Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som bor langt unna din/hans/hennes familie, hvor ofte besøker dere familien og hvor lenge er dere på besøk hver gang?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Drar og ser de ca to ganger i året i 3-4 dager. Jeg har bodd på andre siden av landet og foreldrene mine har dratt hit 2 ganger i løpt av 15 år. Søsken litt oftere.

Anonymkode: 14ae0...bbd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Besøker familien min 1-2 ganger i året. Besøker hans 1 gang i året. Er rundt en uke hver gang.

Anonymkode: a19ba...c7a

AnonymBruker
Skrevet

Besøker jul og sommer 3-10 dager hver familie.   

Anonymkode: 42afd...034

AnonymBruker
Skrevet

Ca. to ganger i året, kanskje to uker om sommeren og fem-seks dager i jula.

Anonymkode: 0c870...143

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi bor utenlands. I normale tider pleier vi å reise til Norge en langhelg om høsten - da bor vi hos foreldrene mine -, 10 dager ifm jul/nyttårsfeiring annethvert år - da tar vi som regel noen dager på hotell, en langhelg om våren, og så drar som regel jeg 14 dager om sommeren der partneren min er med 5 - 7 dager.

Hans familie bor to timer unna med tog, de treffer vi omtrent månedlig på alt fra noen timers besøk til en helgeovernatting. 

Anonymkode: 209b7...d56

AnonymBruker
Skrevet

1-2 ganger årlig, 70 mil avstand. Når jeg bodde i utlandet besøkte jeg dem ca. hvert 2. år. 

Svigerfamilien bor i samme fylke som oss så de ser vi naturligvis oftere. 

Anonymkode: 4b467...a94

Skrevet

Flere?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor langt er langt unna?

Anonymkode: 4e77d...436

AnonymBruker
Skrevet

2 ganger i året, blir en uke hver gang. 

Anonymkode: 2f627...f54

AnonymBruker
Skrevet

Bor i thailand, familien i norge. Jeg besøker annenhvert år om jeg ikke har brukt opp alt på øl og damer

Anonymkode: 2fd5d...ee4

AnonymBruker
Skrevet

Bor en time unna med bil, besøker aldri

Anonymkode: d72f1...61b

AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på hvor mye fri vi har og hvilke planer vi ellers har. Vi er ofte ønsket som barnepassere, og jeg bruker ikke ferien min på det. Jeg har behov for ferie, altså fri fra alle forpliktelser, og da orker jeg ikke å passe mine og kjærestens 15 barn. 

Anonymkode: 46469...bd0

AnonymBruker
Skrevet

Har ganske spredt familie. Kan dermed gå en stund om man skal rekke over det i den fritiden og økonomien man har. Ser de ulike alt fra 1-5 ganger i året for 1-5 døgn om gangen. 

Anonymkode: 4b64a...4d1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har pleid å reise hjem rundt 2 uker per år. Mannen har familie i utlandet , så da blir det ofte 1-2 uker der også men ofte en kombinasjon med annen ferie så vi er ikke kun med familien.  Jeg har fått mye pes opp gjennom årene at jeg er for lite hjemme, eller "aldri" hjemme. Men jeg skjønner ikke helt hvordan man skal kombinere familier på to kanter og i tillegg ha egen ferie hvor vi reiser andre og nye steder. Er jo ikke som vi har ubegrenset med ferie i løpet av et år! Men er slitsomt å føle at man aldri er god nok, eller gjør nok. I tillegg kommer familie hit 1-2 ganger per år. Nå grunnet korona så har selvfølgelig dette vært stopp på i en lang periode. 

Anonymkode: 934e5...61d

Skrevet

Vi ser familien i Norge 1 gång om året på sommaren. 10-14 dagar brukar vi vara där. 
Sen har vi varit över på konfirmation några gånger därutöver.

Familjen 50 mil bort i Sverige besöker vi kanske vart annat år.

Skrevet

1 gang i mnd,  blir da 3-4 dager. 15  t unna 

AnonymBruker
Skrevet

2-3 ganger i året. 

Annen landsdel. Er der annenhver jul, hver påske og tre uker hver sommer. 

Anonymkode: dae50...0c6

AnonymBruker
Skrevet

3 ganger per år, 1 uke hver ish (4-7 dager)

Anonymkode: 39f5b...4df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...