Gå til innhold

I hvilken alder hadde du mest draget?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spesifiser gjerne om du er kvinne eller mann :kaklehone:

Anonymkode: 3ceb0...a8c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne på 40, hadde mest draget mellom 20 og 35. Har det fortsatt, men ikke i samme grad 😅🤣

Anonymkode: 3faf4...cff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 32. Mest draget fra 27 til d.d.

Anonymkode: 82a42...ea4

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, mest draget og mest uønsket oppmerksomhet på de jeg ikke ønsket å ha draget på fra 15-25. 

Mest draget (på de jeg faktisk var interessert i ) fra ca 25+ 

Anonymkode: 30ec0...49b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne. Fra jeg var 18-23. 

Anonymkode: 01f93...f5c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne på 40. Har aldri hatt draget i 20-og 30-årene pga dårlig selvtillit. Nå som jeg er 40 har jeg fått litt bedre selvtillit og har fått litt draget. Det er så rart. Jeg er en sen blomstrer, kan man si, så det blir spennende å se om jeg får min første kjæreste snart.

Anonymkode: a8662...0b8

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Mann 55 tror slett ikke jeg har hatt noe drag.

Anonymkode: ff5a4...139

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var overvektig i 20-årene, og har mye mer draget nå som 36-åring når jeg har gått ned i vekt. 

Anonymkode: 40d7d...25a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne på 39 her, den eneste perioden menn snudde seg etter meg på gata og kom med "catcalls" var fra jeg var rundt 11 til 13 år.  Ble også jevnlig forsøkt sjekket opp av voksne menn. Sykt å tenke på. 

Anonymkode: 7d257...b74

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tja, i begynnelsen av 30-årene tenker jeg. Er kvinne. Er 42 og har ikke mistet det helt. 

Anonymkode: f2ab9...fa8

Skrevet

Mann (med litt godvilje), 46 år. Aldri hatt draget. :P 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alltid hatt draget. Selv følgelig mer da jeg var yngre og det var flere single tilgjengelig. K 50.

Anonymkode: e158c...ea6

Gjest Elder Millennial
Skrevet (endret)

Kvinne 36, aldri hatt draget😅
Er for rar og ukomfortabel i sosiale settinger til det🤓

Endret av Elder Millennial
AnonymBruker
Skrevet

Sjukt draget fra jeg var 15-16 til 25 kanskje. Da ble jeg samboer og da skjer jo ting;P Har alltid hatt menn som snur seg etter meg, ser de snakker om meg osv. Jeg er ingen sminkedukker heller. Ble alltid sjekket opp, var en veldig koselig tid. Var på IKEA akkurat da jeg hadde møtt samboeren min, og han ene som skulle hjelpe oss ble stående og glo på meg uten å klare å si noe på en stund 😂 Det hele ble veldig rart. Det var nok siste gangen jeg merket jeg hadde draget. 

Samboer, man spiser mer god mat, går mindre ut, litt kjedeligere i klesveien osv 😅 Og så får man barn og vipps så er man mer uinteressant. Har hatt min 15 minutes of fame, men med litt innsats i klær og sminke så ser jeg jeg fremdeles har det om jeg virkelig vil. 

Anonymkode: b8fed...e56

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

M53. Har aldri kjent på det, før jeg ble singel, for noen år siden, men nå får jeg en del interesse. Om det er meg, eller bare desperasjon fra andre siden, vites ikke. 

Anonymkode: a455a...0da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hatt draget. Men litt uønsket oppmerksomhet fra spesielle mannfolk da jeg var i 30årene.

Anonymkode: 0fb96...621

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil se fra 20 og fram til må (28), og videre håper jeg 😅

Anonymkode: b2735...3cb

Skrevet

Mann..

25 - 35 ca tipper jeg..

Mye på byen og ny stor kåk..

Gode tider 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

15-20 ble sjekket opp av en god del eldre menn... Ikke akkurat draget jeg skulle ønske jeg hadde :)

Hadde type etter det fram til nå. Har vell draget på han noe jeg er stor fornøyd med 😂

Anonymkode: fefaf...0e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...