AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #1 Skrevet 23. juni 2021 Hei, Har møtt dama mi i snart 9 mnd hvorpå 2 av dem har vært som et par. Vi har fantastisk sex og vi elsker å gå ned på hverandre. Følelsen når hun spenner lårene rundt hodet mens jeg gjør mitt gir meg en nytelse jeg ikke kan beskrive 😮 Jeg har på en måte lyst til å lære mer om hvordan hun kan få mest mulig ut av sexen. Vi kommer faktisk samtidig hver gang hun rir meg, så det er jo en fantastisk følelse. 😄 Spørsmålet er; Finnes det noen stillinger som vil gi mer nytelse enn andre og eventuelt hva? Vi har prøvd doggy, misjonær og det at hun rir. Vi gir oralsex til hverandre og alt er bare sykt deilig. Finnes det da noen stillinger som vi eventuelt ville prøvd? På forhånd, takk for svar. 🙂 Anonymkode: dcf95...fc0
Gjest Frøken88 Skrevet 23. juni 2021 #2 Skrevet 23. juni 2021 Det er jo veldig individuelt, i tillegg finnes det flere varianter av misjonær stillingen. Hva med å bare prøve seg frem? Eventuelt google seg frem til ulike stillinger og prøve?.
Gjest Alterego666 Skrevet 23. juni 2021 #3 Skrevet 23. juni 2021 Denne samtalen skal du ha med kjæresten din. Tenk deg at hun kommer til deg med en resept fra KG på hvordan du skal ha best mulig sex. Det ville vel ikke vært produktivt?
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #4 Skrevet 23. juni 2021 @Fioljenta har vel noen guider og sånt Anonymkode: 6784a...0c0
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #5 Skrevet 23. juni 2021 tenker det er viktig å snakke sammen om hva dere begge liker, hva tenner dere på etc. det behøver ikke bare å være stillinger, men kan jo være hvordan man leker med hverandre, klær eller annet utstyr/tilbehør som eks sexleker eller eks om hun liker å bli bindt etc. det kan også være noe hun liker å gjøre når hun skal tilfredsstille seg selv som dere kan gjøre sammen. det viktigste er å ha god kommunikasjon med hverandre. når den ene gir tilbakemeldinger om hvordan den tenker det kan bli bedre, så er det lurt å være åpen og ikke ta det personlig, men som hjelp for at dere skal få det bedre. sammen være nysgjerrige og utforske hverandre mer og mer. Anonymkode: fefa7...0fa 1
Fioljenta Skrevet 23. juni 2021 #6 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): @Fioljenta har vel noen guider og sånt Anonymkode: 6784a...0c0 Jepp, vi har samlet og prøvd mange stillinger. Der kan også leserne gi tilbakemelding på hvor godt de liker en stilling. Jeg synes det er veldig interessant at samme stilling kan få både 1 og 5 stjerner av forskjellige lesere. Det @Alterego666 skriver er derfor viktig. Oppskriften på hva som er «bra sex» og «bra sexstilling» er noe det enkelte par må finne ut sammen. Vi andre kan bare dele ideer. 💜
Gjest Skrevet 23. juni 2021 #7 Skrevet 23. juni 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg