AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #1 Skrevet 23. juni 2021 Som mann i midten av 30-årene har jeg fortsatt tykt hår. Ingen viker. Hvis jeg utvikler viker så har jeg planer om å barbere alt sammen. Dere som mister håret eller har mistet nesten alt. Hvor gammel var du da du merket det? Gjorde du noen grep? Anonymkode: 2fdb8...4ee
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #2 Skrevet 23. juni 2021 Anthony William medical medium har svaret på hvorfor man mister håret. Det kan du gjøre noe med for å unngå, og man kan få håret tilbake. Alt bunner i ting inni kroppen som man må få balanse i. Det har med skjoldbruskkjertelen og leveren å gjøre, og stress og kosthold. Anonymkode: eb187...5de
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #3 Skrevet 23. juni 2021 Sønnen min begynte å få tynt hår der det vil bli måne etterhvert allerede da han var 19. Man ser hodebunnen gjennom, og det er ikke mye hår igjen bak på toppen. Anonymkode: 7240c...e52
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #4 Skrevet 23. juni 2021 Jeg har ikke mistet håret men det har blitt merkbart tynnere med årene. Idag er jeg i første halvdel av 40-årene og jeg renger med at jeg har, eller bør barbere bort håret iløpet av kanskje 2-3 år. Jeg merket at håret begynte å bli tynnere da jeg var ca 26-27 år gammel, dvs håret var veldig tykt så jeg merket kun litt, men man merker slik mye tidligere på seg selv enn andre. Har ikke gjort noe enda. har vurdert transplantasjon men teknologien er altfor dårlig pr. idag. Blir uansett en mye mye styggere mann uten hår, det er enda godt jeg har bestemt meg for å leve alene. Anonymkode: c12d9...650
Chomsky89 Skrevet 23. juni 2021 #5 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Anthony William medical medium har svaret på hvorfor man mister håret En mann som hevder han får sin medisinske kunnskap fra en ånd der altså.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #6 Skrevet 23. juni 2021 Det er på vikende front, ja. Merka vel litt rundt 25-årsalderen i vikene, og begynner å bli litt tynnere bak på toppen. Litt uflaks vil jeg si, har alltid hatt tykt og fint hår og mange i slekta med full eller svært god hårmanke til siste slutt. Ser dessverre ut til å arve de med minst hår. Litt irriterende når onkler på begge sider har hhv. god og perfekt hårmanke. Det er ikke så mye å gjøre med det, så med mindre det skjer et medisinsk gjennombrudd får det gå som det går. Anonymkode: de044...04c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå