AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #1 Skrevet 23. juni 2021 Han kom aldri forbi skambeinet når det var full åpning. Så måtte jeg vente i to timer og se om han kom forbi, det gjorde han ikke og jeg måtte til slutt trykke han forbi selv. Er 4 uker siden fødsel og jeg har fremdeles bekkensmerter i skambeinet og korsrygg. Kan det være det sitter ekstra lenge i fordi han stod oppi der og presset på benet så lenge? Anonymkode: db7e0...b92
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #2 Skrevet 23. juni 2021 Nei, dette har nok heller med svakheter i kropppen å gjøre. Anonymkode: 042de...ffa
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #3 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, dette har nok heller med svakheter i kropppen å gjøre. Anonymkode: 042de...ffa ikke hør på den saken der ts Anonymkode: f8cb2...d21 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #4 Skrevet 23. juni 2021 jeg har fremdeles smerter i ribbeinet 4 måneder etter fødsel. Baby stanget i samme ribbein i flere måneder da jeg var gravid, og det er enda ikke bra. Skader man bein kan det gjøre vondt ganske lenge. Anonymkode: f8cb2...d21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå