Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... og vi har det fint sammen.

Jeg er på ingen måte en "taper" slik dere kvinner på forumet her kaller menn på min alder som går etter yngre kvinner, men jeg er ung til sinns, ungdommelig, trener mye så ser yngre ut enn det jeg faktisk er. Og så klart, foretrekker jeg yngre kvinner. Under 30, men helst rundt 20, da disse er de mest attraktive.

Har møtt på noen fordommer og skråblikk, men jeg lurer seriøst på hvorfor blir forhold med stor aldersforskjell sett ned på? Vi kjenner hverandre veldig godt, vi begge trives og er glad i hverandre, så hvorfor blander andre seg inn?

Anonymkode: 1a14f...978

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Whatever floats your boat. 

Anonymkode: 0f578...ee2

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Troll

Anonymkode: 85cd2...85b

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

🤮

Anonymkode: 8f417...411

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

🤣 

Anonymkode: 08e9f...8a9

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Uff.  Enda en slik idiotisk tråd??

Anonymkode: 96b5d...9bf

• Liker 19
Skrevet

Er bedre at det er frivillig fra begge kanter enn at dere blir tvangsgiftet.

Ser ingenting galt i dette så lenge hun er myndig og voksen og vil dette selv, og at du har gode intensjoner.

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjenner hverandre godt....vært sammen sia hun var 16, da? 

Anonymkode: 95ad7...c5c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Tror nok ingen blander seg inn i deres forhold. Men at folk reagerer på et eller annet vis må dere bare forvente. Det er ikke normalt eller gunstig at en 18-åring og 53-åring slår seg sammen. Men hvis det er meant to be vil folk slå seg til ro med det. Er bare å håpe at 18-åringen synes det er innafor å date en mann med et slikt kvinnesyn. Jeg har alltid funnet det turnoff med menn som misliker damer på sin egen alder eller damer over en viss alder. Men kanskje hun finner dette sjarmerende? 

Anonymkode: d227c...1c8

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

... og vi har det fint sammen.

Jeg er på ingen måte en "taper" slik dere kvinner på forumet her kaller menn på min alder som går etter yngre kvinner, men jeg er ung til sinns, ungdommelig, trener mye så ser yngre ut enn det jeg faktisk er. Og så klart, foretrekker jeg yngre kvinner. Under 30, men helst rundt 20, da disse er de mest attraktive.

Har møtt på noen fordommer og skråblikk, men jeg lurer seriøst på hvorfor blir forhold med stor aldersforskjell sett ned på? Vi kjenner hverandre veldig godt, vi begge trives og er glad i hverandre, så hvorfor blander andre seg inn?

Å være ung til sinns er slett ikke det samme som å være ekstrem umoden og ikke skjønne at aldersforskjellen skurrer. Du kunne vært bestefar til denne jenta. Du skriver at damer rundt 20 er mest attraktive, men har du sett deg selv i speilet? Hva får deg til å tro at du er attraktiv for unge damer? Det er perverst. 

Anonymkode: 11537...820

• Liker 17
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Alltid koselig når barnebarn og besteforeldre, koser seg 😘

(ps, jeg tror ikke på dette.)

Endret av AthenaRavenLuna
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Bølle said:

Er bedre at det er frivillig fra begge kanter enn at dere blir tvangsgiftet.

Ser ingenting galt i dette så lenge hun er myndig og voksen og vil dette selv, og at du har gode intensjoner.

Selvfølgelig er det frivillig, og alltid gode intensjoner.

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror nok ingen blander seg inn i deres forhold. Men at folk reagerer på et eller annet vis må dere bare forvente. Det er ikke normalt eller gunstig at en 18-åring og 53-åring slår seg sammen. Men hvis det er meant to be vil folk slå seg til ro med det. Er bare å håpe at 18-åringen synes det er innafor å date en mann med et slikt kvinnesyn. Jeg har alltid funnet det turnoff med menn som misliker damer på sin egen alder eller damer over en viss alder. Men kanskje hun finner dette sjarmerende? 

Anonymkode: d227c...1c8

Skjønner hva du mener, men det jeg ville frem til med tråden er å finne ut av hvorfor enkelte kvinner, og menn, synes et forhold som vårt er ikke liv laga, eller tenker at jeg utnytter ei stakkar sårbar jente? Og hva mener du med mitt kvinnesyn? Jeg misliker ikke kvinner, hvis jeg mislikte kvinner, hadde jeg ikke vært sammen med ei, jeg har bare mine egne preferanser slik som alle andre, og det er å foretrekke yngre kvinner. Hun er såpass oppegående at vi har et velfungerende partnerskap.

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Å være ung til sinns er slett ikke det samme som å være ekstrem umoden og ikke skjønne at aldersforskjellen skurrer. Du kunne vært bestefar til denne jenta. Du skriver at damer rundt 20 er mest attraktive, men har du sett deg selv i speilet? Hva får deg til å tro at du er attraktiv for unge damer? Det er perverst. 

Anonymkode: 11537...820

Jeg eier flere speil i huset, ja. Hva vil du frem til, har du sett meg og har gjort deg noen meninger om utseende mitt? Jeg går ikke rundt og tror at jeg er en kjekkas, men jeg er tydeligvis kjekk nok for partneren min.

5 minutter siden, Athena79 said:

Alltid koselig når barnebarn og besteforeldre, koser seg 😘

Æsj, du er kvalm og syk. God bedring!

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Selvfølgelig er det frivillig, og alltid gode intensjoner.

Skjønner hva du mener, men det jeg ville frem til med tråden er å finne ut av hvorfor enkelte kvinner, og menn, synes et forhold som vårt er ikke liv laga, eller tenker at jeg utnytter ei stakkar sårbar jente? Og hva mener du med mitt kvinnesyn? Jeg misliker ikke kvinner, hvis jeg mislikte kvinner, hadde jeg ikke vært sammen med ei, jeg har bare mine egne preferanser slik som alle andre, og det er å foretrekke yngre kvinner. Hun er såpass oppegående at vi har et velfungerende partnerskap.

Jeg eier flere speil i huset, ja. Hva vil du frem til, har du sett meg og har gjort deg noen meninger om utseende mitt? Jeg går ikke rundt og tror at jeg er en kjekkas, men jeg er tydeligvis kjekk nok for partneren min.

Æsj, du er kvalm og syk. God bedring!

Jeg svarte slik fordi jeg ikke tror på dette. Og jeg tenkte ingenting seksuelt med svaret mitt, det var det du som gjorde. Så det er du som er syk og kvalm her, god bedring selv.

Endret av AthenaRavenLuna
AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør du når hun passerer 20 - eller 30, da? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva gjør du når hun passerer 20 - eller 30, da? 

Nei, da hives hun vel på hue og rævva ut så han kan finne seg ei ny på 16 år… 

Anonymkode: d721d...4bf

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Alle 50 åringer tror de ser så mye yngre ut 🤣🤣🤣 Slik jeg ser det må det være noe alvorlig i veien med henne siden hun ikke klarer finne seg kjæreste på egen alder. Hun er sikkert fin for deg for du vil jo bare ha ung fitte, men for jevnaldrende er hun sikkert en raring. Stakkars jente….

Anonymkode: b37c6...333

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Okey, den var drøy syns jeg…. Min mann er 52 og jeg 33, men det er mer akseptert. Altså, du er sammen med ei som er like gammel som eldste sønnen til min mann og få år yngre enn datteren hans. Kvalmt, rett og slett. En 18 åring har ingen andre verdier i livet enn studier, jobb, fest og moro som de skal ha i den alderen- og bare vent, du kommer faktisk til å gå på en skikkelig smell der.. du kan ha det fint med henne her og nå, frem til lommeboka er tømt og hun er lei av det. Det vil skje, garantert. 

Anonymkode: c4d0a...96f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil ha meg til å mene noe om denne aldersforskjellen, så er vel det første jeg tenker at det kan by på problemer på lengre sikt. Uansett hvor mye du trener så vil du ikke klare å holde tritt med henne når du er 80 og hun er 35, hverken fysisk eller mentalt. 

Dere kan også støte på noen praktiske problemer lenge før impotensen setter inn, som når du er pensjonist og hun jobber. Du kan ikke tilbringe pensjonisttilværelsen i utlandet for eksempel, du er låst til hennes jobb-kalender, og dere får forskjellige liv. Og uansett hvor ung til sinns man er, så blir alle menn en sidrumpa gammel gubbe på et tidspunkt og vil heller til hytta enn til Vegas. Så har man jo diskusjonen om eventuelle barn, er du klar for og få en baby når du er 60?

Samtalen om dette må tas om dette er noe seriøst, men samtidig så har man jo gjerne noen forhold i livet som man vet har en utløpsdato, og som man bare nyter mens det varer. Lev i nuet :)

Ellers så tenker jeg det er fritt frem med stor aldersforskjell, men det kommer jo veldig an på personene i paret hvilke tanker man gjør seg om det forholdet. Du høres for eksempel litt overfladisk ut, så jeg tenker du kanskje møter litt kritikk mye pga denne motivasjonen bak å være sammen med en yngre, og ikke bare for aldersforskjellen i seg selv. 

Anonymkode: b1529...f9a

• Liker 4
Skrevet

Så interessant… NOT! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjesp! 

Menn som tror de ser yngre ut og føler seg yngre lever i et selvbedrag eller var i ræva form da de var yngre. 

Anonymkode: 722d1...10f

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...