Gå til innhold

Er det bare å spise kylling, ris og brokkoli bra for deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange kjendiser sier at de endrer dietten til å bare spise disse 3 tingene i en viss tid (noe som sannsynligvis er falskt), men jeg har hørt det fra andre mennesker også.

så er det bare å spise kylling, ris og brokkoli hver dag sunt og kan det faktisk hjelpe deg å gå ned i vekt hvis du forbrenner kalorier med trening? eller det kan være usunt fordi du ikke får fordelene av annen mat?

Anonymkode: 58dab...48d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er alltid sunnere å spise mer variert enn det, Tenker det er masse mineraler og vitaminer man da går glipp av, Ris (i alle fall hvit) er uansett ikke sunt. Man går ned i vekt hvis man spiser mindre kalorier enn det man forbrenner.

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Alt for ensidig kosthold. 

Skrevet

Er ganske normalt blant de som skal ned i fettprosent før en konkurranse, men ville heller hatt mer rødt kjøtt/paleo. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mange kjendiser sier at de endrer dietten til å bare spise disse 3 tingene i en viss tid (noe som sannsynligvis er falskt), men jeg har hørt det fra andre mennesker også.

så er det bare å spise kylling, ris og brokkoli hver dag sunt og kan det faktisk hjelpe deg å gå ned i vekt hvis du forbrenner kalorier med trening? eller det kan være usunt fordi du ikke får fordelene av annen mat?

Anonymkode: 58dab...48d

Som du sier, det er nok bare tull. Disse kjendisene har personlig trener og tar sannsynligvis veksthormoner i tillegg. De bruker antakelig bare "kylling og brokkoli" som noe de sier for at det skal virke mer troverdig at de har en så stor forandring på så kort tid.

En del videoer om dette:

https://www.youtube.com/c/MorePlatesMoreDates/search?query=chicken broccoli

Man få i seg mer variert kost enn det.

AnonymBruker
Skrevet

Mulig de spiser mer kylling og brokkoli, det gjør jeg også. Men ris står jeg fint over. 

Men nok for meg er det ikke. Annet rent kjøtt og andre grønnsaker er også bra for meg. Sammen med frukt, bær, nøtter og proteinrike meieri produkter, er det nok for meg.

Anonymkode: a39bf...901

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...