AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #1 Skrevet 23. juni 2021 Har datingen fått et nytt fokus etter en viss alder? Hører menn snakke om at kvinner i 30-årene kan bli litt "desperate", men er det noe dere kjenner dere igjen i? Anonymkode: 6d85d...eaf
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #2 Skrevet 23. juni 2021 40.Mann. Heldigvis etablert i forhold, men vil ikke oppleve tiden fremover alene. Anonymkode: 3210f...738 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #3 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Har datingen fått et nytt fokus etter en viss alder? Hører menn snakke om at kvinner i 30-årene kan bli litt "desperate", men er det noe dere kjenner dere igjen i? Anonymkode: 6d85d...eaf Hva lurer du egentlig på? Biologiske klokka eller desperate kvinner i 30-årene? Anonymkode: 90e99...de6 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #4 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva lurer du egentlig på? Biologiske klokka eller desperate kvinner i 30-årene? Anonymkode: 90e99...de6 Egentlig biologiske jeg tenkte på. Men om det er en sannhet at damene blir desperate i 30-årene, så fall henger det vel sammen? Lurer også på: på hvilken måte opplever menn at kvinner i 30-årene er mer desperate? Hva gjør de annerledes enn yngre damer? Anonymkode: 6d85d...eaf 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #5 Skrevet 23. juni 2021 Jeg begynte å kjenne på det da jeg ble et par og tredve. Men jeg har nok blitt mer kresen med årene med tanke på partner. Heldigvis har jeg allerede møtt ham jeg vil leve livet med, men jeg er fremdeles usikker på om jeg vil ha barn. Nå er jeg 35 og kjenner skikkelig på at jeg må ta en avgjørelse snart. Anonymkode: 19bf5...7ae 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #6 Skrevet 23. juni 2021 Er 31, vil veldig gjerne ha fler barn, men siden jeg allerede har et så tar jeg det med ro. Kan kjenne biologien rope litt iblandt når jeg ser gravide kvinner, men hadde hatt mye mer panikk som barnløs. Og har jeg ikke møtt en mann innen 4 år har man alltids Danmark, fruktbarheten min er tipp topp hørte jeg på siste gynekologbesøk 👍🏻 Anonymkode: 8b4c1...342 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #7 Skrevet 23. juni 2021 Er 38, merker ingen tikking. Sliter heller med det motsatte, å finne en partner som verken har eller vil ha barn. Anonymkode: 450ed...99f 4
Daria Skrevet 23. juni 2021 #8 Skrevet 23. juni 2021 (endret) Er 41 nå, og synes egentlig klokken har tikket stadig langsommere de siste ti årene. Jeg har bygget et liv jeg trives med rundt det jeg har, heller enn å fokusere på det jeg ikke har, og skulle jeg ryddet plass til en mann i det livet nå skulle han virkelig vært et prakteksemplar for å være verdt det (egne barn er ikke lenger et tema, en mann med barn er heller ikke så aktuelt). Endret 23. juni 2021 av Daria 5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #9 Skrevet 23. juni 2021 Blir 30 i år, kvinne. Klokka begynte å tikke for 5-6 år siden. Desperasjon hjelper ikke 😅 Men virkelig de fleste menn jeg har vært på date med blir ikke skremt bort når jeg sier «Jeg er ikke i datingsmodus. Jeg er der hvor jeg tenker gifte seg, hus, barn», så langt fra datingsfasen som det kommer. Og de fleste menn er helt enig 😳 blir alltid overrasket over det. Har ikke funnet noen som passer meg enda. Sist mann… ja hva skal jeg si om han… det var ikke noe å ta vare på 😅 Anonymkode: 5aca7...c1c 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #10 Skrevet 23. juni 2021 Jeg er 38 år og begynte å "stresse" for et par måneder siden. Har ikke barn. Det er ikke slik at jeg MÅ ha et barn, men tenker at det er nå eller aldri jeg skal prøve Anonymkode: 3cea3...c0a 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #11 Skrevet 23. juni 2021 Er 36. Føler ikke noen klokke tikke, men har aldri drømt om bryllup, barn, hus og A4-liv heller. Anonymkode: d8c9c...46d 2
Morten1 Skrevet 23. juni 2021 #12 Skrevet 23. juni 2021 Er 30, kjenner ikke noe på det, har i lengre tid tenkt at det alltids kan hende jeg forblir singel så har kanskje vært veldig nøytral på dette med forhold. Ellers har jeg merket litt til det at enkelte fremstår på grensen til desperat etter partner og barn. 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #13 Skrevet 23. juni 2021 Biologisk sett har vel klokka begynt å tikke, men er 28 og stresser ikke. Men om jeg fortsatt er singel og barnløs om 6 år kan det være jeg kjøper meg sæd 😉 Kjenner mange som får barn i slutten av 30 årene.. Ikke noe å stresse med! Anonymkode: b870f...c95 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #14 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Egentlig biologiske jeg tenkte på. Men om det er en sannhet at damene blir desperate i 30-årene, så fall henger det vel sammen? Lurer også på: på hvilken måte opplever menn at kvinner i 30-årene er mer desperate? Hva gjør de annerledes enn yngre damer? Anonymkode: 6d85d...eaf Veldig mange venter lenge med å få barn nå. Kan skjønne at de kanskje blir litt desperate når de bikker 35😅 Selv er jeg akkurat fylt 35 og er singel, men jeg fikk de barna jeg skal ha for 10 år siden. Kjenner absolutt ikke på noen form for desperasjon etter en mann, klarer meg helt fint med en og annen ons i blant😁 Anonymkode: 90e99...de6 1
NewStart87 Skrevet 23. juni 2021 #15 Skrevet 23. juni 2021 Jeg er 33 år, men skal ikke ha barn, så kjenner ingen biologisk klokke hvis det er det du mener. Når det gjelder å finne kjærligheten så mener jeg man aldri er for gammel, til og med eldre som lever sine siste år kan møte noen. Jeg har ikke hastverk. Møter jeg noen, så møter jeg noen. Møter jeg ikke noen, så er vel ikke tiden inne for det. Møter jeg aldri noen ( i løpet av hele livet ), var det vel meningen at jeg skal være alene. Har vært i flere dårlige forhold og erfaringen jeg hittil har er derfor at det er bedre å være alene. Og det syntes jeg jo er litt trist. Men håper å kunne møte på noen som virkelig elsker meg og vil meg godt. 1
ShivaSol Skrevet 23. juni 2021 #16 Skrevet 23. juni 2021 Blir 34 i år. Den biologiske klokka mi kommer nok aldri til å tikke. Ønsker meg ikke barn og har visst dette helt siden i 20-årene. Kanskje til og med litt før det også, men ble så lei av å høre på folk som trodde at jeg kom til å ombestemme meg med alderen, at jeg holdt kjeft om det frem til i 20-årene. Ikke vil jeg ha noen mann i livet mitt heller. Det er så deilig å være alene.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #17 Skrevet 24. juni 2021 I fjor. Er 35 nå. Har allerede barn, så det er ikke noen krise, men det er jo så mange menn som ikke har barn og som ønsker seg barn. Da må vi begynne på rimelig kjapt! Anonymkode: 17057...1d8
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #18 Skrevet 24. juni 2021 Klokka mi begynte å tikke da jeg var 34, men da var jeg i forhold og fikk barn med ham. Nå er vi ikke sammen lenger, så nå stresser jeg absolutt ikke med noe som helst. Jeg skal ikke ha flere barn enn det ene, så jeg må uansett finne noen som ikke vil ha barn med meg. Gjør meg ingenting å være alene heller, selv om det selvsagt hadde vært fint å sitte i armkroken til noen, og ha noen å gå turer med, lage middag med, ta en øl på verandaen med, osv. Anonymkode: 4d919...978
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå