Gå til innhold

Hysteriske unge kvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha fulgt med på KG en stund, har jeg registrert en ny trend. Det handler om husarbeid og bakteriefobi. 

Huset skal gjerne vaskes 2 - 3 ganger i uka. Badet oftere. 

Klesvask er et eget kapittel. Gud forby at truser, handduker, kluter og sengetøy skal i samme maskin. Klesvasken skal deles opp mest mulig, for hvem bryr seg om miljøet? Handduker bør helst på vask så fort de er brukt en gang. Som en følge av dette har man alltid en vanvittig haug av klær som må brettes. Dette er man alltid på etterskudd med, for det er veldig slitsomt. Det beste er å ha et eget rom til klær som skal brettes. 

Alt som har med toalettet å gjøre er helt motbydelig. Selv om de fleste mobiler har mer bakterier. Aller helst vil man vaske det med engangskluter, som man deretter skyller ned i do og tetter kloakksystemet med. Og det store marerittet er om gjester bruker doen. 

Apropos gjester. De bør helst ha med rene klær, sånn at de kan skifte før de setter seg i sofaen. Er jo ikke sikkert at buss-/bil-/t-banesetet var rent. 

Offentlige toaletter er livsfarlige. Disse må ikke benyttes. 

Jeg skjønner ikke at mange bruker så mye tid, krefter og bekymringer på alt dette. Og hvordan får dere mennene deres med på dette opplegget? De har jo ofte et litt mer avslappet forhold til slike ting. Blir det til at dere gjør alt selv, eller tvinges han? 

Jada, jeg har satt det på spissen her 🙂. Men det høres så forferdelig slitsomt ut å holde på sånn. Det må da gå ut over andre ting man vil bruke tid og krefter på? 

Anonymkode: e04a9...2b0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

😏

AnonymBruker
Skrevet

Du har nok satt det veldig på spissen, men jeg OG mannen trives best med et rent og ryddig hus. 

Ingen av oss liker rot, uorden eller skitt. Og nei, det går på ingen måte utover livskvaliteten. Vi tar litt og litt hver dag.

Anonymkode: 58771...309

AnonymBruker
Skrevet

Tror nok det er noe i det du skriver TS, MEN er redd du har putta hånda inn i vepsebolet nå...😹

Anonymkode: 1b0f8...331

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det der hørtes helt vilt ut. Jeg vasker når det trengs, setter på robotstøvsugeren av og til på kvelden så hybelkaninene skygger banen. Tørker støv sånn innimellom når jeg ser det trengs. Skifter på senga når jeg har lyst, og vasker badet bare sånn innimellom. Doen vasker jeg over en gang i uka da. 

Orker ikke stresse med renhold annet enn det som er strengt nødvendig. Rent nok er bra nok.

Men jeg liker å ha det ryddig, så jeg har det veldig ryddig i huset. Det er viktigere for meg enn å jage bort hvert et støvkorn.

Anonymkode: e8968...c4f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...