Gå til innhold

Når bør man klage på dårlig kundeservice, hvor høy terskel blør man ha?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen med erfaringer? 

Anonymkode: 31558...379

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker den skal være ganske høy - ansatte kan ha en dårlig dag de også, du aner ikke hva som kan ligge bak at du har møtt dårlig service en gang eller to hos én person. Får litt Karen-vibber av folk som bruker overdrevent mye tid og energi på å henge seg opp i kundebehandlingen de får - man kan handle andre steder, som oftest. 

Er det snakk om direkte stygge/aggressive kommentarer, bli lurt (f.eks. noen som gir informasjon som er feil), blir det en annen ting. Men jeg må innrømme at jeg tenker det bør være riiimelig heftig for at man skal klage i etterkant til butikk/kjede, istedenfor å telle til ti og gå videre i livet. (Med mindre man blir lovet/fortalt noe som ikke stemmer, f.eks. om returmuligheter og butikkpolicy). Som nevnt er det ingen som tvinger deg til å legge igjen penger hos noen, så det er jo bare å la være å handle et sted om servicen er så dårlig. 

Anonymkode: f87db...5df

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det første du kan gjøre er å vurdere din egen oppførsel.  Sen finnes det jo uhørvelig mange forskjellige scenarioer som kan oppstå så uten konkret situasjon er det umulig å si. 

Anonymkode: 46e82...e98

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har jeg kun opplevd noen få ganger, så om man opplever det ofte mener jeg man må se litt på seg selv. Så generelt har jeg veldig høy terskel for hva jeg regner som dårlig service. Da må det omtrent gå direkte på rettigheter, at de ansatte er direkte stygg/agressiv.
Skrev noen historier her om ting jeg har opplevd som ansatt i butikk, men tar det over i dumme ting kunder sier-tråden:P

Anonymkode: 68d42...d89

• Liker 1
Skrevet

Jeg var på jobb i går og hadde et maratonløp bortimot hele dagen og var alene på jobb, vi har salg og da er det alltid mye ekstraarbeid. Kunder som da vil ha meg til å bruke 30 minutter på kun dem, følge etter dem rundt i butikken, lese opp prislapper fordi de ikke vil bruke briller osv... Er det DA du tenker på meg som en ræva ansatt som gir dårlig service, værså snill.. La være.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...