AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #1 Skrevet 23. juni 2021 Hei! Jeg er gravid i uke 25. Jeg er litt distre fra før, men i det siste har jeg gjort flere litt sånn « rare» ting. Jeg har gått i butikken og glemt å betale. Jeg legger nøkler på merkelige steder og he her opp bare noe av klesvasken, men glemmer å henge opp alt. Kan jeg skylde på graviditet? Flere som har vært sånn? Anonymkode: ff86c...42a
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #2 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hei! Jeg er gravid i uke 25. Jeg er litt distre fra før, men i det siste har jeg gjort flere litt sånn « rare» ting. Jeg har gått i butikken og glemt å betale. Jeg legger nøkler på merkelige steder og he her opp bare noe av klesvasken, men glemmer å henge opp alt. Kan jeg skylde på graviditet? Flere som har vært sånn? Anonymkode: ff86c...42a Mannen min var så glad for at jeg ble så «dum» i graviditeten 😂 Anonymkode: 5a8ac...bff
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #3 Skrevet 23. juni 2021 Haha, følte jeg hadde bomull istedetfor hjerne til tider, ja😅 Anonymkode: 83523...267
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #4 Skrevet 23. juni 2021 Forrige gang glemte jeg hvor vi bodde flere ganger og måtte få mannen til å komme å finne meg. Var også på butikken etter melk og kom hjem med 1 kg vannmelon og rugmel. Aner ikke hva jeg skulle lage. Husket heller ingenting som ikke var skrevet ned av beskjeder og oppgaver, så jeg gikk med postitblokk og penn i baklomma fra uke 20 omtrent 🙈🙈😂😂 Spent på om det blir like ille nå.. Anonymkode: f77e4...f67
jaromei Skrevet 23. juni 2021 #5 Skrevet 23. juni 2021 Jeg er et brødhue når jeg er gravid, det blir verre jo lenger ut i graviditeten jeg er. Kasta søppel i kjøleskapet i går for eksempel. Glemmer å skru av platene til komfyren. Kaster tom dorull i skittentøyskurven. The list goes on.. 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå