkode: 4c23e...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå