AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #1 Del Skrevet 23. juni 2021 Ser at mange her på KG har mye imot Michael Kors… Hvorfor det? Er jo mange som bruker ting fra Michael Kors… Jeg kjøpte denne veska til jul til kjæresten, og klokke og lommebok til bursdag… Hun ble enormt glad, og bruker det hver eneste dag! Anonymkode: 94048...ff5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 23. juni 2021 #2 Del Skrevet 23. juni 2021 Det er vel de svære logoene som er problemet her. Det er de som gjør at merket har blitt harry. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #3 Del Skrevet 23. juni 2021 Utrolig dårlig kvalitet til tross for at prisnivået antyder at de prøver å fremstå som et «luksusmerke» på linje med Dolce gabanna, dior, armani, coach etc. Det var en episode med tv2 hjelper deg hvor de testet kvaliteten på de mest populære MK-veskene og de ble regelrett slaktet av ekspertene, skinnet var så tynt at veskene rakner etter lite bruk. De enorme logoene forsterker ytterlige inntrykket av «jalla» og wannabe rik. Anonymkode: a87c5...7dd 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #4 Del Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Utrolig dårlig kvalitet til tross for at prisnivået antyder at de prøver å fremstå som et «luksusmerke» på linje med Dolce gabanna, dior, armani, coach etc. Det var en episode med tv2 hjelper deg hvor de testet kvaliteten på de mest populære MK-veskene og de ble regelrett slaktet av ekspertene, skinnet var så tynt at veskene rakner etter lite bruk. De enorme logoene forsterker ytterlige inntrykket av «jalla» og wannabe rik. Anonymkode: a87c5...7dd https://www.tv2.no/a/9876367/ «billig skit» Anonymkode: a87c5...7dd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. juni 2021 #5 Del Skrevet 23. juni 2021 Den svære prangende logoen. Blodharry! Men flere av tingene kunne vært fine om det ikke var for den schtøgge logoen. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 23. juni 2021 #6 Del Skrevet 23. juni 2021 Jeg har ikke noe spesifikt imot Michael Kors, men jeg har noe imot store logoer. D&G, Chanel, LV osv er like i min bok. Jeg ønsker ikke å gå rundt som en levende reklame Samme gjelder gensere og t-skjorter med logoer på. Jeg har vel en veske fra MK, men den har en knøttliten logo jeg kan leve med. Jeg velger ikke sko og vesker etter merke, jeg velger etter størrelse, fasong, og pris + kvalitet. Kjøper gjerne et rimelig merke om vesken har det jeg trenger. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotwife Skrevet 23. juni 2021 #7 Del Skrevet 23. juni 2021 Fordi det har blitt et billigmerke og "allemannseie", og kvaliteten er dårlig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #8 Del Skrevet 23. juni 2021 Problemet var at det var en periode for 10 års tid siden der "alle" hadde MK vesker, og klokke. Merket ble rett og slett oppbrukt, i løpet av 1-2 år. Anonymkode: dc386...24f 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #9 Del Skrevet 23. juni 2021 Enig med de andre her. Veskene er jo ellers helt greie design- og kvalitetsmessig, men de enorme logoen skriker "se på meg dere, jeg har en MERKEVESKE!" LV og D&G har samme problem med grell logoflashing, men MK er nok verstingen. Anonymkode: f5567...990 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #10 Del Skrevet 23. juni 2021 Ønsker å være et luksusmerke, men er ikke noe annerledes enn Coach og Adax. Anonymkode: d7cae...a50 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #11 Del Skrevet 23. juni 2021 Hotwife skrev (27 minutter siden): Fordi det har blitt et billigmerke og "allemannseie", og kvaliteten er dårlig. Michael Michael Kors er logomerket som har blitt billigmerke. " Hovedmerket" Michael Kors derimot, har posisjonert seg som en eksklusiv produsent av kvalitetstøy på lik linje med Max Mara, Gucci etc. Synd at disse to blandes sammen. Eksempel. https://www.net-a-porter.com/en-us/shop/product/michael-kors-collection/clothing/midi-dresses/tie-front-printed-silk-crepe-de-chine-midi-shirt-dress/2204324139937433 Anonymkode: 2cce4...659 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #12 Del Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Problemet var at det var en periode for 10 års tid siden der "alle" hadde MK vesker, og klokke. Merket ble rett og slett oppbrukt, i løpet av 1-2 år. Anonymkode: dc386...24f Jeg tror det er her hovedproblemet ligger. Det siste steget før harry - er trendy. Veldig mange ting er supertrendy en kort periode, før det blir det verste man kan ha. Det blir oppbrukt, som du sier. Jeg har selv en MK Jet Setter (er det det den heter?) som jeg kjøpte på salg til under halv pris etter at merket hadde tapt seg i popularitet. Fikk en god veske til en fin pris. Dette er jobbveska mi, og jeg har brukt den daglig på jobb i flere år. Den blir IKKE behandlet veldig pent - kastet inn og ut av biler, og opp og ned med pc flere ganger om dagen. Ser i grunn ny ut. Så jeg synes kvaliteten er over all forventing. Akkurat disse som var avbildet her synes jeg hadde litt prangende logoer/mønstre, så det ville jeg ikke hatt. Men det har ingenting med merket å gjøre, for min del. Anonymkode: 5a93f...f66 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #13 Del Skrevet 23. juni 2021 Sånn som disse mokkasinene uten synlig logo, er de også harry? Anonymkode: db8b1...0e2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 23. juni 2021 #14 Del Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Sånn som disse mokkasinene uten synlig logo, er de også harry? Anonymkode: db8b1...0e2 Nei, ikke etter min mening. De er kjempefine og jeg kunne tenkt meg et par av disse hvis du har en link til dem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #15 Del Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Sånn som disse mokkasinene uten synlig logo, er de også harry? Anonymkode: db8b1...0e2 Ikke harry. Bare kjedelige, og trauste. Anonymkode: dc386...24f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #16 Del Skrevet 23. juni 2021 Honey Dew skrev (16 minutter siden): Nei, ikke etter min mening. De er kjempefine og jeg kunne tenkt meg et par av disse hvis du har en link til dem. https://m.boozt.com/no/no/michael-kors-shoes/sutton-moc_16758849/18251376?localLanguage=1&gclid=CjwKCAjwt8uGBhBAEiwAayu_9XKub7klJoCXlZmBkDzfqafa196o1KRyjdr8INsXcIJhPhry6hxARhoCuCAQAvD_BwE https://www.sentersko.no/produkt/michael-kors-sutton-moc-black-leather/ Anonymkode: db8b1...0e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #17 Del Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Sånn som disse mokkasinene uten synlig logo, er de også harry? Anonymkode: db8b1...0e2 Nei. Det er logoflashing som er harry. Ikke nødvendigvis merket. Anonymkode: 5d3c4...80a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 23. juni 2021 #18 Del Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): https://m.boozt.com/no/no/michael-kors-shoes/sutton-moc_16758849/18251376?localLanguage=1&gclid=CjwKCAjwt8uGBhBAEiwAayu_9XKub7klJoCXlZmBkDzfqafa196o1KRyjdr8INsXcIJhPhry6hxARhoCuCAQAvD_BwE https://www.sentersko.no/produkt/michael-kors-sutton-moc-black-leather/ Anonymkode: db8b1...0e2 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersmurf Skrevet 23. juni 2021 #19 Del Skrevet 23. juni 2021 Jeg vil ikke ha MK fordi «alle» har det, til og med de som ikke bryr seg om å kle seg fint. Jeg er heller ikke så fan av logoer som viser hvilket merke man har. Vil heller ha en fin veske som er billigere og uten logo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 23. juni 2021 #20 Del Skrevet 23. juni 2021 Liker det ikke da det er så mange forfalskinger av merket som er lett tilgjengelig. Mange som jeg kjente kjøpte fake MK og latet som det var ekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå