Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2005 #1 Skrevet 11. september 2005 Veit ikkje om dette er rette forumet, men eg prøver no å poste her, i alle fall!!! Det har seg slik at pappa blir 60 år i slutten av januar, og syster mi og eg har litt lyst å gjere litt stas på han, men vi aaanar ikkje kva vi kan finne på då.. Vi er studentar, så det kan ikkje koste for mykje, men det gjer ikkje noko om det krev litt ordning og styring. Vi kan nok ta stemora mi med i planlegginga også, om det skulle trengs. Så det eg lurer på er om nokon har tips til kva ein kan finne på til verdens beste pappa som fyller 60!??? Alle forslag mottas med stor takk!!!
Musemor Skrevet 11. september 2005 #2 Skrevet 11. september 2005 Jeg er i samme situasjon som deg, begge foreldrene mine blir snart 60 år.Vi har tenkt å kjøpe en langweekend i Praha e.l. til dem. Skal spleise med min søster. Dere kunne jo muligens tenkt på noe lignende hvis stemoren deres også blir med på gaven?
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2005 #3 Skrevet 11. september 2005 Eg giftar meg til sommaren, så eg trur ikkje eg har råd til nokon slik tur, men takk for tipset!!
Gjest gjest1 Skrevet 12. september 2005 #4 Skrevet 12. september 2005 Nokon fleire som har gode idèar!??
Glitter Skrevet 13. september 2005 #6 Skrevet 13. september 2005 Da mormoren min ble 60 tok jeg henne med på langweekend til Svalbard(skjønner det blir for dyrt) men kanskje det er en kamp,konsert,forestilling dere kunne tatt han med på? Jeg aner jo ikke hva interesser han har da Eller sånn vi gjorde når svigermor var på besøk her og feiret bursdagen hennes; Lagde en flott frokost og spiste ute på terassen.Så gikk vi en fin tur.Hun fikk en liten gave av oss,og så spiste vi kake.Tilbringte dagen sammen med henne.Hun storkoste seg Det trenger jo ikke alltid være så stort,bare ggjøre litt hyggelige ting sammen?
karma64 Skrevet 13. september 2005 #7 Skrevet 13. september 2005 Hei du. Koselig at du har lyst å gjøre ekstra stas på pappaen din! Da broren min fylte år laga vi en film til han. Vi redigerte og fixa en artig film med musikk, interjuer og komentarer. Vi hadde det veldig morsomt da vi laga filmen og bror min ble kjempegla
Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2005 #8 Skrevet 13. september 2005 Takk for gode idèar!! Dette må vi tenke meir på!! Pappa bur 50 min borte frå oss, så berre det å vere hos han på dagen han vil nok vere fint, trur eg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå