Gå til innhold

Jeg har ventet så lenge, og nå var det en annen jente som tok ham

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente i midten av 20årene som er dypt ulykkelig forelsket. Jeg ble i fjor kjent med en snill gutt gjennom en felles fritidsaktivitet, og var vel egentlig interessert i ham fra starten. Jeg har hatt et vanskelig liv så langt, og han skjønte meg, jeg merket at han så meg gjennom samtalene våre. Han skjønte ikke signalene jeg sendte ham, og jeg vet at han nylig ble sammen med ei annen dame, som jeg faktisk også kjenner bittelitt, og jeg er bare dypt ulykkelig forelsket. Jeg har ventet på ham i over et år, jeg har hele året prøvd å finne motet til å spørre ham på date, men gjorde det ikke. Jeg dagdrømmer om den fine sommeren jeg kunne fått med ham dersom jeg hadde selvtilliten i orden og var kommet den andre jenta i forkjøpet.

Anonymkode: 7fa10...34d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trist å høre!

Dessverre er det jo sånn noen ganger. Det er ingen garanti for at det hadde blitt dere to selv om du hadde tatt mot til deg å spurt ham før. Hvis han hadde sett på deg på den måten, så hadde jo kanskje han spurt om en date, ikke sant? Så jeg ville ikke bebreidet meg selv for det, om jeg var deg. Det var nok bare ikke meningen at det skulle bli dere to nå. 

Det er utrolig vondt å ha kjærlighetssorg. Du må bare ta tiden til hjelp, så vil det etter hvert bli bedre ❤️ 

Anonymkode: 4f1a2...cc6

• Liker 7
Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er en jente i midten av 20årene som er dypt ulykkelig forelsket. Jeg ble i fjor kjent med en snill gutt gjennom en felles fritidsaktivitet, og var vel egentlig interessert i ham fra starten. Jeg har hatt et vanskelig liv så langt, og han skjønte meg, jeg merket at han så meg gjennom samtalene våre. Han skjønte ikke signalene jeg sendte ham, og jeg vet at han nylig ble sammen med ei annen dame, som jeg faktisk også kjenner bittelitt, og jeg er bare dypt ulykkelig forelsket. Jeg har ventet på ham i over et år, jeg har hele året prøvd å finne motet til å spørre ham på date, men gjorde det ikke. Jeg dagdrømmer om den fine sommeren jeg kunne fått med ham dersom jeg hadde selvtilliten i orden og var kommet den andre jenta i forkjøpet.

Arranger GB! 

AnonymBruker
Skrevet

Veldig trist for din del. Men da hadde han nok ikke de rette følelsene for deg da, å du må prøve og gå videre. 

Anonymkode: 8db4e...7c7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Veldig trist for din del. Men da hadde han nok ikke de rette følelsene for deg da, å du må prøve og gå videre. 

Dette. Hadde han faktisk vært oppriktig interessert i deg så hadde han gitt uttrykk for det, og invitert deg på date. Han liker deg sikkert, men det betyr likevel ikke at han ser sånn på deg (som en potensiell kjæreste), uansett hvilke signaler du har sendt eller ikke. Så ikke klandre deg selv og tenk at du skulle gjort noe annerledes, sannsynligvis hadde det ikke spilt noen rolle. Jeg skjønner at det er leit, men heldigvis finnes det flere bra menn. Du møter nok snart en annen.

Anonymkode: 301a6...9f2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Dette. Hadde han faktisk vært oppriktig interessert i deg så hadde han gitt uttrykk for det, og invitert deg på date. Han liker deg sikkert, men det betyr likevel ikke at han ser sånn på deg (som en potensiell kjæreste),

Kanskje ikke.

Trist historie ts, og vi er nok enda flere sjenerte mannfolk som har vært i din situasjon,  og kanskje hans situasjon også?  Han kan godt ha vært så forelsket i deg, at han holdt på å dø på seg, men noen trenger mer enn vage signaler for å tørre å gjøre seg så sårbare.  Hva skulle til for at DU hadde tatt sjansen? 

Anonymkode: ba510...cb4

AnonymBruker
Skrevet

Satt du bare å ventet på at han skulle legge ann på deg? Eller gjorde du noe selv? Ba ham med på date? Kjøpte øl i gave? 

Anonymkode: 5fa3e...68c

AnonymBruker
Skrevet

Send han ei mld i dag og fortell hva du føler da ☺️ 

Anonymkode: 6ee09...8d1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Send han ei mld i dag og fortell hva du føler da ☺️ 

Anonymkode: 6ee09...8d1

Hvorfor i alle dager skal hun der? Han har jo fått seg kjæreste... 

Anonymkode: 44767...030

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke en annen jente som tok han. Det var han som valgte ei annen.

Anonymkode: 735c2...974

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje ikke.

Trist historie ts, og vi er nok enda flere sjenerte mannfolk som har vært i din situasjon,  og kanskje hans situasjon også?  Han kan godt ha vært så forelsket i deg, at han holdt på å dø på seg, men noen trenger mer enn vage signaler for å tørre å gjøre seg så sårbare.  Hva skulle til for at DU hadde tatt sjansen? 

Anonymkode: ba510...cb4

Min opplevelse er at menn har tatt kontakt med meg uansett om de har vært sjenert eller ikke, når de har vært interessert. Og det er positivt for ts, for da hadde det nok ikke blitt noe uansett så hun kan få en closure i det :) 

Anonymkode: 58695...1a9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du kan jo ikke skylde på den andre jente - som "Det vr en annen jente som tok han" og "Kommet den andre jenta i forkjøpet" Det kan jo ha vært han som tok initiativet til hun andre.  

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette. Hadde han faktisk vært oppriktig interessert i deg så hadde han gitt uttrykk for det, og invitert deg på date. Han liker deg sikkert, men det betyr likevel ikke at han ser sånn på deg (som en potensiell kjæreste), uansett hvilke signaler du har sendt eller ikke. Så ikke klandre deg selv og tenk at du skulle gjort noe annerledes, sannsynligvis hadde det ikke spilt noen rolle. Jeg skjønner at det er leit, men heldigvis finnes det flere bra menn. Du møter nok snart en annen.

Anonymkode: 301a6...9f2

Neida, flere av de forholdene jeg har vært var det dama som tok initiativet først. Jeg tenkte da "Hvorfor ikke?" Et varte i flere år. Så kanskje hadde det ikke endret noe om hun hadde tatt initiativ eller kanskje hadde hun vært i gang med et sommer prosjekt nå. Umulig å vite.

Anonymkode: fbd26...32c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg som mann mister veldig fort interessen hvis dama ikke står på litt for oss og viser at hun vil vinne meg. Som jeg gjør med hun. Folk som gjør seg kostbare, gidder ikke jeg bli manipulert av. 

Anonymkode: 5fa3e...68c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror du at du bare kunne kaste bort et helt år av noens liv også få det du ville?

Anonymkode: 6c485...d50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...