Gå til innhold

Hva syntes dere om expresso house ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes man får veldig lite mat for pengene og ikke er maten spessielt god heller. Hva er deres efaringer ? 

Anonymkode: 321c7...33a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Omtrent som alle andre steder? Helt grei mat og helt grei kaffe. Ikke noe jeg oppsøker, men protesterer ikke vilt om det foreslås heller.

Anonymkode: 56b4d...b87

AnonymBruker
Skrevet

Ok kvalitet på mat og drikke. Men små mengder ift på pris. Greit utvalg da. 

Anonymkode: fd722...ecc

AnonymBruker
Skrevet

Helt grei mat på farten, særlig frokost, og lave priser. 

Anonymkode: 2167b...d7f

Skrevet

Det er jo ikke spesielt mye å bli mett av om man skal spise noe synes jeg. Drikke og søt bakst er omtrent det jeg spiser der. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker kaffen der veldig godt (god inspirasjon til ny kaffe jeg kan lage hjemme).

Jeg syns det er litt dyrt der, og liker ikke maten. Men de pleier ha fine lokaler, men jeg tar som oftest kaffen med meg 😊

Liker spesielt at man kan bestille i appen, selv om jeg som oftest har problemer med den. Som at den nærmeste meg ofte nekter å dukke opp, eller at jeg ikke kan gjennomføre bestilling fordi noe er utsolgt. Men når jeg kommer i kassen kan jeg fint bestille det som liksom var utsolgt ifølge appen 😕

Anonymkode: 91769...bed

Skrevet

Enig i at det er dyrt, men jeg liker deres gulrotkakemuffins. :arwen:

AnonymBruker
Skrevet

Helt okei, men utvalget er veldig monotont. Har spist der et par ganger, men nå kjenner jeg at jeg er litt lei. Maten har vært god da :) 

Anonymkode: 22987...152

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Helt okei, men utvalget er veldig monotont. Har spist der et par ganger, men nå kjenner jeg at jeg er litt lei. Maten har vært god da :) 

Også er jeg ikke veldig fan av slike kjeder som popper opp overalt og presser ut mindre aktører, men det har lite med maten å gjøre. 

• Liker 4
Skrevet

Ble litt sjokkert da jeg bestilte en kaffe latte og gikk ut derfra med en bitteliten kopp til femti kroner. Jeg har aldri fått latte i en så liten kopp noen andre steder. Synes også at en del av de påsmurte varene er fryktelig tørre. Men blåbærpaien er god, da.

Skrevet (endret)
K.B. skrev (6 timer siden):

Kjøper du sjokolade? har du noe som helst fra apple?  Kjøper du noe som helst fra kina? 

Veldig mye vi støtter økonomisk har ikke bare en mørk fortid, men en mørk nåtid.

Men vist vi kan betale for produkter gjort mulig av tvungen barnearbeid og fabrikker med selvmordsnetting rundt, så tror jeg  ikke det er rimelig å forvente at noen skal sette ned foten ved nazi fortid og dårlige arbeidsvilkår for voksne(etter vestlig standard).  

Endret av Chomsky89
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt dyrt. Okay kaffe. Fint med store kopper. Fant noen favoritter der til meg og barna, men nå er de borte? Foocacia med postoppkrav og mozzarella er erstatta med noe med trøffel og røkt paprika eller no som ikke var like fristende. Wraps med byggryn er god, men får aldri bestilt den på foodora 

Anonymkode: 0d00b...0c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Litt dyrt. Okay kaffe. Fint med store kopper. Fant noen favoritter der til meg og barna, men nå er de borte? Foocacia med postoppkrav og mozzarella er erstatta med noe med trøffel og røkt paprika eller no som ikke var like fristende. Wraps med byggryn er god, men får aldri bestilt den på foodora 

*pesto og mozzarella 😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Espresso

Anonymkode: d22c1...2d8

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

drikken er god. men liker ikke maten noe særlig godt.

Anonymkode: f2360...2c6

Skrevet

Hyggelig sted, ok pris. Kan godt ta en kaffe her med en liten matbit til 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Man merker at kvaliteten har gått ned etter at bedriften har utvidet seg. Jeg er heller ikke begeistret for alle de veganske bakstene de har erstattet. Jeg var så glad i sjokoladecookie med salt karamell, men etter de gjorde om på oppskriften er den bare meh. 

Som andre sier får man lite for pengene, men det er en del goder i appen som gjør det mye mer rimelig. 

Anonymkode: 17b9c...3b4

• Liker 1
Skrevet
Chomsky89 skrev (22 minutter siden):

Kjøper du sjokolade? har du noe som helst fra apple?  Kjøper du noe som helst fra kina? 

Veldig mye vi støtter økonomisk har ikke bare en mørk fortid, men en mørk nåtid.

Men vist vi kan betale for produkter gjort mulig av tvungen barnearbeid og fabrikker med selvmordsnetting rundt, så tror jeg  ikke det er rimelig å forvente at noen skal sette ned foten ved nazi fortid og dårlige arbeidsvilkår for voksne(etter vestlig standard).  

Selvfølgelig prøver jeg etter beste evne å kjøpe etisk, basert på nåværende og historiske fakta. Er det lett? nei selvfølgelig ikke, noen ganger er det ikke en gang mulig å gjøre et etisk godt valg. Men når det kommer til til jeg lett kan stemme med lommeboken over, så gjør jeg det. Reimann gruppen er på listen over de det er lett å holde seg unna, ikke bare pga. dere Nazi profitør fortid, men på grunn av dere businesspraksis i dag.

Skrevet
K.B. skrev (4 minutter siden):

Selvfølgelig prøver jeg etter beste evne å kjøpe etisk, basert på nåværende og historiske fakta. Er det lett? nei selvfølgelig ikke, noen ganger er det ikke en gang mulig å gjøre et etisk godt valg. Men når det kommer til til jeg lett kan stemme med lommeboken over, så gjør jeg det. Reimann gruppen er på listen over de det er lett å holde seg unna, ikke bare pga. dere Nazi profitør fortid, men på grunn av dere businesspraksis i dag.

Ser den ja.  Ettersom du kun nevnte det med Nazi profiitør kunne det se ut som du hadde en slags ufravikelig standard du fulgte.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...