Gå til innhold

Du som kjøpte mest nytt til baby. Kjøpte du mest klær til full pris eller på salg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

:) 

Anonymkode: 9615a...55d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare kjøpt etter når jeg trenger det, altså sykt dårlig på å planlegge.

Så alt har blitt på fullpris.:klaske:

Anonymkode: 6e49b...af6

AnonymBruker
Skrevet

Før baby kom så undersøkte jeg en del og kjøpte en del av de store tingene på salg. Klær og sånt ble mest fullpris. Har prøvd å kjøpe dyrere ting som ytterklær osv på salg, men er alltid sent ute, for andre planlegger jo 1 år frem i tid😅

Anonymkode: 9a1b7...531

Gjest Fnuggolina
Skrevet

Full pris. Fant det aldri på salg eller på Finn 🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpt stort sett nytt til nyfødt til full pris, men jeg er flink til å hamstre inn fortløpende når det er salg på barneklær :)

FInner heller ikke helt det jeg vil ha på finn.no 🙈 Jeg har fått noen klespakker fra finn.no og arvet, men da er det typisk noe feil - som rare størrelser og passform, vanlig bodyer når vi foretrekker omslag, psjer med føtter når vi vil ha uten,lange ermer når vi vil ha korte og motsattt osv 😂 Selv om det er veldig greit å ha litt ekstra klær til billig penge så foretrekker jeg egentlig å kjøpe akkurat det vi trenger nytt. 

Anonymkode: 6bfb8...e49

AnonymBruker
Skrevet

Ull på salg og annet tøy fra billigkjeder.

Anonymkode: 1d692...5c1

Skrevet

Har kjøpt inn en del klær i str 50, 56 og 62 når det var 40% på alle klær på barnas hus.

AnonymBruker
Skrevet

Blir stort sett til fullpris. Har tre barn, eldste er snart 5 år, og det blir gjerne fullpris nå og. Finner sjelden klær vi/de liker på salg😋

Anonymkode: 2d71b...4d0

AnonymBruker
Skrevet

Aldri kjøpt et plagg til full pris til mine to barn. Kjøper sommerklær om vinteren, og vinterklær om sommeren

Anonymkode: 123cf...9e6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

:) 

Anonymkode: 9615a...55d

Salg! Har betalt ca 25-40 kr per plagg (ikke tatt med ull/bambus).

Dette fordi Lindex har hatt kjempe bra salg, samt hennes. Cubus hadde også en del.

Kjøpte klær for mange måneder da det var så billig, supplimentert litt med brukt også fra 2 mnd alderen 

Anonymkode: 1c9f8...9ff

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fryktelig dårlig på planlegging, så de gangene jeg har prøvd meg på salg har jeg endt med sommerklær som bare passer om vinteren og motsatt. Eneste unntaket er en vinterdress der arvedressen røyk etter at januarsalget hadde starta. Har også fått kjøpt litt sko på salg. 
Ender stort sett med at jeg sitter der og plutselig trenger 5 shortser og 10 t-skjorter, helst i går, fordi sommeren kom litt brått på, og tilsvarende andre årstider 😅. Da blir det stort sett fullpris på butikken

Anonymkode: 78072...24b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...