Gå til innhold

Trodde du at verden skulle gå under 1.1 2000 eller 22.12.2012?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Husker at keeperen Carlos Roa la opp i 1999 fordi verden skulle gå under. Og fortsatte å spille da det var klart at den ikke gikk under.

Anonymkode: 40a9e...4f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, nei. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at verden ikke har gått under? :klo:

Anonymkode: ae624...9f7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig ikke, det er bare konspi-hoder, Jehovas Vitner og andre religiøse tullinger som tror at jorden går under når som helst.

Anonymkode: a9c67...e94

• Liker 1
Skrevet

Ja. Den gjorde jo det. 

Skrevet

Hvorfor i all verden skulle jeg det?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, tenkte heller at den skulle gå under 9.9.1999.

Anonymkode: ec201...d30

AnonymBruker
Skrevet

Nei.
Men verden skulle da ikke gå under 1.1.2000, problemet var datamaskiner og kaos pga det. Ikke at verden skulle gå under. Det er en stor forskjell der. Heldigvis hadde vi mange som jobbet med dette og fikset det, så det ble ikke kaos. 

Anonymkode: 34583...f3f

Skrevet

Nei.

Og kommer det ny dato tror jeg ikke på den heller.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd varsel om "jordens undergang" minst 10 ganger i løpet av oppveksten.  (Lekpredikanter var spesielt hissige på å varsle jordens undergang med jevne mellomrom, og også de som tolket Nostredamus likte å finne datoer for det samme)

Jeg ble redd første gangen, og kanskje andre gangen også, men etter å ha overlevd så mange dommedagsvarsler regnet jeg med at vi kom til å overleve 2000 og 2012 også.

Anonymkode: beec5...23b

Skrevet

Jeg trodde ingen av delene. Det jeg derimot husker en del folk var spente på når det ble år 2000, var om datamaskinene (minibankene etc) skulle slutte å fungere siden de visstnok ikke var programmert til å bikke over 1999. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...