Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som er god på drømmetyding? I natt drømte jeg at jeg skulle gifte meg med eksen. (Eks irl, kjæreste i drømmen). Jeg stod ikke hvit brud i kirken, men skulle gifte meg med han samme dagen. Men så var jeg litt usikker, for jeg hadde ikke sett han eller snakket med han på lenge, så jeg visste ikke helt hvordan kjemien var mellom oss på det stadiet. Familie og venner kom tilreisende til bryllupet. Jeg våknet idet jeg skulle begynne å gjøre meg i stand med dusjing osv.

Noen som vet hva dette kan tolkes som? Bryllup i seg selv er vel ikke så positivt å drømme om, men det gjelder vel bare om man står hvit brud i kirken?

Noen som vet litt om dette?

Anonymkode: d5e1e...8df

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anyone? Syns også det var spesielt at jeg drømte dette natten 23.juni, natten før sankthans. Håper noen har peiling på drømmetyding her😊

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at det er best å bruke egen intuisjon for å tolke drømmen. Tenker du på eksen? Uforløste følelser? Når du skulle gifte deg med han hadde du tvil i drømmen. Hvorfor?

Anonymkode: 36bc2...f8a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Min erfaring er at det er best å bruke egen intuisjon for å tolke drømmen. Tenker du på eksen? Uforløste følelser? Når du skulle gifte deg med han hadde du tvil i drømmen. Hvorfor?

Anonymkode: 36bc2...f8a

Takk for svar :) Ja du er sikkert inne på noe, jeg tenker en del på eksen, savner han, men d ble jo slutt fordi vi var for forskjellige, og hadde ulike ønsker både om fremtid og nåtid. Men har grublet mye rundt dette, lenge. 
Så kanskje var det rett og slett bare disse indre tankene som dukket opp i drømmen på denne måten? Det skal visst ikke være så positivt å drømme om bryllup, så jeg ble litt stuss.. men det negative gjelder kanskje bare om man ser noen i en brudekjole i et bryllup? Jeg hadde ikke kommet så langt at jeg hadde fått på meg brudekjolen enda😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...