Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har blitt samboer med en som var en loverboy før.. Og det desverre med folk på jobben også.. 

Han har droppet alt da han vil at dette skal gå, han har kuttet kontakt med alle de han har hatt en flørtende tone med før.. 

Han har nå hjemmekontor så sitter å ser på det han gjør da han er selger. 

Men én kollega slutter ikke å sende melding osv heldigvis jobbrelaterte ting.. Men ho ber han ringe ho og spør alltid han om hjelp selv om det er over 50 stk andre ho kan høre med pluss ledere.. Jeg føler ho prøver å opprettholde kontakten til de evt ikke kan ha hjemmekontor lenger.. Han har heldigvis søkt på ny jobb.. 

Men føler ikke han er sååå engasjert i det heller.. Han sier han vil få en annen jobb.. Greit han er kjempe flink i det han gjør.. Men jeg blir skeptisk, har snakket med han om det angående og få se samtalen de har hatt på snap men han slettet det og ho føre jeg fikk lese og sa det bare høres feil ut selv om det var før han møtte meg... 

HVA skal jeg tro? 

(ja leste meldingene hans før uten at han vet det, drt sto at ho likte han og at alle viste om dem nå osv, ja det var før han møtte meg men ikke så lenge før..) 

Anonymkode: 5a483...ab3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må jobbe med deg selv.

Han må kunne snakke om arbeid med sin kollega uavhengig av om han har flørtet/hatt sex med henne tidligere.

Jobb er jobb, og man må utføre jobben sin selv om man har en sjalu kjæreste.

Anonymkode: bf9c4...02e

AnonymBruker
Skrevet

Har de hatt en greie tidligere, eller er de bare kollegaer? 

Anonymkode: 647ca...b52

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å legg skkyld på henne. Du er sammen med denne mannen, det er han du må stole på. Det er ikke andre som ødelegger forholdet deres dersom han plutselig er utro, da er det et valg han tar. 

Støtter den over her som skriver at han må faktisk kunne ha kontakt med kollegaer om ting som har med jobben å gjøre, du kan ikke kreve at han skal slutte å svare kollegaer for at du er usikker på han. 

Anonymkode: 8af7d...c55

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har de hatt en greie tidligere, eller er de bare kollegaer? 

Anonymkode: 647ca...b52

De har hatt en greie.. Hun har ringt han flere ganger midt på nattan når vi ble sammen 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Slutt å legg skkyld på henne. Du er sammen med denne mannen, det er han du må stole på. Det er ikke andre som ødelegger forholdet deres dersom han plutselig er utro, da er det et valg han tar. 

Støtter den over her som skriver at han må faktisk kunne ha kontakt med kollegaer om ting som har med jobben å gjøre, du kan ikke kreve at han skal slutte å svare kollegaer for at du er usikker på han. 

Anonymkode: 8af7d...c55

Hadde ikke dere blitt skeptisk siden han da slettet meldinger og du så han ble nervøs når vi snakket om det.. Ja det er jeg som er sammen med han.. Men den siden kom ikke frem før etter en stund etter vi flytta sammen 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du må jobbe med deg selv.

Han må kunne snakke om arbeid med sin kollega uavhengig av om han har flørtet/hatt sex med henne tidligere.

Jobb er jobb, og man må utføre jobben sin selv om man har en sjalu kjæreste.

Anonymkode: bf9c4...02e

Ja jeg er sjalu men han er sjalu han også.. Møtes vel på halvveien der.. Er bare den ene personen jeg er veldig skeptisk på siden hun ringer han om nattan og sender meldinger og ringer han når ho drikker osv.. 

Han vet om hvorfor jeg er sjalu og jeg vet hvorfor han er det.. Han sier han vet hvordan gutter tenker rundt meg

Og jeg sier jeg vet hvordan jenter tenker.. Men han sa han vet hvordan jenter tenker.. Og at jeg tror for snilt om alle.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men den siden kom ikke frem før etter en stund etter vi flytta sammen

Da flyttet du sammen med han for fort.

Anonymkode: 855b0...dbe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Da flyttet du sammen med han for fort.

Anonymkode: 855b0...dbe

Men nå sitter vi her da noen tips til hva jeg kan gjøre? Vil at dette skal funke jeg.. 

AnonymBruker
Skrevet

Røde flagg: 

Han var/er en player

Han har hatt en greie med denne kollegaen tidligere og i stedet for å være mann nok og gi henne signal om at hun heller spør en av de 50 andre ansatte når hun lurer på noe, så lar han hun drive på for han synes det er godt for egoet sitt. 

Du har sikkert tatt det opp med han at du blir usikker men i stedet for å gi deg sjelefred så velger han heller å holde på som før.

Er dette virkelig drømmemannen din? 

Anonymkode: cd4a7...c57

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...