AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #1 Del Skrevet 23. juni 2021 Hei! Dere som har hayu via tv2 play, må dere betale 49 per mnd? Får beskjed om dette når jeg registrere meg, og tv2 visste ingenting om dette da jeg snakket med de, annet enn at det sikkert stemte hvis det stod på nettsiden til hayu. Veldig dårlig kommunisert fra tv2 sin side iallfall, så kanskje noen her vet. Anonymkode: 36e26...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppzy Skrevet 23. juni 2021 #2 Del Skrevet 23. juni 2021 På din konto ligger det en Hayu kode som du skal bruke for å logge deg inn. Se på denne hjelpesiden til Tv2 Play https://hjelp.play.tv2.no/artikkel/hayu Jeg betalte ikke noe da jeg var der inne for en god stund siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #3 Del Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 23.6.2021 den 11.31): Hei! Dere som har hayu via tv2 play, må dere betale 49 per mnd? Får beskjed om dette når jeg registrere meg, og tv2 visste ingenting om dette da jeg snakket med de, annet enn at det sikkert stemte hvis det stod på nettsiden til hayu. Veldig dårlig kommunisert fra tv2 sin side iallfall, så kanskje noen her vet. Anonymkode: 36e26...209 Dette har jeg også opplevd. Fikk kode, men også krav om disse 49 kr per mnd. Anonymkode: 33b32...383 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå