Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville dere lett en 13 åring bære rundt på en sprellende baby på 5+ kg. Synes selv baby kan ta noen bevegelser i armene mine noen ganger som er litt skumle, og vet ikke om en vever 13 åring er i stand til å holde baby godt nok. Hva synes dere? 

Anonymkode: 49d75...31f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymkode: 9c628...583

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Men herregud, hva skjer med verden 

Anonymkode: 178b0...cb1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja du det lot jeg min relativt umodne syvåring gjøre også. Har din 13åring en utviklingshemming elns som gjør at du føler dette er farlig?

Anonymkode: 8d043...f4d

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja du det lot jeg min relativt umodne syvåring gjøre også. Har din 13åring en utviklingshemming elns som gjør at du føler dette er farlig?

He he nei, men litt klønete og klossete. Hun sto og prata om at hun hadde mista en annen baby i bakken, ble litt stresset. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

He he nei, men litt klønete og klossete. Hun sto og prata om at hun hadde mista en annen baby i bakken, ble litt stresset. 

Sånt skjer. Jeg har aldri mistet en baby i bakken, men min kusine på 14 mistet ene babyen vår i bakken.

Det skjedde aldri igjen for hun ble så flau 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 8 år mellom ungene, og min 8 årige gutt bar masse rundt på babyen. 

Anonymkode: 6015d...53c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

En 13-åring som aldri har båret en baby før ville jeg gitt litt instruksjoner og passet på i starten, men hvis vedkommende er godt vant med barn er det null stress. Her bærer både 10 - og 12-åringen mye rundt på lillesøster som er særdeles fresk i frasparka nå i en alder av 9 måneder😅

Anonymkode: 35595...f53

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dattera mi på 11 år (som er ei svime uten like) bærer rundt på 1-åringen på 10,5 kilo støtt og stadig 😅 og 1-åringen spreller som bare det 💁‍♀️ holder ved oppsyn og sier ifra om jeg ser tegn til at 1-åringen vil ned på gulvet igjen. 😊

Anonymkode: face7...3c5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

En 13-åring som aldri har båret en baby før ville jeg gitt litt instruksjoner og passet på i starten, men hvis vedkommende er godt vant med barn er det null stress. Her bærer både 10 - og 12-åringen mye rundt på lillesøster som er særdeles fresk i frasparka nå i en alder av 9 måneder😅

Anonymkode: 35595...f53

Ja derfor jeg tenker med tilsyn i starten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...