AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #1 Skrevet 23. juni 2021 Er en gutt på 20 år som kommer fra en ganske konservativ familie. Har endelig funnet kjærligheten og jenten i mitt liv. Hun er verdens snilleste og peneste, elsker hun mer enn alt. Foreldrene mine liker hun ikke fordi hun har fillers i leppene.. Altså, hvor fordomsfull går den an å bli?? Hun er jo verdens hyggeligste, og sa til og med "beklager, og begynte å gråte" når moren min nevnte det under middagen. Hun fortjener ikke å bli behandlet sånn av mine foreldre. Moren min sier at jeg må finne en smartere jente og ikke en barbie jente.. Men ironisk nok... Kjæresten min har over 5.5 i snitt.. mye mer enn meg. Jeg er så sint akkurat nå.. Hva skal jeg gjøre?? Anonymkode: 769df...069 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #2 Skrevet 23. juni 2021 Du får prøve å oppdra foreldrene dine til å bli mer konservative og ikke ta opp konflikter under middagen. Anonymkode: e3f26...b94 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #3 Skrevet 23. juni 2021 Hvis jeg var kjæresten din, ville jeg funnet meg en smartere svigerfamilie.... (Ja, jeg skjønner at dette ikke er din feil) Anonymkode: 6a85c...54c 5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #4 Skrevet 23. juni 2021 Du får sette hardt mot hardt angående dine foreldre. Selv er jeg ikke fan av fillers eller noe skikkelig silikon, men dømmer ingen av den grunn. Folk gjør som de vil og det betyr ikke at de ikke er smarte selv om de bruker det…. Anonymkode: 4a096...8e1 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #5 Skrevet 23. juni 2021 Er det så åpenbart at hun har leppefyll? Eller fortalte du foreldrene dine at du har fått deg dame med leppefyll? Anonymkode: 89f53...1e9
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #6 Skrevet 23. juni 2021 Her bør du sette hardt mot hardt og bevise for dama di at du mener alvor og at du ikke er redd for å varsle fra om ting som ikke er greit. Jeg hadde ALDRI akseptert om mine foreldre hadde oppført seg på denne måten. Jeg ville sagt: Dette er dama jeg elsker og hun er btw ganske så mye smartere enn meg, så legg bort fordommene deres. På tide å komme seg inn i 2021 nå. Anonymkode: 26d2f...cfc 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #7 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er det så åpenbart at hun har leppefyll? Eller fortalte du foreldrene dine at du har fått deg dame med leppefyll? Anonymkode: 89f53...1e9 Uansett hvor åpenbart det er, så må jo foreldrene til TS være seriøst sosialt tilbakestående når de sier dette til kjæresten hans!! Anonymkode: 6a85c...54c 5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #8 Skrevet 23. juni 2021 Da håper jeg at du sa i fra til foreldrene dine da de snakka slikt til kjæresten din. Anonymkode: 5e75a...c63 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #9 Skrevet 23. juni 2021 Folk med oppdragelse konfronterer ikke andre voksne på den måten. Det var rett og slett ufint av dem. Håper du tar kjæresten din i forsvar, både foran henne og i etterkant med en prat med foreldrene dine. Kan si selv at om svigers hadde sagt noe slikt til meg og mannen min bare hadde jattet med, da hadde jeg nesten blitt mer lei meg av at kjæresten ikke sa ifra der og da. Foreldrene dine høres dømmende ut, gi tydelig beskjed at det ikke er greit å behandle andre mennesker slik. Anonymkode: f8245...ad2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #10 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Uansett hvor åpenbart det er, så må jo foreldrene til TS være seriøst sosialt tilbakestående når de sier dette til kjæresten hans!! Anonymkode: 6a85c...54c Gamle folk ser ikke alltid forskjell på leppefyll og naturlig store lepper. Anonymkode: 89f53...1e9
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #11 Skrevet 23. juni 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Gamle folk ser ikke alltid forskjell på leppefyll og naturlig store lepper. Anonymkode: 89f53...1e9 Det gjør ikke gutter og menn heller. Anonymkode: 5286a...783 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #12 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det gjør ikke gutter og menn heller. Anonymkode: 5286a...783 Takk! Det visste jeg ikke 😛 Jeg tror innlegget er bare troll. Hvordan vet foreldrene til ts at dama har fått leppefyll, med mindre det er veldig synlig eller at ts har sagt det til foreldrene sine Anonymkode: 89f53...1e9 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #13 Skrevet 23. juni 2021 Altså, de er jo slemme og ufordragelige 😬😕 Be de holde munnen lukket om de ikke har noe positivt å si, og at dette var siste advarsel. Anonymkode: 85530...ae6 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #14 Skrevet 23. juni 2021 Hvordan vet foreldrene dine om fillers i leppene? Anonymkode: cc20f...6f9 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #15 Skrevet 23. juni 2021 Til alle som lurer på hvordan mine foreldre vet at hun har fillers i leppene... Moren min spurte henne om det, også svarte hun ja. Og ja, man ser at hun har tatt fillers. Og takk for alle seriøse svar. Skal alltid forsvare hun, uansett hva.. Skal snakke med foreldrene mine! -TS Anonymkode: 769df...069 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #16 Skrevet 23. juni 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvis jeg var kjæresten din, ville jeg funnet meg en smartere svigerfamilie.... (Ja, jeg skjønner at dette ikke er din feil) Anonymkode: 6a85c...54c Hun kommer alltid til å være med meg, uansett hva. Hun elsker meg. -TS Anonymkode: 769df...069
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #17 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hun kommer alltid til å være med meg, uansett hva. Hun elsker meg. -TS Anonymkode: 769df...069 Du er 20 år, og nyforelska. Kanskje er hun jenta i ditt liv og dere skal være sammen hele livet. Kanskje tar forholdet slutt en dag. Det bør man være realistisk nok til å innse at er mulig - man har jo selvsagt ikke har noen garantier for hva som skjer om ett år, ti år eller tretti år. Det høres bare litt skremmende ut når du sier at hun skal alltid være med deg uansett hva. De færreste forhold tåler "uansett hva". Jeg håper det bare var en talemåte, og at du ikke er så besatt som det høres ut i akkurat dette innlegget. Ellers - bra du støtter dama di. Hvis kjæresten din er en oppegående og hyggelig jente, så skifter de forhåpentligvis mening! Anonymkode: 02c67...612 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #18 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Til alle som lurer på hvordan mine foreldre vet at hun har fillers i leppene... Moren min spurte henne om det, også svarte hun ja. Og ja, man ser at hun har tatt fillers. Og takk for alle seriøse svar. Skal alltid forsvare hun, uansett hva.. Skal snakke med foreldrene mine! -TS Anonymkode: 769df...069 Du skulle da sagt i fra med en gang, da kommentaren kom. Det må du gjøre neste gang. Anonymkode: 5e75a...c63 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #19 Skrevet 23. juni 2021 17 minutter siden, AnonymBruker said: Du er 20 år, og nyforelska. Kanskje er hun jenta i ditt liv og dere skal være sammen hele livet. Kanskje tar forholdet slutt en dag. Det bør man være realistisk nok til å innse at er mulig - man har jo selvsagt ikke har noen garantier for hva som skjer om ett år, ti år eller tretti år. Det høres bare litt skremmende ut når du sier at hun skal alltid være med deg uansett hva. De færreste forhold tåler "uansett hva". Jeg håper det bare var en talemåte, og at du ikke er så besatt som det høres ut i akkurat dette innlegget. Ellers - bra du støtter dama di. Hvis kjæresten din er en oppegående og hyggelig jente, så skifter de forhåpentligvis mening! Anonymkode: 02c67...612 Var bare en talemåte ja! -TS Anonymkode: 769df...069
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #20 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er en gutt på 20 år som kommer fra en ganske konservativ familie. Har endelig funnet kjærligheten og jenten i mitt liv. Hun er verdens snilleste og peneste, elsker hun mer enn alt. Foreldrene mine liker hun ikke fordi hun har fillers i leppene.. Altså, hvor fordomsfull går den an å bli?? Hun er jo verdens hyggeligste, og sa til og med "beklager, og begynte å gråte" når moren min nevnte det under middagen. Hun fortjener ikke å bli behandlet sånn av mine foreldre. Moren min sier at jeg må finne en smartere jente og ikke en barbie jente.. Men ironisk nok... Kjæresten min har over 5.5 i snitt.. mye mer enn meg. Jeg er så sint akkurat nå.. Hva skal jeg gjøre?? Anonymkode: 769df...069 På tide å stå opp for seg selv? Si at det er ditt valg hvem du skal være sammen med, ikke deres. Si de skal respektere ditt valg av partner, om det er hunkjønn, hankjønn eller transe. Anonymkode: 7d4bc...b28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå