Gå til innhold

Har damas kropp mye å si for deg når sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker høy, slank, ikke mage, trent osv. 

Kunne du hatt en som var liten og lubben og har en del mage. 

Er det forskjell på til forhold og til sex? 

Anonymkode: 14742...9d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Seksuell kjemi overgår utseende så lenge du er tiltrukket av henne. Om hun er normalvektig eller overvektig betyr ikke noe for om sexen er bra eller ikke. Du kan ha mye bedre sex med ei som har 10 kg ekstra fordi dere var en bedre match. Mye overvektige damer som værer kiloene sine bra og har god selvtillit. Pluss at de gjerne tåler litt mer 😅

Anonymkode: 964dd...14d

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe problem om dama er litt rund. Er hun kjempestor er det sikkert en liten utfordring rent praktisk, men det går sikkert helt fint.

Anonymkode: 48242...982

• Liker 3
Skrevet

Kroppen til dama har faktisk svært lite å si. Ei som er glad i seg selv og kroppen sin er sexy, selv om hun skulle være lubben og ha mage. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Deilig å høre 😊

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Utseende betyr noe, så forfengelig er jeg.

Det betyr litt, men ikke mye. En stor kvinne som er glad i kroppen sin er bedre enn en slank kvinne som ikke liker sin egen kropp. Sexy sitter mellom øra.

Dessuten må kroppen like og være i stand til et aktivt liv. En kropp som vitner om et liv som sofapotet er ikke så attraktivt for meg.

Personlighet og mental kompatibilitet er det viktigste.

AnonymBruker
Skrevet

Ja den har mye å si. Men hun må ikke se ut som de hotteste bikiniftiness damene, men liker at hun har litt stor trent rumpe og ganske fit, men ikke for overdrevet. Overvektig dame kunne jeg ikke hatt pga livsstilen vår hadde vært forskjellig og fordi jeg er vant til damer som trener like mye som meg.

Anonymkode: e3925...21e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenker høy, slank, ikke mage, trent osv. 

Kunne du hatt en som var liten og lubben og har en del mage. 

Er det forskjell på til forhold og til sex? 

BRING IT ON!! 😍😍😍

Anonymkode: b1320...017

• Liker 2
Skrevet

Ja det har faktisk litt å si... Ikke for mye at jeg ikke klarer å løfte henne opp å knulle 10 -15 minutter, 70 kg er nok... men lita nuggel på 160 cm er helt ok. Har vel aldri hatt sex med ei som var for tynn😂

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (4 timer siden):

Ja det har faktisk litt å si... Ikke for mye at jeg ikke klarer å løfte henne opp å knulle 10 -15 minutter, 70 kg er nok... men lita nuggel på 160 cm er helt ok. Har vel aldri hatt sex med ei som var for tynn😂

Så flink du er

Anonymkode: e027c...a3a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja den har mye å si. Men hun må ikke se ut som de hotteste bikiniftiness damene, men liker at hun har litt stor trent rumpe og ganske fit, men ikke for overdrevet. Overvektig dame kunne jeg ikke hatt pga livsstilen vår hadde vært forskjellig og fordi jeg er vant til damer som trener like mye som meg.

Anonymkode: e3925...21e

Jeg har 75 cm midje og er 112 cm over rumpa. Har kroppen du beskriver du vil ha og trener daglig like mye styrke som kondisjon. Likevel veier jeg 82 kg. Ingen som tror jeg er så tung, men ja. Vekt er ikke alt her 😅 Er 166 høy. Poenget var at du klarer ikke se hvor mye hun veier.. Hadde kanskje kjent det om du prøbde å løfte meg da men 😂💪🏻

• Liker 6
Skrevet (endret)

Kroppen / figuren fortel mye om  livsstilen til  en person, og  holdning å ta vare egen kropp, og at vedkomende  gjerne driver med sportslige aktiviteter, og legger vekt på å holde seg i form både psykisk / fysisk.    

Endret av Skybe
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har 75 cm midje og er 112 cm over rumpa. Har kroppen du beskriver du vil ha og trener daglig like mye styrke som kondisjon. Likevel veier jeg 82 kg. Ingen som tror jeg er så tung, men ja. Vekt er ikke alt her 😅 Er 166 høy. Poenget var at du klarer ikke se hvor mye hun veier.. Hadde kanskje kjent det om du prøbde å løfte meg da men 😂💪🏻

Mens jeg er 14 cm mer enn deg rundt livet og har six-pack og veier 60 kg. Er nesten 170 cm høy. 

Jeg har mer en "guttekropp" enn en timeglassfigur. 

Anonymkode: 1b964...ef4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Mens jeg er 14 cm mer enn deg rundt livet og har six-pack og veier 60 kg. Er nesten 170 cm høy. 

Ja, da er du for liten for meg både i vekt og høyde sånn preferansemessig! Om du er 170 og kun er 60 kg er du jo veldig tynn 🤔

AnonymBruker
Skrevet

Ja, kropp har noe å si, men trenger ikke være perfekt så lenge det er noe ved kroppen som tenner meg. Det kan være sexy rumpe, lår, pupper, midje etc. 

Anonymkode: afe52...2e6

Skrevet (endret)
16 hours ago, AnonymBruker said:

Er du 90 cm rundt livet? Hvordan er det mulig? Jeg er 69 cm rundt livet og har cirka samme mål som deg. :P 

Endret av Blått
Skrevet

Selvfølgelig har utseende noe å si. Jeg har ikke sex bare for å ha sex. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kropp og proposisjoner har mye å si for meg. Jeg tiltrekkes spesielt av kvinner med lange flotte ben og at rumpe, hofte og midje er i proposisjon til hverandre. Flotte bryster er bonus, brystvorter også, men ikke avgjørende. 

Kvinner med korte (og tykke) ben synes jeg minner meg om pingviner som vralter rundt. Jeg har kun hatt et par uhell hvor jeg har endt opp i seng med kvinner med korte føtter, ingen av gangene brydde jeg meg mer enn om å få henne til å gi meg en BJ. Og når det var gjort så dro jeg. 

Når det er sagt, selv om kvinnen har en perfekt kropp så kan hun også være ufattelig kjedelig i senga ved å være passiv. Kombinerer du det med at kvinnens erogene soner som bryster, brystvorter ikke betyr så mye for henne, samt at oralsex ikke gir henne noe så har du virkelig skutt kråka og ikke noen gullfugl. 

Anonymkode: 58b44...4cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig har kropp og utseende mye å si. Vil ikke ha sex med et fettberg for å si det sånn. Jeg liker damene mine korte og slanke. rundt 160 cm og ikke mer enn 50 kg. 🥰

Anonymkode: b0c1f...3a2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle liker et flott utseendet :) Men går en grense, må like totalen.

Kropp + hjernen din :) 

Samt dine holdninger...mental kjemi og seksuell kjemi.

Har hatt dødsbra sex med noen jeg aldri kunne ha blitt sammen med..pga god kjemi. Men ikke så bra utseendet.

Anonymkode: dfee8...bee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...