AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #1 Skrevet 23. juni 2021 Hei. Jeg og mannen skal ha vårt første innsett tirsdag 29.06. Går på Progynova 3ggr daglig nå. Jeg skal starte på cyclogest 25.06, vil det da si at de setter inn embryo som er 5 dager gammelt? Helt fersk på dette, alt går i surr 😅 Når kan man da teste og stole på svaret? Håper noen ønsker å dele sine erfaringer med både fryseforsøk og når evt. positiv test slo ut! Anonymkode: d3c42...94f
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #2 Skrevet 23. juni 2021 Er det ferskforsøk eller fryseforsøk? Ved ferskforsøk ønsker de vel stort sett å sette inn 5-dagers blastocyst, men det er ikke garantert at egget er av en slik kvalitet, så noen ganger settes det inn tidligere. De på labben tar vurderinger underveis ut ifra utviklingen og delingen på egget. Er det frys så regner jeg med egget er ferdig delt og om du har fått beskjed om at det er 5-dagers så er det det Jeg testet positiv på digital 6 dager etter innsett. Testet ikke noe før det. Anonymkode: 83548...ae2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #3 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det ferskforsøk eller fryseforsøk? Ved ferskforsøk ønsker de vel stort sett å sette inn 5-dagers blastocyst, men det er ikke garantert at egget er av en slik kvalitet, så noen ganger settes det inn tidligere. De på labben tar vurderinger underveis ut ifra utviklingen og delingen på egget. Er det frys så regner jeg med egget er ferdig delt og om du har fått beskjed om at det er 5-dagers så er det det Jeg testet positiv på digital 6 dager etter innsett. Testet ikke noe før det. Anonymkode: 83548...ae2 Fryseforsøk 🙂 Takk for svar! Anonymkode: d3c42...94f
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #4 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fryseforsøk 🙂 Takk for svar! Anonymkode: d3c42...94f Da er det nok en 5-dagers som settes inn om det er det du har fått beskjed om Regner med du fikk avklaring på delingen før de frøs det ned? Anonymkode: 83548...ae2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #5 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da er det nok en 5-dagers som settes inn om det er det du har fått beskjed om Regner med du fikk avklaring på delingen før de frøs det ned? Anonymkode: 83548...ae2 Har ikke fått vite noe, annet enn det er tre veldig flott egg! 🤔 De ble fryst ned tre dager etter uttak, mener jeg. Skal begynne med cyclogest fem dager før innsett. Anonymkode: d3c42...94f
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #6 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Har ikke fått vite noe, annet enn det er tre veldig flott egg! 🤔 De ble fryst ned tre dager etter uttak, mener jeg. Skal begynne med cyclogest fem dager før innsett. Anonymkode: d3c42...94f Hm.. Ok, men da er det i hvertfall ikke blasocyster pr. nå. Vet ikke om det er mulig å fortsette delings-prosessen etter opptining? Mener det settes inn samme dag som opptining, men mulig det er unntak.. Tørr ikke si noe for sikkert. Men syns det er litt rart at de frøs det ned før det var dyrket til blastocyst, da blastocyst har vel større sjanse for å overleve opptining slik jeg har forstått det. Jeg regner med at de har gjort det som gir de beste og største sjansene for positivt resultat for deg Jeg skjønner behovet for at man gjerne vil vite alt som skjer og hvorfor man velger ditt fremfor datt - det er en tøff prosess å stå i, spesielt kanskje første gang - men de vet heldigvis hva de driver med! ❤️ Sender deg alle gode tanker for positiv test i juli! Anonymkode: 83548...ae2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå