AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #1 Del Skrevet 23. juni 2021 Når dere er i det arktiske området og jakter på isbjørner for å spise, PASS PÅ, ikke spise leveren. Den kan ta livet av deg. Den inneholder så mye vitamin A at den kan forgifte deg. Mange oppdagelsesreisende fant ut dette på de harde måte. Ikke gjør samme feilen som dem. A polar bear’s liver contains an extremely high concentration of vitamin A. This is due to their vitamin A rich diet of fish and seals. The Eskimos have long been wary of eating the polar bear for this reason, but it’s something the early Artic explorers found out the hard way. Ingesting the liver can cause vitamin A poisoning known as acute hypervitaminosis A. This results in vomiting, hair loss, bone damage and even death. So although actually capturing a polar bear may seem life threatening, it turns out that eating its liver is just as deadly. https://blogs.unimelb.edu.au/sciencecommunication/2016/10/04/eating-these-animals-just-might-kill-you/ Anonymkode: 4c6b5...d28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #2 Del Skrevet 23. juni 2021 Helsike. Og jeg som har frysen full😑 Anonymkode: ccfb6...2c5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 23. juni 2021 #3 Del Skrevet 23. juni 2021 Typisk, jeg skulle jo ha det til middag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #4 Del Skrevet 23. juni 2021 Nå er det jo ikke slik at man kan gå ut å skyte en isbjørn om en bare skulle føle for det, så jeg tviler sterkt på at dette er et stort problem.. Anonymkode: 39f59...c41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #5 Del Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå er det jo ikke slik at man kan gå ut å skyte en isbjørn om en bare skulle føle for det, så jeg tviler sterkt på at dette er et stort problem.. Anonymkode: 39f59...c41 Joda, det kan man. Men man må som oftest gå veldig langt og deretter havne i en farlig situasjon. Anonymkode: ccfb6...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå